Hakutulokset

  1. S

    hedelmöityshoitojen aikatauluista?

    Kyllä niin patittaa kun miehen työkiireiden vuoksi jouduin siirtämään aikamme kesäkuulle.Aikaisemin klinkalta sanottiin etä pitää olla kaksi vapaata kieoa ennen hoidon aloittamista. Nyt kesäkuussa tekevät siemennesteanalyysin jonka saaminen kestää kaksi viikkoa, sitten klinikka menee kiinni ja...
  2. S

    kellään korkea FSH-arvo ja silti hoidossa?

    Kahden viikon päästä nuo hormoniarvot selviävät. Muuttuuko tuo hoito jotenkin olennaisesti, ja pienenevätkö onnistumisprosentit jos arvot ovat koholla. Haluaisin jotenkin varautua vaikka mitään konkreettistä tietoa ei vielä ole. Mutta näin tämä ihmismieli sitten vain toimii, että asiat alkavat...
  3. S

    Kyselyä keltarauhashormonista?

    Eli tänään kävin lääkärillä. Sain huomiseksi otettavaksi paljon verikokeita joista selvitetään myös FSH-arvo. Sekä kilpirauhaskokeet ottavat myös. Puhuin lääkärillä ihan tästä vauvahankeesta ja kuulemma tuosta verikokeesta selviää että munasolut toimivat, sekä arvot sitten kertovat ettei ole...
  4. S

    Kyselyä keltarauhashormoneista?

    Eli tänään kävin lääkärillä. Sain huomiseksi otettavaksi paljon verikokeita joista selvitetään myös FSH-arvo. Sekä kilpirauhaskokeet ottavat myös. Puhuin lääkärillä ihan tästä vauvahankeesta ja kuulemma tuosta verikokeesta selviää että munasolut toimivat, sekä arvot sitten kertovat ettei ole...
  5. S

    Hei uusi esittäytyy ja kyselee!

    Eli moikka. Olen 42-vuotias äiti. Olen pitkään kuumeilut tuolla vauvapuolella, mutta nyt ajattelin kurkata tännekkin puolelle.Meillä on miehessä vika, eli sperma-analyysissä ei löytynyt yhtään eläviä siittiöitä. Olemme kuumeilleet jo monta vuotta, ja nyt ollut puhetta noista hoidoista. Ainut...
  6. S

    Onko täällä äitejä jotka tulleet hoidoilla raskaaksi??

    Itse olen nyt 42-vuotias. Runsas kolme vuotta ollaan koitettu lasta ihan luomusti. Meillä tilanne että miehellä ei liikkuvia siittiöitä, ja kuulemma kun yhden kerran testattu, niin muutosta ei odotettavissa. Eli keväällä pitäisi alkaa lapsettomuushoidot. Mulla itselläni säännöllinen kierto, eikä...

Yhteistyössä