Noista huutispaketeista

Kertokaa mulle miksi niissä on tosi usein ihan aikuistenkin vaatteita vaikka koossa 36-40?? Toihan on tosi iso kokohaitari. Ymmärrän jos ne ei vaikka vastaa kokoaan hyvin ja ovat sitten joko isompia tai pienempiä, mutta on noita muutenkin. Jos on kokoa 38, niin tuommosesta paketista osa vois olla sopivia, mutta ei varmaan kaikki. Tänään katoin jotain housupakettia koossa 34-40. Niin miksi? Mitä niillä vaatteilla tekee, jotka ei ole omaa kokoa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen:
Oliko niissä mittoja mukana? Jos esim. olivat mahtuneet kaikki samalle ihmiselle yhtäaikaa? Vähän mallista ja valmistajasta riippuen koot vain olleet erit...
Nokun tosi usein näkee, ettei niissä puhuta mitään tämmöisestä. Mainostetaan vaan pakettia ja sitten se on täynnä ihan eri kokoisia vaatteita.
 
vieras
Minäkään en käsitä tuota. Ja jos vaatteet onkin kokohaitarilla 36-40 mutta kaikki sopii 38 kokoiselle niin minusta sitä pakettia kuuluu mainostaa silloin 38 kokoisena. Kertoo sitten itse kohteessa, että vaatteiden kokomerkinnät vaihtelee, mutta kaikki olleet käytössä 38 kokoisella. Mutta jos vaatteet tosiaan on kokoa 36 ja osa 40 niin en minä sellaista huuda.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkään en käsitä tuota. Ja jos vaatteet onkin kokohaitarilla 36-40 mutta kaikki sopii 38 kokoiselle niin minusta sitä pakettia kuuluu mainostaa silloin 38 kokoisena. Kertoo sitten itse kohteessa, että vaatteiden kokomerkinnät vaihtelee, mutta kaikki olleet käytössä 38 kokoisella. Mutta jos vaatteet tosiaan on kokoa 36 ja osa 40 niin en minä sellaista huuda.
Tätä justiinsa tarkoitin. Tosi outo juttu, kuka haluaa huutaa tuommosia paketteja??
 
xx
Tarkoitettu laihduttajalle joka kokoa 40 nyt.. ;)
Tai jollekin joka lihoo tasasesti.. myyjä saattanut tosiaan lihoakin ja eri kokoiset vaatteet pistänyt ajattelematta pakettiin.. kysymällä varmaan kuitenkin selviää.. :)
 
ihmettelijä
Joo oon törmänny ihan samaan ja on tosiaan outoa!!!! Ihmiset varmaan kaivaa myyntiin kaikki 10 vuoden säteellä käyttämänsä vaatteet ja kokoaa tommosen paketin. Sit yleensä paketeissa on aina joku "käy vaikka himavaatteeksi" -vaate, joka on rikki! Kuka nyt ostaa valmiiks RIKKINÄISEN vaatteen. No, meitä on moneen junaan!
 

Yhteistyössä