Hakutulokset

  1. S

    Kolminumeroisille laihduttajille

    Heippa kaikki! Ja etenkin ne ihanat ihmiset jotka ootte saanu jo hyvin painoa alas, teidän hieno esimerkki auttaa jaksamaan kun alkaa usko horjua! Viikko sitten oli paino pudonnut reilun kilon, tänään taas punnitus ja piru vie, samaa näytti!! Käyn siis kerta viikossa vaakalla ja nyt pitää taas...
  2. S

    Kolminumeroisille laihduttajille

    Hei vaan kaikille ja tervetuloa uusille! Kävin sit eilen eka kertaa puntaris ja näyttihän se onneksi reilun kilon vähemmän kuin viikko sitten! Tämä toinen viikko on kyllä ollu kaikkea muuta kuin helppo... sortuminen on ollu enempi ku lähellä melkein joka päivä! Mut toistaiseksi ollaan vielä...
  3. S

    Kolminumeroisille laihduttajille

    Hei taas! Jäi viikonloppuna käymättä täällä kuulumisia kattomas mutta nyt taas mukana. Viikonloppu meni yllättävän hyvin. Ei tullu ihan ylettömästi mässättyä. Ylihuomenna on sit totuuden hetki kun hyppään puntariin... Tosin olen päättäny että sama tahti jatkuu oli paino mitä tahansa, eli en anna...
  4. S

    Kolminumeroisille laihduttajille

    Hei kaikille! Tämä äippä pääsi vasta maanantaina todellisen laihdutuksen alkuun, oli motivaatio lievästi hukassa mutta nyt on hyvä puhti päällä! Täällä olen ihan omieni joukossa... kun noita tekstejä lukee voisi olla itse ne kirjoittanut! Samojen juttujen kanssa tunnumme kaikki painivan...
  5. S

    anoppi

    Minä kuulun niihin onnellisiin joilla on mukava ja läheinen anoppi. Ollaan molemmat kovia puhumaan ja aika suorapuheisia joten joskus on ollut pieniä yhteenottoja mutta kaikista ollaan selvitty. Anoppi hoitaa mielellään lapsia ja päinvastoin kuin edellä joku sanoi että kateellinen anoppi laittaa...
  6. S

    MarraskuunVauvat 2006

    Hei vaan kaikille! Tosta vierastamisesta kysyisin... Onko teillä muilla vauvat jo kovin vierastaneet? Meillä poika 3,5kk vierastaa toista mummua ja isosiskoa (joka asuu jo omassa kodissaan) vaikka usein näkee. Sitten täysin vieraita ihmisiä joita ei ole koskaan nähnytkään ei vierasta yhtään...
  7. S

    Uusi vauva

    Ensimmäisenä varmaan pitäisi keskustella miehesi kanssa haluaako hän toista lasta. Jos päätös tehdään yhdessä ei ainakaan siitä tule jatkossa riitaa. Harvoin lapset ovat ihan samanlaisia. Kerroit että lapsesi oli vähällä kuolla ja sairasteli vauvana mistä ainakin osa vaikeuksia varmaankin...
  8. S

    Oma aika

    Totta tuo että jokaisella meillä on erilaiset tarpeet. Sekin varmaan vaikuttaa mitä on harrastanut ennen lapsia, että mitä jää kaipaamaan kun ei enää pääse lähtemään niin helpolla. Itse en juuri kaipaa niinsanottua omaa aikaa, ainut on kyläily ystävien luona. Joskus kiva päästä yksin ettei koko...
  9. S

    Kolminumeroisille laihduttajille

    Hei! Ajattelinpa tyrkyttäytyä tänne teidän seuraan... En ole IHAN kolminumeroinen mutta hilkulla. Kuitenkin pudotettavaa olisi kolmisenkymmentä kiloa ja tuolla muualla tuntuvat olevan sen verran eri sarjassa että tämä osasto tuntuisi kotoisammalta. Joten sopiiko seuraan?
  10. S

    MarraskuunVauvat 2006

    Vasta tänne rekisteröidyin mutta tässäpä vauva-tiedot. 5:s lapsi, poika syntyi 8.11.2006. Paino 3720 g ja pituus 51cm.

Yhteistyössä