Hakutulokset

  1. M

    Avio- tai avoliiton kivuliaisuus

    Selväähän on varmasti kaikille ettei nainen ole miehen omaisuutta eikä velvollinen seksiin kun mies haluaa!? Ihan kuten mies ei ole aina halukas ja päinvastoin... Minä olen meillä aktiivisempi osapuoli ja harmittelen kun ei aina ole "namia" saatavana... Miehelle seksi on tärkeää: haluaa...
  2. M

    Naisen ejakulaatio

    Näitäkin tulee meillä silloin tällöin. Sormeilemalla, kielihoidolla tai takaapäin.... Välillä kastuu lakanat, lattia, olohuoneen sohva, nilkoissa olevat housut molemmilla, minä alla, jne... Olen aina ylpeä kun saan vaimoni suihkuamaan nautinnosta. Suuseksissä ja sormipuuhissa nielen mitä...
  3. M

    Joudutteko te ropeltamaan klitorista yhdynnässä?

    Vaimo on samaa ikäluokkaa minun kanssa. Saa kunnon orgasmin vain suihkussa, itse sormeillen tai minun sormeilemana. Minua ei haittaa miten hän saa nautinnon - pääasia on että saa :) ! Nuorilla miehillä voi ego olla niin herkkä ettei kestä naisen erillaista seksuaalisuutta. Kun ikää tulee...
  4. M

    Onko pervoa tai ällöttävää, jos yli 30 vuotias mies pitää tasan 20 vuotiasta naista seksuaalisesti haluttavana?

    Täysin normaalia. Kakskymppinen misu on kaikkien isojen poikien mieleen. :)
  5. M

    Pienimunainen mies paikalla - kysyttävää?

    Keskimittaisella touhuan itsekkin. Kulunut sanonta mutta "kukaan ei ole valittanut..." pitää paikkansa. Mieti enemmän mitä teet naiselle muutakin. Helliminen ja toisen hyvänä pitäminen on tärkeintä :) !
  6. M

    Nuoleeko mies sormet.... ;)

    Nuolen toki! Ja jos oli suolaista niin sitten uitan sormiani lisää :). Naisen tuoksu ja maku on huumaavaa! Puolen tunnin sessio naama reisien välissä kielipuuhissa on ihan normi juttu meillä. Hieman hapan, suolainen maku ennen huoltopäiviä vie tajunnan kauas pois! :) Turha hävetä omia nesteitä...
  7. M

    Liian pitkä yhdyntä?

    Kuis se naiset on? 15min liian lyhyt vai 60min liian kauan? :) Kummassa saat paremmin orgasmin vai sormilla parhaiten?
  8. M

    Voiko nainen haluta vain 10 kertaa vuodessa?

    Jos ei kerran päivässä saa pimppaa niin mie kiipeilen seinille.... Toki meillä halitaan ja pussataan ilman seksitarkoitusta..... Monesti vaan menee että ensin halitaan hellästi viattomasti ja parin minuutin päästä lentää housut molemmilta lattialle ..... ;)
  9. M

    Voiko nainen haluta vain 10 kertaa vuodessa?

    Oikea ratkaisu. Seksi on se parisuhteen "energialähde". Jos se toimii niin toimii muutkin arkiset asiat. Itsellä ei tule mieleenkään että sulkisin naiseni mihinkään häkkiin. Kotihommat tehdään yhdessä (lapsia ei ole...). Tämä lähentää molempia kun esim. minä tiskaan ja emäntä hoitaa...
  10. M

    Nuorempana raiskauksen uhriksi joutuminen vaikeuttaa nyt parisuhdetta!

    henpalle: Hienoa että olet päässyt yli tuon vaikean kokemuksen ja osaat elää ja nauttia nykyhetkestä. Lastenteko on ollut aina "tuurissa" - koskaan ei voi sanoa ettei koskaan.... :). Elämä on sarja tuskaa ja pettymystä mutta iän myötä kaikki tasaantuu ja ihminen oppii ottamaan rennosti asiat...
  11. M

    Seksihaaverit?

