Hakutulokset

  1. S

    antakaa joku helppo kinkkupiiraan ohje,

    siis sellainen joka on nopea tehdä. yllätysvieraita tulossa....
  2. S

    tietääkös kukaan missä asteessa

    porsaan paisti paistetaan uunissa? arvioisin jotain 175 astetta mutta menikös metsään... neuvokaa tyhmää.
  3. S

    montako tuntia olet päivässä netissä?

    ei välttämättä yhtänäisesti vaan n. aika vrk.
  4. S

    mitä tietokonetta et ostais enään...

    mä en ostais enään HP.n konetta. enkä ostakaan.
  5. S

    pesettekö tiskiharjalla myös sen tiskialtaan...

    tuli vaan mieleen... sori tää tyhmä kysymys...? itse pesen kyl joskus mut laitan sen astianpesukoneeseen heti seuraavaks.
  6. S

    oletteko olleet niillä tuetuilla lomilla?

    milloin, missä, mitä maksoi? ja kannattaako mennä/anoa matkaa?
  7. S

    mikä sää...

    eli sataako vai paistaako? vai onko jossain päin sitä myrskyä mitä luvattiin?
  8. S

    koska ostatte talvivaatteet lapsellenne,

    eli kengät, haalarit ym? heti kun tulevat kauppoihin vai sitten myöhemmin kun niitä tarvitaan... ajattelin vaan et täytyis haalaria ym. aloittaa ostamaan mutta mun tuurilla kuitenkin tulee joku hyvä tarjous kampanja kun olen haalareita ostanut... (viime vuonnahan cittari myi hetken ajan...
  9. S

    nariseeko kenelläkään muulla parketti

    siis ihan kävellessä...? meillä tämän kesän on koko ajan ja varsinkin aamuisin kuulunut sitä rätinää kun siinä kävellee..
  10. S

    Älkää menkö nukkumaan..

    tahtoisin seuraa vaikka koko yön!!!
  11. S

    mitä mieltä miehestä joka ei soita kotiin kertaakaan

    viikonloppuna kun on kavereiden luona... tämä on ihan minun puolesta luvattu juttu miehelle mutta ajattelen vain näin naisnäkökannalta et voiko olla soittamatta kotiin, siis ihan kuulumisia vaan, kun täällä kuitenkin odotta 5 tenavaa... ? vai odotanko mieheltä liikaa? viimeks ei kyl soitellut...
  12. S

    Mielipidettä- kiitos

    minulla on olohuoneessa 2 isoa (80luvun talo) ikkunaa ja ikkunoiden välissä on pieni suiro tapettia sekä ikkunan pokat ja lista. pitäisikö tälläiseen ikkunaan laittaa kolme verhoa, eli sivuille ja sitten tuohon keskelle? miten muilla on? minulla on ollut kolme verhoa mutta nyt ajattelin että...
  13. S

    kuinka kauan 1 vuotiasta voi huudattaa

    omassa sängyssän nukkuun mentäessä? ennen meni niin kiltisti nukkumaan pullon kanssa yksin mutta nyt kun lasken hänet sänkyyn niin kädet ojossa alkaa itsemään- ja väsynyt kyllä on. tämä tapaus on tuolla nyt 10 minuuttia itkenyt enkä oikein enään jaksais... mikä on se raja esim. unikoulussa et...
  14. S

    kenellä ollut (pikaisia apuja)

    klamydia? mitkä ovat oireet ja kauanko tartunnasta on aikaa siihen kun se todetaan..
  15. S

    sataako vettä?

    täällä sataa.. ja on harmaata ja synkkää.
  16. S

    lähteekö lapsen hampaat

    siinä järjestyksessä kun ovat tulleetkin? noin yleensä...
  17. S

    mä oon koukussa tohon...

    http://www.youtube.com/watch?v=5SC17GfOycc miten pojalla voi olla noin hyvä ääni... :p
  18. S

    mitä maksaa nykypäivänä teltta?

    sellainen isomman puoleinen? (5-6hklö) en ole yhtään seurannut hintoja ja tossa kun googletin niin tuli jotain superkalliita telttoja vaan... vai onko ne oikeesti noin kalliita.. :o
  19. S

    mielestäsi paras salaatinkastike?

    minun mielestä on pimeäpullo, valmistajaa en muista nyt millään...
  20. S

    suosikki jätskisi?

    minä tykkään vanhan ajan vaniljasta irtopallona sekä valkoisesta magnum puikosta... :p

Yhteistyössä