Hakutulokset

  1. E

    Saako 1200m2 tontin aidattua 2viikossa?

    Kiitos tiedoista! Ei tosiaan hajuakaan aidan teon prosessista :D
  2. E

    Saako 1200m2 tontin aidattua 2 viikossa?

    eli 1200m2 tontti, saako siihen aidan tehtyä 2vkossa jos vaikka 5-6t päivä mies yksin tekee? tässä vaimo suunnittelee miehen kesälomaa :whistle: :D
  3. E

    Saako 1200m2 tontin aidattua 2viikossa?

    eli 1200m2 tontti, saako siihen aidan tehtyä jos vaikka 6t päivä mies yksin tekee? tässä vaimo suunnittelee miehen kesälomaa :whistle: :D
  4. E

    YLLÄTTÄVÄÄ MITÄ SULLE ON VASTIKÄÄN SATTUNUT?

    Mä sain soiton lapseni kummilta, jota ei ole näkynyt eikä hänestä mitään kuulunut 5 vuoteen. :whistle:
  5. E

    Muilla yhtä passivisia lapsen isiä?

    Vauva 8 kk ja kertaakaan ei ole isä kylvettänyt, ei ulkoillut lapsen kanssa, 2 kertaa pakon edessä vaihtanut vaipat ja silloinkin ärhennellyt että kun "#&%?$!* ja kusee" kun olin käymässä kerrankin elämässä ilman vauvaa vaateostoksilla vauvalle. Ei syötä tietenkään, ei mitään. Kyllä ottaa syliin...
  6. E

    Lappeenranta huomio!

    Täälä ois tuore äiti myös Lappeenrannasta,tuntuu et äitiys vie mukanaan ja kovasti kaipailisin vertaistukea muilta äideiltä.Olen 24-vuotias ja poika on 1kuukauden vanha.Ois kiva saada kahvittelu ja vaunuseuraa.Voit ottaa yhteyttä sähköpostiini eimi83@jippii.fi
  7. E

    Kuukautisten siirtäminen

    just eilen kävin hakemassa reseptin gyneltä ko. hommaan. hyvät ohjeet sain ,kuulosti ihan simppeliltä jutulta. 10-14vrk voi siirtää. mul on kuparikierukka.
  8. E

    mailikavereita 87 syntyneistä äideistä??

    mulle voi myös laittaa mailia..olen puoltoista vuotiaan pojan yksinhuoltaja. osote on emmi-87-@hotmail.com =)
  9. E

    Mistä saatte aikaa/voimia seksille??

    \ osittain näinkin, mutta aika rankkaa sanoa, että olis ihan "luonnotonta" harrastaa seksiä harvemmin. Ei se ole. Jotkut lapsettomatkaan parit eivät halua, tarvitse harrasta sen enempää kuin kerran viikossa tai parissa. Me ihmiset vaan ollaan erilaisia. Toki, jos oma rytmi tuntuu pahalta ja...
  10. E

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 21, mies 24. yhdessä 2 vuotta ja nyt lapsi `teon alla`
  11. E

    Paljonko teidän vaavit painaa?

    \ meillä melkein samoja mittoja..nyt 7kk ja 71cm ja 13,5kg syntyessään 3800 ja 50cm
  12. E

    Mesekavereita?

    mulle saa myös mesellä pistää viestii. oon 19 vuotias, poika 1,5 vuotias. emmi-87-@hotmail.com
  13. E

    mistä saa sähköpostiosoitteen

    mistä sivuilta saa ilmaisia sähköpostiosoitteita?
  14. E

    Poskiontelotulehduksesta

    Minä olen saanut avun poskiontelotulehduksiin ostamalla apteekista nenähuuhtelukannun, sarvikuonon. Hinta oli muistaakseni n. 13 euroa. Paketista löytyy hyvät käyttöohjeet ja oireet todella helpottavat.
  15. E

    Miehen sperma

    nostan vähä
  16. E

    sappikipuako??

    minulla tuli eka sappikohtaus rv 16, ensin epäiltiin keskenmenoa mutta kun vauva voi hyvin niin pääsin ultraan ja sieltä löytyi sappikivet.kipu oli just tollasta hieman oikealla puolella kylkiluitten alapuolella ja se kipu säteili selkään. kohtauksia tuli raskausaikana 5 ja joka kerta menin...
  17. E

    Missä vaiheessa jäit yksin lasten kanssa?

    Jäin kaksosten kanssa yksin kotiin kun olivat kolmeviikkoisia,mies oli isyyslomalla 2vkoa. Hyvin on pärjätty,viikolla hoidan yösyötöt yksin ja vloppuna mies auttaa. Tytöt nyt reilun kuukauden.
  18. E

    turvaistuin vai turvavyöistuin?

    \ Eikö tämä istuin kuitenkin saanut vain tyydyttävän arvosanan Eurotestissä? Korjaa, jos olen väärässä.
  19. E

    Lapsi päivähoitoon-jatkuvasti kipeänä?

    Moi! Haluaisin kuulla kokemuksianne teitä, jotka olette vieneet lapsenne noin vuoden ikäisenä päivähoitooon. Onko alkanut flunssakierteitä? Lapseni olisi vuoden ikäinen, kun veisin hänet hoitoon. Tuntuu jo nyt tosi pahalta, mutta ei ole oikein vaihtoehtoja.. Huolettaa, että siitä alkaisi sairastelu.
  20. E

    Minkä ikäisenä selältä vatsalle?

    Tämä tuli ehkä väärään osioon mutta ei kai haittaa.. :saint:

Yhteistyössä