    Humalassa kesto kasvaa vielä lisää. Mahtava tunne kun saa naisen sekaisin nautinnosta.... :p
  12. M

    Seksihaaverit?

    Itellä sattuu terskan reunaan kun namittelemme pitkän kaavan kautta...(= kolme varttia .... tunti kolmekymmentä... : / ) .Olen ympärileikattu (= lapsena, liian kireä esinahka). Nainen ei ole koskaan ollut epätyytyväinen.... :whistle:
  13. M

    onko rakastavia ja uskollisia miehiä olemassa?

    Olen hellä, rakastava ja uskollinen. Päivittäinen seksi on osa tätä. Mitä muuta mies kaipaa kuin ruokaa, huomiota, hellyyttä ja pari kertaa seksiä päivässä? :wave:
  14. M

    Suuseksistä yhdynnän aikana ja jälkeen

    Itse nuolen melkein 9/10 kerrasta ennen seksiä ja välillä seksin aikana jos halutaan nauttia pitemmän kaavan mukaan. Pikapanoksi lasken alle puoli tuntia ja pitkä kaava kestää 1 - 1.5h ilman kummankaan pitkästymistä..... :p Orgasmini jälkeen olo on niin voipunut että haluan vain maata päällä...
  15. M

    Onko tämä kissa tyhmä vai rohkea?

    Rohkea. Selkä on aika leveä että näyttää n. 2-3 -vuotiaalta kollilta. Eli n. 18-21 v pojalta ja kaikkihan tietää ettei rohkeutta puutu tuossa iässä.... ;)
  16. M

    Olenko nipo kun järkytyin tästä?

    Jatkan edelliseen: Miksi pitää järkyttyä? Jo vuosituhansien ajan kivikaudella ja näissä luonnonkansoissa ovat murrosikäiset olleet jo isiä ja äitejä. Nykyiset ikärajat ovat tulleet vasta kristillisen ja islamin uskonnon mukana ja muokkaavat edelleen ajatusmaailmaamme. Kunnioitan toki...
  17. M

    Olenko nipo kun järkytyin tästä?

    No ihan turha järkyttyä! Tuossa iässä joka poika toivoo että saisi opettajan kanssa seksiä. Hormoonit hyrrää ja tekee kovasti mieli kokeilla, miltä tuntuu olla naisen kanssa. Haaveilin itse monesti opettajistani eikä tullut mieleenikään että olisin hyväksi käytetty! Päinvastoin, halusin...
  18. M

    Nuorempana raiskauksen uhriksi joutuminen vaikeuttaa nyt parisuhdetta!

    Anskumukselle ja muille naisille: Olen vihdoinkin saanut vuosien jälkeen naisen omaan elämääni. Hyvin kaunis ja seksikäs... Hän on kertonut vaikeita juttuja nuorena hyväksikäytöstä sillä tasolla että voin antaa vain vahvan olkapään johon voi itkeä kunnolla... Mitä heikompi hän tuntee olevan...
  19. M

    Miehet: Miten teidät saa mukaan kotitöihin nalkuttamatta?

    Minä kokkaan, tiskaan ja siivoaan ihan käskemättä, vaimo hoitaa pyykit ja vaatehommat. Yhdessä on kiva tehdä ja kun levätään kotitöiden jälkeen, menee herkästi vaakamamboksi.... =)
  20. M

    Nolo kysymys..

    Hassu kysymys! Juuri tuollainenhan "viaton nainen" on miesten päiväuni! :). Miehenä en näe mitään ongelmaa tässä. Seksi ei ole valmiiksi opeteltu leikki vaan siinä on "oppia ikä kaikki" -menetelmä paras. Tutustu toiseen rauhassa, ihan askel kerrallaan... "Älä ota turhaan paineta elämästä ja...

Yhteistyössä