Asunto tampereelta????

Meillä alkaa olla kiire saada isompi asunto. Nykyinen on 58 neliöö kaksio!
Tilaa tarvittaisiin, meitä on tässä asunnossa nyt 3 ja neljäs tulossa.

Täältä tampereelta ei vain meinee VUOKRA asuntoa löytyä.

Haluaisimme ehdottomasti rivitalo asunnon ja neliön!!!

MISTÄ OOTTE ITSE ASUNTONNE SAANEET?? NEUVOJA KAIVATAAN!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:31 Maya kirjoitti:
Meillä alkaa olla kiire saada isompi asunto. Nykyinen on 58 neliöö kaksio!
Tilaa tarvittaisiin, meitä on tässä asunnossa nyt 3 ja neljäs tulossa.

Täältä tampereelta ei vain meinee VUOKRA asuntoa löytyä.

Haluaisimme ehdottomasti rivitalo asunnon ja neliön!!!

MISTÄ OOTTE ITSE ASUNTONNE SAANEET?? NEUVOJA KAIVATAAN!

Soita vuokratalosäätiöön, kyllä ne kämpän ettii teille. Sun pitää pommittaa niitä monena pv viikossa että saatte esim neliön
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:31 Maya kirjoitti:
Meillä alkaa olla kiire saada isompi asunto. Nykyinen on 58 neliöö kaksio!
Tilaa tarvittaisiin, meitä on tässä asunnossa nyt 3 ja neljäs tulossa.

Täältä tampereelta ei vain meinee VUOKRA asuntoa löytyä.

Haluaisimme ehdottomasti rivitalo asunnon ja neliön!!!

..... NEUVOJA KAIVATAAN!
Ehkä on syytä joustaa toiveista tai sitten etsiä yksityisiltä vuokranantajilta. "Asuntojen myyntilehdissä" on aikakin yksityisten ilmoituksia.

Entä luhtitalot?<br><br>
 
Vuoratalosäätiöllä ihan kivasti rivitaloja ja kohtuu vuokrat.Sitten on sato,yh-rakentajat ja vvo näitä isompia vuokraajia.Moneen pysty netin kauttakinjättämään hakemuksen.Tuossa asuntotorin linkissä oli www-osoitteita.
Kannattaa käydä ihan paikan päälläkin kyselemässä.Kaveri sai kahdessa viikossa vuokratalösäätiöltä asunnon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:35 Maya kirjoitti:
Mutta siis mitä mä sinne sitte sanon, kait ne alkaa ihmettelee et monta kertaa viikos soitellaa.. kerran yritin soittaa, nii lopetin jonottamisen puolen tunnin jälkeen..
Monesti ruuhkaa,parempi käydä toimistolla.Puutarhakatu 8.Samassa paikassa joitain muitakin vuokrakämppiä.Tai ainakin hakemuksia.Ja netin kautta voi kanssa lähettää hakemuksia.Sitten kun hakemus sisällä,kannattaa esim kerran viikossa kysästä asuntotilannetta niin tietää että haluat sen pian.
 
ja me asutaan kans vts:n kämpässä,tosin luhtitalossa ja tämä on 5h+k+s ja tykkään kyllä =) kämppä saatiin nopsaan,tosin hain pelkästään tähän asuntoon kun tiesin että vapautuu..yh-rakennuttajilta saa yleensä nopeeta kun niillä on aina tyhjilläänkin,tosin melko kovat vuokrat ja vuokratakuu..
 
Olen kanssa kuullut että vuokratalosäätiöllä melko kohtuulliset vuokrat.Riippuu tietysti milloin rakennettukin.Kai uudemmat voi jo olla hintavampia.Eikös Sato ja YH-rakennuttajat ole aika kalliita vuokran suhteen?
 
ilveskissanminttu
Teidän tilanteessa saisitte välittömästi asunnon, jos kriteereitä ei olis muuta kun se 4 huonetta. Mutta jos on vaatimuksia esim rivitaloasunto tai tietty kaupunginosa, niin silloin valitettavasti saattaa joutua odottamaan ja pitkään.
 

Yhteistyössä