anoppi

  • Viestiketjun aloittaja weetuliini
  • Ensimmäinen viesti
weetuliini
hei
Mun on pakko kirjoittaa ku mä muuten tulen hulluksi.
Onmk kukaan joutunut kärsimään ilkeää anoppia
Olen nyt 35v ja 5lapsen äiti, koko ajan on anoppi pistellyt
ja iavnnut meitä ja varsinki mua, ei oo hyväksynyt ollenkaan..??
nyt uutena vitsauksena on se että se merkkaapaikat kun lähtee
johonki kotoa ja teippaa ovia näkymättömällä teipillä ""dementtiako""

viimeviikon loppuna se taas tuli meidän puolelle ja löi nyrkkiä päytään
ja kiros ja panetteli ja nyt syyttää meidän likkoja että ne tiirikoittee
hänen ovensa kun on poissa......jne

en jaksaisi tätä enään


mikä avuksi


auttakaa kiitos :'( :heart:
 
Hei!
Kuulostaa jonkinlaiselta dementialta tms. omakin anoppini syytteli meitä varkaudesta (käydessämme siellä kylässä) ja kertoi huimia juttuja sisään pyrkivistä miehistä yöllä jne. Nyt hän on ollut vuoden verran lääkityksellä, jonkinsortin dementia todettu, ja pärjäilee lääkkeen avulla kohtuu hyvin. ts. harhat ovat hävinneet jne.
Jos vaan saisit anoppisi tutkimuksiin -voi olla vaikeata, mutta voimia sinulle kuitenkin
ja yritä ottaa etäisyyttä asiaan (helpommin sanottu kuin tehty)
 
Meillä anoppi kateellinen, mutta käyttäytyy kuitenkin asiallisesti. Jos mieheni ostaa korun minulle, anoppi ostaa pian itselleen samantyylisen korun. Jos sisustan, anopinkin täytyy saada uutta kotiinsa. Uskoisin, että hän purkaa kateuden tunteensa näin. Onneksi en häiriinny tästä.
 
miulla on oikein mukava anoppi. hoitaa mielellään lapsia ja auttaa muutenkin tarvittaessa. ei oo koskaan arvostellut eikä ollut millään tapaa ilkeä. miulla taitaa olla parempi suhde anoppiin kuin omaan äitiini.
anopilla ollut hankala suhde omaan anoppiin ja on silloin päättänyt et itse ei koskaan ole sellainen ärsyttävä kyttääjä
 
Minä kuulun niihin onnellisiin joilla on mukava ja läheinen anoppi. Ollaan molemmat kovia puhumaan ja aika suorapuheisia joten joskus on ollut pieniä yhteenottoja mutta kaikista ollaan selvitty. Anoppi hoitaa mielellään lapsia ja päinvastoin kuin edellä joku sanoi että kateellinen anoppi laittaa kotia jos hänkin laittaa, meillä anoppi on innokas kodin sisustaja ja minä hyödyn siitä kun saan häneltä verhoja, mattoja sun muuta.
Voisi olla kyllä mahdoton ajatus asua anopin kanssa saman katon alla, se ei luultavasti toimisi kovin kauan...liian kovapäisiä ollaan molemmat. Mutta annos kerta viikkoon on just sopiva ja siitä nauttii kumpikin osapuoli.
 

Yhteistyössä