Hakutulokset

  1. M

    Pistetäänkös tähän kavereita haluavia pino

    Tässähän nämä... Ei vaan jaksa kirjautua aina ja meni vähän aikaa että muistin salasanat... :ashamed:
  2. M

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Tulin pikaiseen ilmoittelemaan, että meille syntyi prinssi 19.9.
  3. M

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Onnea minunkin puolesta kaikille nyyttinsä syliin jo saaneille! Minulla alkaa olla jo melkoisen hankala olotila. Jo viides yö kun kuulostelin ja kellotin. Supistuksia tuli viimekin yönä 1-8 minuutin välein, mutta vähän päälle tunnin jälkeen katosivat kokonaan.. Kanavaa ei ole ollut...
  4. M

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Täällä ahkerasti käynyt lukemassa ja pitää ilmoittaa näin viime tipassa noi mun oikeat tiedot. Eli la 23.9. mun ikä on 28 ja synnärinä Kys. Ultran mukaan odotellaan poikaa, mutta saapa nähdä kuka tuolta masusta sitten tuleekaan..
  5. M

    ???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

    Tulin lukasemaan, mitä muille kuuluupi.. Tänne kun ei ihmeempiä ja olo on mitä mainion. Tässä koneella en edelleenkään jaksa kauan aina istua ja siksi käyn vain lukemassa, enkä koskaan kirjoittele mtn :whistle: Huomenna on rakenneultra ja se onkin tänään saanut potkujen lisäksi mahaan...
  6. M

    ???SYYSMASSUT 2007??? HUHTIKUU

    Ilmoittaudun tälle puolelle vaikka aloitin kirjoittelun elokuisissa. Eli MammA1, eka tuloillaan ja sairaalana KYS. :D
  7. M

    Oisko varkauden seudulla odottaviaäitejä??

    Moi! Hukkasin paikan jo tässä välissä enkä jaksanut sitten etsiä. Mulla alkaa nimittäin aika nopeesti koskemaan päähän tämä näyttö, vaikka laittaa valoisuutta pienemmälle. Mulla nuo vaivat on menneet ja tulleet. Tässä on tullut käytyä koko kroppa ja välillä mielikin läpi. Kaikki on kuitenkin...
  8. M

    Oisko varkauden seudulla odottaviaäitejä??

    Moikka Sarvi82 ja muutkin! Asustelen n.14 km Varkaudesta Joensuuhun päin. Itsekin aika vähän tulee oltua tässä koneella.. Raskaus on mennyt ihan kivasti, vaikka en tiennytkään näin monista pienistä vaivoista, joita on tässä kokenut. Mitä pidemmälle mennään niin sitä onnellisempia ollaan miehen...
  9. M

    Oisko varkauden seudulla odottaviaäitejä??

    :wave: Täällä kanssa yksi Varkauden seudulla asusteleva! Tulin palstalle kuulostelemaan, olisko muita samassa tilassa olevia. Vm 79 ja ensimmäinen tulossa viikolla 15.
  10. M

    ROKOTTEITA VASTAAN

    Monet taudit ovat havinneet luonnollisesti maapallolta ilman rokotteita. Se on todistettu, mutta sairuauksia mita vastaan ollaan rokotettu ennenkuin ne havisi kokonaan ei voida todistaa havinneen rokotteiden ansiosta. Miksi ihmiset ei opiskele ensin niista sairauksista ennenkuin alkavat edes...
  11. M

    ROKOTTEITA VASTAAN

    \ Kenenkas uskomuksia sina taalla esittelet jos et omiasi? Kaiken minka olen kirjoittanut on tietenkin omaa uskomustani ja sinun rokotuksiin uskominen on omaasi. Ja vaikka mitka todisteet olisi kummin puolin tahansa, nykytiedolla rokotuksen molempi puoli on taynna uskomusta eika 100%...
  12. M

    ROKOTTEITA VASTAAN

    Mista me paadyttiin morkkaamaan minun kielitaitoa ja uskomaan etta mina (ja monet muut rokotteiden kyseenalaistajat) olemme lukeneet yksipuolisesti asiasta ja olemme taysin rokotteita vastaan?????????Hah????? Meilla kellaan ei oo aikaa tai karsivallisyytta nailla sivuilla ilmaista koko...
  13. M

    ROKOTTEITA VASTAAN

    Näin on. Ammattitaitoinen toimittaja selvittää asiantuntijalta kirjoituksensa oikeellisuuden hyväksyttämällä sen ja julkaisee vasta sitten sen ja vasta sen jälkeen kirjoitus voidaan hyväksyä totena (siis sen tutkijan totena). Mutta kaikki kirjoittajat eivät ole ammattitaitoisia, vaan toimivat...
  14. M

    ROKOTTEITA VASTAAN

    Viela Kyseenalasitajalle: Sina se et sitten varmaan voi kattoa iltauutisiakaan tai lukea sanomalehtea, koska niita ei ole kirjoittanut ja toimittanut kunkin uutisen asiantuntia, luokkansa paras laakari, sota-Majuri tai joku muu "luotettava" kunkin uutispalan asiantuntija ihminen. Kylla suurin...
  15. M

    ROKOTTEITA VASTAAN

    Tama nettisivu siis mm. jakaa tietoa jota "luotettavat" lahteet antavat, keskittyen tietenkin tietoon rokotusten haittapuolista, koska se on koko nettisivun tarkoitus. Esim. tossa "Studies" osastossa on vain lahteita mista voit lukea sinua kiinnostavista sairauksista, niiden rokotuksista ja...
  16. M

    ROKOTTEITA VASTAAN

    Siis ne korvikefirmat korostaa siina 99% mainoksestaan KORVIKKEEN hyvia puolia, tietenkin.
  17. M

    ROKOTTEITA VASTAAN

    (Nain etta joku muukin kayttaa Mamma nimimerkkia) Haluaisin ilmaista oman nakemykseni miksi rokotteiden vaaroista ja rokotteita vastaan ei loydy yhta paljon ja ehka yhta vakuuttavia tietoja yhta helposti kuin rokotteiden puolesta. ****Kukaan ei hanki rahaa rokottamatta jattamisesta!!!*****...
  18. M

    Vantaalaisia

    Mii: Minne päin vantaata olette muuttamassa? Ja minkä ikäinen lapsi teillä on?
  19. M

    Vantaalaisia

    Tervehdys! Kirjoitteleeko täällä ketään Vantaalaista, jonka lapsella olisi liikuntavamma?Itse olemme juuri saaneet tietää, että lapsellamme on jonkin asteinen liikuntavamma ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden kanssa ja ehkäpä tavatakkin joskus.

Yhteistyössä