Hakutulokset

  1. C

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Tosi vähän tulee tänne puolelle enää kirjotettua kun fb on niin paljon helpompi kännykällä surffatessa. Mä oon edelleen onnekkaasti vähäoireinen. Järjetön väsymys on oikeestaan ainoo oire. Mikään määrä unta ei tunnu riittävän. Neuvolassa käytiin perjantaina mutta eipä siel mitään uutta...
  2. C

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Teidän viestejä lukiessa keksin koko ajan lisää tarvikkeita mitä tarvii ostaa: ainakin tuplavaunut ja esikolle sänky että tulokas saa pinniksen. Äitiyspakkausta ei oteta tällä kertaa, esikosta otettiin. Mammavaatteista suurin osa on mallia kesä, kun esikko syntyi syyskuussa mutta koska viime...
  3. C

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Mulla ei edelleenkään oo mitään isompia oireita. Väsynyt oon koko ajan ja vatsa turpoaa aina iltaa kohden. Lievästi etoo jos ei syö säännöllisesti. Me asutaan kolmiossa ja lapset saa nyt ainakin muutamia vuosia jakaa huoneen. Jos tulee toinen poika niin huone voi pidempäänkin olla yhteinen...
  4. C

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Mulla esiintyy kans tuota suun kuivumista mutta se liittyy kyllä ihan suoraan siihen kuinka paljon oon juonut. Eli jos juon liian vähän niin kuivuu hirveesti. Ja runsas valkovuoto on täälläkin tuttua. Välillä oon jo ihan varma ett nyt kyllä vuotaa verta, kun on niin runsasta, ja sit juostaan...
  5. C

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Me ei olla kerrottu vielä kellekään (jos ei lasketa noin 80:ä mammaa mun esikoisen aikasessa mammaryhmässä ;) ), eikä ainakaan periin viikkoon vielä ajateltu kertoo. Ekana saa tietää molempien vanhemmat ja muutama hyvä ystävä. Töissä haluaisin pitää asian salassa mahdollisimman pitkään, sillä...
  6. C

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Kauheen aikasin teillä muilla on neuvola-aikoja. Mulle annettiin vasta 1.11., silloin ois viikot 9+1. Oireista mulla ei oikeestaan oo mitään. Tai siis oon ollut flunssassakin niin en tiedä varmaks kummasta johtuvaa esim. väsymys on. Itkuherkkä oon kylläkin mutta sitä mä oon ilman raskauttakin...
  7. C

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Menhit: mulla meni niin hyvin että oli esikoisen 1v neuvola perjantaina niin sain siinä samalla sovittua itselleni ja masukille ekan ajan. Ei siis tarvinnu soitella :) Muuten oisin soittanu varmaan tässä parin viikon sisään. Esikosta soittelin muistaakseni viikolla 7+ jotain. Eihän sillä muuten...
  8. C

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Mulle voi päivittää ikä 32 ja sairaala TAYS
  9. C

    *** Kesäkuu 2014***

    Tämä haluaa kans mukaan. =) Esikoispoika täytti maanantaina vuoden ja keskiviikkona (kp 27/28) tein testin, jossa kunnon tumma viiva. Toisella tjottailu kierrolla sai alkunsa, ihan niinkuin esikoinenkin. Laskureitten mukaan syntyis 5.6. ja tänään siis 4+2 :heart:
  10. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Meillä mies on koko ajan puhunut, että meille tulee poika. Siksi olinkin hyvin yllättynyt kun sanoi ettei halua kysyä sukupuolta ultrassa. Mä olin itse ajatellut että ilman muuta kysytään. Olis niin kiva kun voisi ajoissa hakea kavereiden kiertoon lupaamia vaatteita mutta jos ei sukupuolta tiedä...
  11. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Näköasiaa tulin minäkin kommentoimaan. Kävin viikko sitten optikolla, kun tarvin aurinkolasit vahvuuksilla. Kaukonäköön mulla on siis lasit ollu ja kohta 20 vuotta. Optikko sanoi että raskaus vaikutta näköön todella vaihtelevasti, toisilla ei tapahdu mitään ja toisilla muuttuu huomattavastikin...
  12. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Pitkästä aikaa kirjoittelen tälle puolelle. Joka päivä käyn jutut lukemassa, mutta jotenkin aina tuntuu, että joku on jo aimmin osannut kommentoida asioista niin mun ajattelemalla tavalla etten viitsi tulla asioita toistamaan :) Eilinen päivä oli täynnä herkistymistä, kun aamulla käytiin...
  13. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    masuilija. Mulla on eka ultra vasta 6.3. Kovastihan sitä haluaisi pienen nähdä jo, mutta täällä ultrataan vasta tuolloin. Mulla on silloin siis 12+2
  14. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Voimia ja tsemppiä kaikille huonoja uutisia saaneille :hug: Onnittelut puolestaan hyvistä ultra- ja muista uutisista! Aamupalaksi mulla menee sokeroimaton mehukeitto jääkaappikylmänä ja jugurtti. Aamulla/aamupäivästä ei muutenkaan voi ajatella syövänsä mitään lämmintä tai raskaampaaa. Eli...
  15. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    viuhutin Mä tein kaks testiä ihan sillä kun eka oli tositosi haalee (olin vähän hätänen :D ). Tosin kyl se toinenkin viel haaleahko oli, mutt päätin sit etten enempää testaile kun viiva kuitenkin ilmesty ja menkkoja, jotka yleensä tosi täsmälliset, ei kuulunut. Ja mulla kans oireet tuli niin...
  16. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Vanilla whip Mulla taas ihan päinvastoin. Sain äskettäin haasteellisen ja mielenkiintosen paikan (tavallan ylennys), josta olisin aivan innoissani ja tekisin hirmuisesti töitä onnistuakseni, jollen olisi raskaana. Nyt kyllä hoidan duunin mutta vähän vasemmalla kädellä kuitenkin, ei oikeen oo...
  17. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    sania ehkä törmätään :D Täälläkin tuli tänään ekaa kertaa pahoinvointi niin pahana että piti hakeutua pönttöä halaileen. Ja ihan just tarvis lähtee töihin, toivottavasti pystyn siel oleen normaalisti, kun en vielä haluais herättää mitään epäilyksiä siellä. Onko kellekään muulle tullut...
  18. C

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Mä oon hetken jo teidän juttuja lukenut mutta nyt ajattelin ilmoittaa itsenikin mukaan. crimson80, 31v, laskettu aika 16.9 ja synnäriks tulee TAYS niin ja ensimmäinen lapsi kyseessä, eli kaikki on ihan uutta ja ihmeellistä ja jännittävää ja ah, niin ihanaa :) Varmaankin ainakin näin alkuun...

Yhteistyössä