Hakutulokset

  1. K

    Pregnyl ja raskaustesti

    Auttakaa rakkaat siskot: Pregnyl pistetty viime viikon maanantaina ja inssi tehty sitä seuraavana päivänä. Jos tekisin nyt raskaustestin ja se näyttäisi haamua, olisiko tulos Pregnylistä peräisin?
  2. K

    haluaisiko joku ostaa 4 purkkia Nutri-Junioria?

    päiväys on 15.9.2007 asti Ostin varastoon,kun tää lopetettiin ja nyt ollaankin jo siirrytty kaupan hyla-maitoon.
  3. K

    mihinkä lomalle kotimaahan??

    antakaas hyviä vinkkejä, missä voisi viettää talvilomaa! Joku kylpyläkin käy,mikä olisi vähän semmonen tasokkaampi huoneistaan?? Tai joku muu kohde? Lapsia meidän aikuisen lisäksi kolme eli tilaa saisi olla huoneissa.
  4. K

    nyt jotain piristysvinkkejä kehiin, kiitos = )

    elikäs vauva nyt 9kk ja kun lopetin imetyksen ,musta tuli väsynyt ja saamaton äiti :ashamed: Luontaistuotekaupassa meillä täti,joka ei osaa sanoa mihkään mitään elikäs kysynkin teiltä mitä vitamiineja kantsiis syöd`? Haluaisin taas normaaliksi pirtiäksi äidiksi =)
  5. K

    jotain roppia hormoonihäiriöön....

    elikäs imetyksen lopettamisen jälkeen meni elimistöni totaalisesti sekaisin... nooh, meni se aiemmissakin ( nyt siis 3lapsi) mutta silloin olikin ikää vähempi. :ashamed: Tuntuu nyt vanhempana, ettei kaikki ookaan enään niin simppeliä \|O Elikäs painoni nousi muutamassa viikossa +10kg vaikka...
  6. K

    tumma laminaatti

    Ollaan suunniteltu tummaa laminaattia, koska molempien mielestä se on tyylikkäämpi kuin vaalea ja muutenkin sopii paremmin meille. Mietinkin nyt, kuinka hyvin siinä näkyy jalanjäljet yms. Vauva kun tulee konttausikään niin tahmaiset kädenjäljet jne.? Onko hirvittävän hankala pitää puhtaana...
  7. K

    löytyykö äitejä etelä-pohjanmaalta?

    :wave: hyppäähän tähän pinkkaan, jos tunnustaudut yli kolomikymppiseksi :D Tuola on ollu nuita palsta-tapaamisia tääläkin päin, mut kaikki äiteet 23-25vuotiaita yhden vauvan äitejä, joteskin tunnun sielä porukassa jo niin vanhalta :ashamed: Elikäs minulla on 2 koululaista ja 8kuukautinen...
  8. K

    muita joiden mies paljon poissa??

    Täälä yli kolmekymppinen ja kolmen lapsen äiti kaipailisi seuraa ja ajatustenvaihtoa.... .... välillä kun tää arjen yksin pyörittäminen tökkii, niin piristää kummasti, kun saa kohtalo-tovereiden kanssa ajatusta vaihtaa.... =) Mies siis viikot poissa, reissussa tien päällä rekkaa ajaa. Minä...
  9. K

    haluttaa

    Haluttaa..panettaa.... ja mies ei ole luonani.............. APUA ! epistä..!! :\| :/ :headwall:
  10. K

    Liian lihava?

    Olen 159 cm ja aamupainoni on n.56 kg. Paljonko pitäisi vielä pudottaa?
  11. K

    Hyvinkään naisten poliklinikka

    Onko kellään kokemuksia kuinka kauan menee lähetteestä että saa sinne ajan? Olen odotellut nyt kaksi kuukautta ja aina vaan saan odottaa... :/
  12. K

    jälleenmyyjät? verotus

    kysäisen tämmöistä, että miten hoidat verotuksen jos myyt useampia tuoteryhmiä esim. mausteet ja tupperit tai party lite ja oriflame? mikähän on se raja josta joutuu maksamaan veroja lisäprosentin mukaan.
  13. K

    Hyvinkään naistenpoliklinikka

    Onko kellään kokemusta Hyvinkään sairaalan naistenpoliklinikasta? Sain lähetteen sinne gynelle, kun kierto on todella epäsäännöllinen ja lasta ollaan yritetty reilu vuosi ilman tulosta :( Kuinkahan paljon nuo poliklinikkamaksut on yleensäkkin? Tahtoo tietää...
  14. K

    siljan serenade

    ja sielä silja-luokan hytit, onko kokemusta... millasia on? meitä 2 aikuista ja 1 lapsi. :)
  15. K

    tonalin

    Tervehdys kohtalo-toverit... Mä olen syönyt kyseistä valmistetta yhden purkin ja toista just alottelen. Painoa ei välttämättä kauheesti lähe mut läskit palaa ja lihakset kiinteytyy... viime kesänä 5kg lihavampana en saanu yksiä housuja jalkaani vaan ne jumittui :( reisien kohtaan...nyt yritin...
  16. K

    Muita Fertinovalaisia?

    Heipsan! Löytyykö palstalta muita jotka ovat hoidossa Helsingin Fertinovassa? Olisi mukava vaihtaa kuulumisia hoidoista jne ;)
  17. K

    Heips seinäjokiset äidit!

    Olen 24-v. 3 kk:n ikäisen tyttövauvan äiti ja etsin ulkoilu, juttu ym. seuraa muista äideistä seinäjoelta! Tuttavapiirissäni ei pieniä vauvoja ole viime aikoina syntynyt ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden äitien kanssa. Asumme mieheni kanssa rivarikolmiossa lähellä sjoen keskustaa koiramme...
  18. K

    ilman kumia

    Heips. Mulla hassu ongelma... meillä 2 lasta ja 3 ei olis katastrofi mut ei ihan vielä tarvis tulla. Ehkäisynä käytämme kondomeja, mutta... olis ihana tuntea mies joskus ilmankin... :p :p koska tohtis yrittää, jos näin nyt voi kysyä... heti menkkojen jälkeen vai vähä ennen niitä ;)
  19. K

    kaapissa kutistunu mekko?

    APUVA... juhlat tulossa 2viikon päästä ja meikä-tyttö TURSUAA mekostansa pihalle... :ashamed: Oliskohan teillä hyviä vinkkejä pikaseen painonpudotukseen, noin 3-4kg pois? Olisko mistään laihdutusvalmisteista apua? Onko kukaan kokeillu ns.kepulikonsteja... mekko nimittäin oli kallis... :(...

Yhteistyössä