Oisko varkauden seudulla odottaviaäitejä??

  • Viestiketjun aloittaja sarvi82
  • Ensimmäinen viesti
sarvi82
Haippa hai! äättä83 kiva ku löyty joku samalta suunnalta olin jo luopunu toivosta et ei tänne kukaan vastaa. Ja six vähän kesti et tajusin ees vastailla tähän.Milläs viikoilla siellä ollaan ja mitens on menny muute raskausaika sulla. Ja ai ni minkä ikäisiä sun muut lapset on? Mul on 9 ja 5 kumpikin on poikia. Mitäs muuta nyt keksisin. Mul on sut melko hyvin menny koko ootosaika nyt pinnistellään vielä loppuun ja vähän kyl on ruvennu pelottaa tää loppuaika. Mut nyt pitää mennä! Kirjotellaan ja oli tosi kiva ku tosiaan löyty tältä alueelta kohtalotoveri :)
 
Moikka
Joo mulla on viikkoja nyt reilut 32 eli laskettu on 21.5.
Mulla on poika n.5½ tytöt on n.3½ ja nuorin on 2v.
asusteletteko te missä päin varkautta? Me ollaan köpessä...
Mullakin on ootus menny nyt ihan hyvin aikasemmissa oli ongelmia mutta nykysessä ei vielä mitään ihmeitä.... :)
 
sarvi82
MammA1
Heips! missäs päin vaikutat onko raskaus menny hyvin on kiva saada uusia ystäviä. en ole kyl ite kerrenny tääl hirveesti olee mut sillotällö kurkkailen et onx täällä ketään.
 
Moikka Sarvi82 ja muutkin!
Asustelen n.14 km Varkaudesta Joensuuhun päin. Itsekin aika vähän tulee oltua tässä koneella..
Raskaus on mennyt ihan kivasti, vaikka en tiennytkään näin monista pienistä vaivoista, joita on tässä kokenut. Mitä pidemmälle mennään niin sitä onnellisempia ollaan miehen kanssa oltu. Vauva oli ollut jo yrityksessä toista vuotta.
 
Moi!
Hukkasin paikan jo tässä välissä enkä jaksanut sitten etsiä. Mulla alkaa nimittäin aika nopeesti koskemaan päähän tämä näyttö, vaikka laittaa valoisuutta pienemmälle. Mulla nuo vaivat on menneet ja tulleet. Tässä on tullut käytyä koko kroppa ja välillä mielikin läpi. Kaikki on kuitenkin aina vaan eteenpäin, kai se niin on ajateltava.
Tänään ollut "kai" supistuksia, välillä kipeitäkin. Minulla pahin vaiva on ollut väsymys, vaikka hemoglobiini onkin ollut koko ajan sama. Aamusta olo on virkeä, mutta iltapäivästä alkaa jo nuokkua. Ilta meneekin sitten haukotellessa enemmän ja vähemmän puoliunessa. Vaikka siis nukkuisin tunnin päikkärit. Tällaiselle ihmiselle, joka tykkää touhuta kaikkea koko ajan, tuo vaiva on erittäin ärsyttävä. Välillä tuntee itsensä niin avuttomaksi. Mutta kai tämä voi olla nyt jo jotain kevätväsymystäkin.. Tiedä häntä.
Millon sulla Sarvi82 on laskettu aika? En muista laitoinko omani, mutta se on kuitenkin syyskuussa, joten kuuma kesä edessä!
Mulla on profiilissa s-postiosoite, jos haluat kirjoitella!
 

Yhteistyössä