Hakutulokset

  1. M

    Perheen yhteiset ruoat?

    meillä syödään sitä samaa ruokaa kuin muulloinkin, suolaa ei vaan lisätä erikseen enään. miksi sitä pitäisi alkaa sen kummempia ruokia väsäämään. 1vuotias lapsi voi / saa syödä samaa ruokaa muun perheen kanssa! eli sitä mitä olet aina ennenkin tehnyt teet vaan edelleen.
  2. M

    Perheen yhteiset ruoat?

    meillä syödään sitä samaa ruokaa kuin muulloinkin, suolaa ei vaan lisätä erikseen enään. miksi sitä pitäisi alkaa sen kummempia ruokia väsäämään. 1vuotias lapsi voi / saa syödä samaa ruokaa muun perheen kanssa! eli sitä mitä olet aina ennenkin tehnyt teet vaan edelleen.
  3. M

    Perheen yhteiset ruoat?

    meillä syödään sitä samaa ruokaa kuin muulloinkin, suolaa ei vaan lisätä erikseen enään. miksi sitä pitäisi alkaa sen kummempia ruokia väsäämään. 1vuotias lapsi voi / saa syödä samaa ruokaa muun perheen kanssa! eli sitä mitä olet aina ennenkin tehnyt teet vaan edelleen.
  4. M

    Perheen yhteiset ruoat?

    meillä syödään sitä samaa ruokaa kuin muulloinkin, suolaa ei vaan lisätä erikseen enään. miksi sitä pitäisi alkaa sen kummempia ruokia väsäämään. 1vuotias lapsi voi / saa syödä samaa ruokaa muun perheen kanssa! eli sitä mitä olet aina ennenkin tehnyt teet vaan edelleen.
  5. M

    Perheen yhteiset ruoat?

    meillä syödään sitä samaa ruokaa kuin muulloinkin, suolaa ei vaan lisätä erikseen enään. miksi sitä pitäisi alkaa sen kummempia ruokia väsäämään. 1vuotias lapsi voi / saa syödä samaa ruokaa muun perheen kanssa! eli sitä mitä olet aina ennenkin tehnyt teet vaan edelleen.
  6. M

    Perheen yhteiset ruoat?

    meillä syödään sitä samaa ruokaa kuin muulloinkin, suolaa ei vaan lisätä erikseen enään. miksi sitä pitäisi alkaa sen kummempia ruokia väsäämään. 1vuotias lapsi voi / saa syödä samaa ruokaa muun perheen kanssa! eli sitä mitä olet aina ennenkin tehnyt teet vaan edelleen.
  7. M

    rinnat

    No ei ainakaan ton takia kannata imetystä lopettaa!!!!!!!!!! :attn: Pukeudu ihan säiden mukaan, ainahan voi pitää kevyen takin tms. mukana, jos ilta viilenee / on tuulista tms.. B)
  8. M

    uusi OSTO/MYYNTI-pino (9.5.)

    \ Sulla oli paljon nättejä vaatteita myynnissä, harmi kun nissä ei ollut hinta ja koko tietoja niin jää kyllä kyselemättä...
  9. M

    Tehdäänkö tähän murresana-pino! Jokainen laittaa

    \ sapuska on ruokaa
  10. M

    Tehdäänkö tähän murresana-pino! Jokainen laittaa

    \ puristaa/ahistaa
  11. M

    Tehdäänkö tähän murresana-pino! Jokainen laittaa

    Mitäs tarkoittaa särventää?
  12. M

    Tehdäänkö tähän murresana-pino! Jokainen laittaa

    örkky on pullaa
  13. M

    trampoliini ja muut vermeet

    Kenenkäs pihalla ilostuttaa trampoliini? Minä haluisin ostaa sellasen turvaverkon kera 6vee pojalle pompittavaksi (syksyllä 7vee) mies vastustaa. Perustelen ostoa et kehittäs koordinaatioo, hauskaahan se olisi ja tulis liikunta samalla jne.. Mies nassuttaa että vaarallinen, viikko pompitaan ja...
  14. M

    Milloin kasvot menosuuntaan?

    AIKAISINTAAN SILLOIN KUN LAPSI PAINAA VÄHINTÄÄN 15KG! suositus on että ainakin siihen 3-vuotiaaksi asti pidettäs lasta selkämenosuuntaan. meidän neiti on 1,5v. 82cm/11kg ja ei tulisi mieleenkään vielä kääntää istuinta kasvot menosuuntaan!! lapsen pää on vielä niin painava kroppaan nähden ettei...
  15. M

    nokkamukista

    meidän neiti on juonut nokkamukista 6kk lähtien. Meillä on sellaisia mitä saa mm. prismasta (sellainen 3kpl paketti jossa on punertava, sininen ja violetti kuppi ja maksaa n.3e). niistä mukeista ei tule nestettä muulloin kuin vaan "imiessä". on meillä muitakin nokkamukeja, mutta nuista tyttö...
  16. M

    vuosikerta -68

    kaksi tyttöä, -04 ja tämä pikkuruinen 2kk ikäinen. Ne on niin ihania...!
  17. M

    Tapakasvatus..

    Oli ihan pakko kirjoittaa, kun itse olen päiväkodissa töissä ja tuotahan se on nykyään. Aina vaan pienemmät lapset tulevat villeimmiksi. Tuntuu siltä ettei vanhemmilla riitä mielenkiintoa ja energiaa puuttua jälkikasvun riehumiseen. Hoitopäivät venyvät aina vain pitemmiksi ja kotona vietetään...
  18. M

    Onko muita noin 43-v. lasta toivovaa tai saanutta?

    Mä olen myös 43-vuotias ja hartaasti toivomme mieheni kanssa saavamme vielä yhteisen lapsen. Elämä on rieponut ja kuljettanut niin, ettei meillä ole lasta. Keskenmeno rv 14... se oli kova paikka kolme vuotta sitten... Mutta lapsi on tervetullut milloin vaan, jos ei niin eihän sille sit mitään...
  19. M

    pelkosektio

    Minulla on ollut vaikeuksia löytää Tampereelta eml-lääkäreitä. Osaatteko te neuvoa?
  20. M

    Herpes

    Hei! Onko kellään kokemuksia synnytyksistä jossa on mahdollisesti herpes?

Yhteistyössä