Muita Fertinovalaisia?

Kysymysmerkki
Minä olen myös käynnyt siellä kaksi kertaa. Kolmas kerta maanantaina ja silloin on inssi. Sain heti aloittaa Puregonilla ja tehtiin myös SSG. Missä vaiheessa te olette? Kuka teillä on lääkärinä? Meillä on A.T-S.
 
Täältä löytyy! Tosin en enää käy hoidoissa, sillä 1,5 vuoden yritys toi meille viime syksynä pienen tytön :heart:
Meidän mahdollisuudet saada lapsi "luomusti" on niin huonot, etttä olemme kyllä vielä tämän vuoden puolella aloittamassa hoidot uudestaan. Toiveissa on pikkusisarus tytöllemme.

Oikein paljon ONNEA jatkoon teille kaikille! =)
 
alkuperäinen
Heips Kysymysmerkki :)

Me ollaan käyty klinikalla kerran suunnittelu käynnillä ja toisella kerralla ottamassa verikokeita.Meillä sama lekuri kuin teillä.. Mieheltä otettu aikaisemmin simppa kokeet ja tulokset sen verran huonot että aloitetaan suoraan tod.näk. ivf-hoidolla maalis-huhtikuussa. Viime kerralla otettiin vielä uusinta simppa kokeet, mutta tuskin on siitä muuttuneet.. Jotenkin tuntuu aikas rankalta hoitojen aloittaminen, mutta toisaalta ihanaa kun saa tämän tilanteen eteenpäin. Yritystä takana nyt reilut 1,5 vuotta.. Mites teillä?

Kiia

P.s ÄIPPÄ, olis mukava kuulla sinun kokemuksia ko. klinikasta ja hoidoista yms. ja paljon onnea tytöstä! Tuollaiset kokemukset tuo aina toivoa..
 
Kysymysmerkki
Heippa alkuperäinen! =)

Yritystä takana nyt noin 1,5 vuotta meilläkin. SSG:ssa viime viikolla todettiin että mun toisessa munajohtimessa on tukosta...tai sitten se kramppas. Sain lähetteen laparoskopiaan. Mutta kun on ihan hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi yhdellä niin maanantaina on inssi. Ovuloin aina oikeaalta missä kaikki on kunnossa....joten hyvät fiilikset on. Miehellä simpat ok. Teimme jo julkisella puolella kaikki perustutkimukset.
Mutta jos inssi ei toimi niin sitten tehdään IVF.
 
Anteeksi, että vasta nyt vastaan viestiinne.. :ashamed:

Me kävimme Fertinovassa hoidoissa vuoden verran. Tuona aika kokeiltiin pari inssia, yksi ivf ja kaksi icsi-hoitoa. Kahdessa ekassa hoidossa alkioita ei saatu laisinkaan, mutta kolmannessa niitä tuli niin paljon, että pääsimme kokeilemaan siirtoa. Tuoresiirto toi kuitenkin negaa, mutta eka PAS onnistui :)
Meillä on pakkasessa vielä kaksi alkiota, jotka käytämme todennäköisesti vielä tämän vuoden puolella.

Meillä syy lapsettomuuteen on minun huonolaatuiset munasolut. Tämän vuoksi "luomuna" onnistuminen on kohtalaisen epätodennäköistä.
 

Yhteistyössä