Lappeenranta huomio!

Onko muita yksinäisiä äitejä ystävän tarpeessa? Olisi mukava tutustua ennenkuin erakoidutaan täysin :) Asumme niinsanotusti korvessa, mutta kyllähän nuo bussit ja autokin kulkee.

Äiti on kolmekymppinen ja pojat -03 ja -05.
 
Minä voisin olla kiinnostunut tutustumaan. Minulla on 5 kk ikäinen poika ja perheeseen kuuluu vielä isukki. Aikaa tulee vietettyä vain perheen parissa joten muutkin tuttavuudet toisivat vaihtelua arkeen. Jos kiinnostaa laita postia: sanlappalainen@jippii.fi
 
annne
Moikka!
25-vuotias äiti (poika 6 kk) kaipailisi myös uusia ystäviä Lappeenrannasta ja lähistöltä. Aika kuluu lähinnä neljän seinän sisällä ja olisi mukavaa saada vaihtelua arkeen :)
Laitelkaa sähköpostia osoitteeseen anne81@netti.fi
 
Paluu muuttaja
Hei!

Olen tässä kuussa muuttamassa sinne Lappeenrantaan perheeni kanssa ja uudet ystävät ovat enemmän kun tervetulleet! Me ollaan paluu muuttajia eli kaupunki tuttu, mutta "lapselliset" ystävät puuttuvat. Olen reilu kolmekymppinen ja mies samoin ja pojat -03 ja -06 syntyneet.


Kirjoitella voi kirppu-73@jippii.fi

:wave:
 
äiti -78
minullekin saa laitella sähköpostia, meillä kaksi lasta tyttö 07/04 ja poika 10/06.

Piristystä arkeen ja uusia ystäviä myös kaivataan, ystävillä ei ole vielä paljoa lapsia joten leikkiseura myös tervetullutta tytöllemme :)

sähköpostini: nasu0704@luukku.com

kuulumisiin :)
 
Moi!

Lisätään meidätkin listaan, elikkäs minä 23 v, tyttö 02/05 ja isi. Toivoisimme leikki- ja lenkkeilyseuraa mielellään sammonlahti-huhtiniemi alueen läheisyydestä, mutta myös kauemmatkin välimatkat on ok! Sähköpostia voi laittaa riika.m@elisanet.fi
 
Pupu Tupuna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 10:26 Virveli kirjoitti:
Huomasinkin tässä juuri, että Pupun kanssa ollaankin jo tuttuja :) Mutta uutta seuraa sekä itselle että lapsille kaivataan.
Moikka,

kiva tavata tuttuja täältä :wave: :wave:
 
Täälä ois tuore äiti myös Lappeenrannasta,tuntuu et äitiys vie mukanaan ja kovasti kaipailisin vertaistukea muilta äideiltä.Olen 24-vuotias ja poika on 1kuukauden vanha.Ois kiva saada kahvittelu ja vaunuseuraa.Voit ottaa yhteyttä sähköpostiini
eimi83@jippii.fi
 
mamina
Moikka moi! Täältäkin löytyy vielä 21v. LPR-äippä!
Sain esikois-typykän 11/06, perheeseen kuuluu myös isukki. Asutaan täällä kourulan suunnalla ja käydään aika usein kaupungilla käppäilemässä. Lenkilläkin ois kiva käydä mut tuota miestä ei taho aina saada mukaan ja yksin on tylsä kävellä=)
Onko muuten täällä suunnalla asuvat käyneet katajakadulla avoimessa päiväkodissa?
Tai yleensä muutkin/muissa avoimissa? Minkälaista siel on?

terkuin Laura

@: laurenz85@suomi24.fi
 

Yhteistyössä