Hakutulokset

  1. M

    Mistä päin [b]pintelin[/b] on?

    Ai syntyny pohjanmaalla? Asuuko nyt josain etelässä? :flower:
  2. M

    Mistä päin [b]pintelin[/b] on?

    :attn: :wave:
  3. M

    Tamperelaiset rakenne ultrassa käyneet??

    Mulla ons rv 20+5 sillo ku se ultra on.
  4. M

    Tamperelaiset rakenne ultrassa käyneet??

    Nii tampereellako olitte, satamakadulla?
  5. M

    Tamperelaiset rakenne ultrassa käyneet??

    Saaka rakenne ultrassa tietää sukupuolen, entä miten ootte menetelleet, jos toinen haluu tietää ja toinen ei että kumpi on tulossa!?
  6. M

    Voiko limatulppaa irrota rv 20+ ???

    valkovuoto minulla ollut aina valkoista, tuo oli nyt sellaista läpinäkyvää limaklönttiä..
  7. M

    Voiko limatulppaa irrota rv 20+ ???

    Oltiin äsken kaupassa ja kotiin tultua huomasin pikkuhousuissa sellaista venyvää limaa, joka oli kuin kananmunan valkuaista, ehkä vähän viel tönkömpää :( Voiko olla mahollista että limatulppaa irtoaisi jo viikolla 20 + :/
  8. M

    porvoo

    täälläkin porvoolainen :wave: hornhattulasta. 1 lapsi, tyttö, 1v löytyy :heart: hoitovapaalla olen tällä hetkellä. ootteko jo tavanneet vai vieläkö suunnittelette vaan? ;) olisi kiva jos voitaisiin tavata jossain minne kaikikka mahd. tulla eikä jonnekin lähipuistoon... vai...
  9. M

    Asunto tampereelta????

    No eikö täällä nyt kukaan asu vuokralla, tuolla oikee oo mitää, siis kun hervanta hallila suunnasta haettas..
  10. M

    Asunto tampereelta????

    Mutta siis mitä mä sinne sitte sanon, kait ne alkaa ihmettelee et monta kertaa viikos soitellaa.. kerran yritin soittaa, nii lopetin jonottamisen puolen tunnin jälkeen..
  11. M

    Asunto tampereelta????

    Meillä alkaa olla kiire saada isompi asunto. Nykyinen on 58 neliöö kaksio! Tilaa tarvittaisiin, meitä on tässä asunnossa nyt 3 ja neljäs tulossa. Täältä tampereelta ei vain meinee VUOKRA asuntoa löytyä. Haluaisimme ehdottomasti rivitalo asunnon ja neliön!!! MISTÄ OOTTE ITSE ASUNTONNE...
  12. M

    Mitä teillä laitetaan tortilloihin!?

    lämmitetäänkö se juustokastike?
  13. M

    Mitä teillä laitetaan tortilloihin!?

    Kyssäri siis kuuluu, mitä teillä laitetaan tortilloihin? Millaista JUUSTO kastiketta ootte laittanu, en oo ite viel sitä koskaan kokeillu? Meillä tortilloihin tulee: - jauheliha (taco spise mix sekoitus joukkoon) tai kana (pirkan salsa kastike joukkoon) - kurkkua - tomaattia - ananasta -...
  14. M

    millä rv:lla mahastasi huomasi että odotat?

    ei ollu naapurit huomanneet että olin raskaana, ihmetteli vaan että kenen vauva toi on... :laugh:
  15. M

    Miniä ja poika hoitaa

    Se mikä musta jäi hiukan uupumaan noista kaikista teksteistä on se että mitä mies sanoo asiaan. Mulle ainakin oman anopin kanssa on hirveän tärkeätä se että tiedän mun miehen seisovan mun rinnalla jokaisessa asiassa. Lapsia meillä ei vielä ole, mutta osaan nyt jo aavistaa että tästä...
  16. M

    ei tullut sitten sektio päätöstä tälle pelkoiselle :(..

    Todella ikivä kuulla. Tällaiset tapaukset on aina niin surullisia ja pelottavia. Itse olisin varmaan täysin paniikissa, jos en sektiota saisi. Saako udella, että missä sairaalassa näin kävi?
  17. M

    Kuumeen raja?

    Onko kuumeen raja 38 astetta vielä 2-vuotiaalla??!! Lapsen normaalilämpöä en tiedä koska en ole sitä mitannut (olisi ollut järkevää, mutta harvoin sairastaa niin ei kaikkea tajua..) Help! :headwall:
  18. M

    lasten joululahjojen lukumäärästä.. antajista..

    Meillä on uusperhe. miehellä yks lapsi(9v) mulla yks(8v.) ja yks yhteinen. Asutaan saman katon alla jo viidettä vuotta... Näin jouluna muo ärsyttää yks juttu... Miehen lapsen kummit+miehen tutut ym.(ei tietysti kaikki) ostaa lahjan joko vain tälle 9v. lapselle tai sitten 9v. lapselle ja meidän...
  19. M

    Tukholmaan lasten kanssa

    Ja tässä se Skanssen.. http://www.skansen.se/docs/skansen_fin.pdf vikinglinen ja varmaan siljankin sivuilla on paljon tietoa, ja linkkejä minne mennä. Ja suuressa osassa löytyy selostus myös suomeksi, jos Ruotsin kieli ei oo vahva..
  20. M

    Tukholmaan lasten kanssa

    Milloinkas olette menossa? Eli minä viikonpäivänä olette Ruotsissa? Tässä olis yks vaihtoehto, mut maanantaina se ei ole auki... http://www.junibacken.se/default.asp?id=1237

Yhteistyössä