Hakutulokset

  1. H

    lämmitetäänkö rintamaito mikrossa vai vesihauteessa?

    ei koskaan mikrossa, koska äidinmaidosta lähtee silloin kaikki hyvät aineet sädetyksen tuloksena eli siis vesihauteessa!
  2. H

    Ero edessä!

    No nyt on sitten keskusteltu miehen kanssa pidemmän kaavan mukaan ja ei kai tässä nyt sitten muutakun, talo myyntiin ja uuden onnellisemman elämän etsiminen alkakoon. Ei se kyllä helppoa tule olemaan ja varsinkin, kun on kaksi pientä lasta, mutta pidemmän päälle tää on oikee ratkaisu ja voin...
  3. H

    Ero edessä!

    No ei toi pelkkä intohimon puute ole ainoa asia mikä on pielessä. Mut se on suurin syy ja oon yrittäny ja yrittäny jo monta vuotta lämmitellä suhdetta, mut nyt en enää jaksa. Nyt pitää vaan jaksaa käydä tää prosessi läpi.
  4. H

    Ero edessä!

    En jaksa mitään kovin pitkää sepustusta kirjottaa, sillä olen todella väsynyt, mutta nyt näyttää siltä, että ero on edessä. En oikein jaksa enää olla onneton, yritän kyllä ajatella että kyllä me vielä yritetään, mutta ei kun ei oo mitään intohimoa enää ja on onneton, niin miksi turhaan...
  5. H

    1 v. prinsessalle kakkuohjetta kaipailen!!

    Hei kiitos tuo oli kyllä tosi yksinkertainen, mutta kaunis. Kiitos kovasti!!!
  6. H

    1 v. prinsessalle kakkuohjetta kaipailen!!

    OIsko kellään jotain yksinkertaista ja kaunista ohjetta, lähinnä kuorrutukseen. Olis sunnuntaina juhlat eikä oikein vielä tiedä, että millainen kakku olis kiva. JOtain vaaleanpunaista, ehkä. :)
  7. H

    Auttakaa!!!

    Kun äsken painoin sitä että sinulla on uusi viesti niin tulin jollekin ihan hassulle sivulle. Miten saan luettua viestini siis yv:t???
  8. H

    Huomio Huomio!!! Onko kellään...

    ok! Laitatko sitten taas yv:tä.
  9. H

    Huomio Huomio!!! Onko kellään...

    :attn: :attn: :attn: eikö kellään?!
  10. H

    Huomio Huomio!!! Onko kellään...

    ... 80cm sellaisia ulkohousuja tytölle, jossa ei ole vuorta eikä ole college kangasta, mieluiten sellaista liukasta, voi olla caprimallisetkin. Tarvetta olis enkä jaksa tuota huuto. nettiä tai muita ilmoituksia selata. :D :D :D
  11. H

    viel päivähoidosta

    Mutta kertokaas mulle että mihin mä laitan sitten lapset?? HOitopaikkoja ei ole ja molemmat vanhemmat töissä.
  12. H

    PÄIVÄHOITO KAIKILLE MAKSULLISEKSI!!!

    Niin tarvittaisiin noita päiväkoteja paaaaaljon lisää. Tuo päivähoidon täti juuri kertoi, että 30 hoitopaikkaa tarvitsevaa lasta on ilman paikkaa kunnalliseen päivähoitoon täällä. Ja oikeesti mulla ei ole mitään sitä vastaan vaikka työttömien tai muuten vaan kotona makaavien lapset olisi...
  13. H

    PÄIVÄHOITO KAIKILLE MAKSULLISEKSI!!!

    Niin ja ihan pitää vielä todeta, että kun minä ja mieheni vielä opiskeltiin niin vanhemmalle lapselle haettiin hoitopaikkaa, mutta kunta ei pystynyt sitä tarjoamaan vaan totesi ettei se ole heidän ongelma, jos ei lapsella hoitopaikkaa. Laitettiin poika sitten yksityiselle perhepäivähoitajalle ja...
  14. H

    PÄIVÄHOITO KAIKILLE MAKSULLISEKSI!!!

    Tosi hyvä jos noin käy. Meinaan oon tässä ihan turhautunut, kun lapset tarvis syksystä alkaen hoitopaikkaa ja on tosi epätodennäköistä, että saavat sieltä läheltä mihin muutetaan. Ja meillä ei auto aina käytössä niin jotenkin ottaa päähän tällainen, et esim. työttömien lapset ovat koko päivä...
  15. H

    ekaa kertaa on lievästi huono omatunto..

    No älä pode huono mieltä, koska ihan oikeesti miehet eivät välillä tunnu tajuavan miten paljon vaimot joutuu tekemään ja heräilemään yöllä ja kipeänä hoitamaan, että jos nyt yhden yön on huonosti nukkunut niin tietääpähän mitä se mahd. sulla on joskus ollu. Meillä oli tässä talvella niin että...
  16. H

    23.5 HUUTIS

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Katja_79&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X KANNATTAA KATSOA!! TYTÖLLE JA POJALLE VAATETTA!!!
  17. H

    G: Minkä ikäisenä menit naimisiin?

    mä oon kans sieltä vähän vanhemmasta päästä eli 25v. kauhia kun ihmiset ovat menneet aikaisin naimisiin :) kauanko olette olleet naimisissa ja kuinka moni päätynyt eroon??
  18. H

    minä en jaksa tätä enää!!

    Mä laskin pisteitä kahden viikon ajan ja olin koko ajan kiukkunen ja nälkäinen, mutta sitten kun lopetin niin ei mun enää tehny mieli mitään hyvää. Syön ihan normaalisti ja jos tekee mieli napostella otan jonkun hedelmän tai porkkanan. Mun nami himot lähti siinä kahdessa viikossa ja oon tosi...
  19. H

    ...

    \ Laitoin sulle yv:tä Ne kissat on pitkäkarvaisia :)
  20. H

    Esprit vaatteita netistä

    Onko se niin ettei tosiaan ole postimaksuja ja lähetyksen voi maksaa vasta kun on saanut tuotteet?? Niin ymmärsin.

Yhteistyössä