Hakutulokset

  1. M

    Heippa kaikille, sisältää kysymyksenkin :D

    Pitkään poissa, mut ei kukaan mua muista :saint: Missäs täällä nykyisin voi mainostaa Huutisjuttuja :whistle:
  2. M

    Saisinko mäkin hinnoitteluapuja, kiitos

    Barbin vaatteita kannattaako myydä 3-5 (vaatetta/vaatesettiä) pussissa vai laittaisiko barbin ja kasan vaatetta ja vaikka vielä joitain kenkiä pussiin. Millä hinnalla ja miten te myisitte? Osa on ns aitoja osa oma tekemiä, leikittyjä Kirppikselle oon siis viemässä
  3. M

    Tyhmä kysymys, voiko pitää

    paitapuseroa ikäänkuin jakkuna :) Mä ostin tänään ihanan paitiksen alesta ja sovitin sitä (tai niin mä luulin) siellä kaupassa, mut se olikin vissiin eri mallia. Tähän ei mahu mun rintavarustus niin et pysyisi vielä kiinni :ashamed: Vaihtaa sitä ei vissiin saa
  4. M

    Kakkukysymyksiä, oliskos kakkutaitureita paikalla

    Täytekakku: Määrätyn mallinen pitää olla ja sen nyt oon pähkäilly miten toteutan, malli on pyöreähkö eli keilan puolikas on tavoitteena Jos sen nyt päällystän marsipaanilla, sokerimassalla tms (niin saako niitä ihan tavallisesta kaupasta vai mistä???) Vaahtokarkkitaikinasta on täällä...
  5. M

    Mihis käyttäisi luonnonjugurtin?

    puoli litraa on ja päiväys huomenna. Joo vois sen syödä mut mieli tekis leipoa :p
  6. M

    Tuli sitten naapurinpoika kylään, homma selvis

    Täällä maalla kun ollaan niin kaikilla tuntuu olevan noita mönkkäreitä. Ei siinä mitään, mut tuo naapurin 5v tuli kylään yksin sellaisella isolla - samalla oon nähny pojan isän ajavan maantiellä. Kysyin et onko ihan luvallisilla teillä, joo hän saa kuulema käyttää sitä tässä omalla tiellä, mut...
  7. M

    Bataattti-porkkanasosekeitto

    Aattelin tehä, ja googlata ohjeen, en sit löydäkään muuta kun bataatti-lanttu. Lähinnä mausteita meinasin ja suhteita :) Onks kellään ohjetta tai mitäs te laittaisitte
  8. M

    Onkos kukaan tehnyt tämmöistä reklamaatiota?

    Ostin viikko sitten H&M:ltä valkoisen hämispaidan, siinä on sellainen sininen juttu takana sisäpuolella kaula-aukon resorissa, nyt otin koneesta ja se on värjännyt paidan takaa siniseksi? Ihan ohjeiden mukaan pesin
  9. M

    Käsityöihmiset, oliskos kellään vanhoja MODA-lehtiä?

    Moda:ssa muistaakseni vuonna 2006 tai jotain oli ihan alussa ohje Samoksesta virkattuun lippikseen. Oliskos jollain ohje tallessa? :flower: =)
  10. M

    åboriginaali, huomasin et oot linjoilla..

    Vieläkö olis nelipyöräiselle traktorille tarvetta ? :whistle:
  11. M

    Voihan tuhat rumaa sanaa ja loput kaupanpäälle... Pesin sit pyykkiä

    Onkos jollain kokemusta kestääkö Nokialainen 40 asteen pesun ja linkouksen :whistle:
  12. M

    Turkulaiset, nyt synttäripaikka vinkkejä, kiitos

    Kaikki mitä vaan tulee mieleen, 10-15 lasta tulossa. Koti ei käy koska meillä on eläimiä ja vieraiden joukossa pahasti allergisia, HopLop on käyty viimeisen puolen vuoden aikana 8 kertaa synttäreillä. :flower:
  13. M

    Leipojat, porkkanakakusta

    Semmoisen tekaisin ja nyt mietin kuorutusta, mulla on purkki vanilijatuorejuustoa kaapissa jos kuorruttaisi sillä niin milläs sen notkistaisi? Vai pitääkö lahteä hakemaan maustamatonta ja tehdä se normaali
  14. M

    Kysytääs nyt sitten palstalääkäreiltä neuvoa

    Rota/Noro vai mikä lie virus on saapunut kotiimme, tai oikeastaan saapui jo lähes kolme viikkoa sitten. Koululainen oli taudissa 2 päivää, 2 päivää sen jälkeen mies siten kuopus ja sitten minä, kolme päivää mun jälkeen taas kuopus ja tänään jälleen... Maitohappobakteeria ja osmosalia on...
  15. M

    Neulojat, ohjetta vailla olen

    olisikos jollakulla ohjetta lähistöllä kypärämyssyyn ( vauvalle ) sellainen malli jossa tulee kauluri myös vrt nämä puuvillaiset ei siis se Novitan ainaoikein malli =)
  16. M

    Äipykkä jos oot linjoilla sulle on viestiä :)

    Mä lähen nyt mutta palaan myöhemmin :wave:
  17. M

    Finnmatkoilta tuli postia (ensi talven lomat on jo myynnissä) pisti huvittamaan..:D

    Tämä teksti: Lähde matkalle kaksin puolisosi kanssa Enää et tarvitse lapsia tai suurta ryhmää seuraksesi nauttiaksesi loma-alennuksista. Sen sijaan voit lähteä unelmalomalle kaksin puolisosi ja saada siitä alennuksen! Kaksi aikuista, jotka yöpyvät normaalivuoteissa yhteisessä huoneessa...
  18. M

    Shoppailu on hankalaa :D

    Lähin sitten Anttilaan (lelu tarjous :) Kyllä oli vaikeeta löytää neljä lelua että sai yhen ilmaiseksi :whistle: Oikeesti
  19. M

    Hitsit näitä ketjuja, nyt mun on pakko mennä keittämään PUUROA

    :D :wave: Jospas näin JOULUN kunniaksi keittelis vaikka riisipuuroa :xmas:
  20. M

    Nyt on pako munkin ihastella

    Ain miten ihana jouluinen kuva tossa etusivulla =) :xmas:

Yhteistyössä