ekaa kertaa on lievästi huono omatunto..

tyttö yskii, mieski kipeenä mut tosin lähti töihin.. eiline ilta oli ollu vissii aika fiasko ja tyttöö oli risono yöllä joku ja mies valitti ku "ei oo saanu nukuttua"

aamu oli kyl harvinaisen vähäsanainen.. taidettiin kolme sanaa vaihtaa... :ashamed:

ja mul oli taas tänään iltavuoro 17-01 ja la aamu 12-17 ja mies joutuupi hoitamaan..

mä poden jotenki huonoo omaatuntoo ku toinen kipeenä joutuu hoitamaan.. vaikka ei kyl mieskää 3v aikana kertaakaa duunista pois oo ollu vaikka mäki kuinka kipee oon ollu.. mut silti...

Mä haluan tehdä töitä ku niitä kerran on..
 
No älä pode huono mieltä, koska ihan oikeesti miehet eivät välillä tunnu tajuavan miten paljon vaimot joutuu tekemään ja heräilemään yöllä ja kipeänä hoitamaan, että jos nyt yhden yön on huonosti nukkunut niin tietääpähän mitä se mahd. sulla on joskus ollu.

Meillä oli tässä talvella niin että mä olin influenssassa enkä pystynyt kunnolla liikkumaan, mut silti jouduin silloin 6kk vanhaa tyttöä, joka myös kipeänä hoitamaan sekä tuota 3v. poikaa (ikiliikkujaa) Ja arvaas mitä mies ilmoitti, hän lähtee saksaan 4pv. työmatkalle. Jippii, voit arvata että otti päähän. Eikä mieheni tajunnut yhtään miten ikävää oikeesti mun oli olla, kun en voinut ilman kipuja nostaa vauvaa.

Että käy sinä vaan hyvällä omalla tunnolla töissä ja jos miehes kiukuttelee asiasta niin anna ison miehen kiukutella. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:24 Hippuli kirjoitti:
No älä pode huono mieltä, koska ihan oikeesti miehet eivät välillä tunnu tajuavan miten paljon vaimot joutuu tekemään ja heräilemään yöllä ja kipeänä hoitamaan, että jos nyt yhden yön on huonosti nukkunut niin tietääpähän mitä se mahd. sulla on joskus ollu.

Meillä oli tässä talvella niin että mä olin influenssassa enkä pystynyt kunnolla liikkumaan, mut silti jouduin silloin 6kk vanhaa tyttöä, joka myös kipeänä hoitamaan sekä tuota 3v. poikaa (ikiliikkujaa) Ja arvaas mitä mies ilmoitti, hän lähtee saksaan 4pv. työmatkalle. Jippii, voit arvata että otti päähän. Eikä mieheni tajunnut yhtään miten ikävää oikeesti mun oli olla, kun en voinut ilman kipuja nostaa vauvaa.

Että käy sinä vaan hyvällä omalla tunnolla töissä ja jos miehes kiukuttelee asiasta niin anna ison miehen kiukutella. :)

tos vaihees olisin kyl räjähtäny.. :whistle:

joo annan kiukutella vaikka mullaki alkaa sit kyl pinna kiristyy just ton takia et mulla o #&%?$!* fiilikset siitä vaikka ei tarttis..
 

Yhteistyössä