mitä mieltä miehestä joka ei soita kotiin kertaakaan

viikonloppuna kun on kavereiden luona... tämä on ihan minun puolesta luvattu juttu miehelle mutta ajattelen vain näin naisnäkökannalta et voiko olla soittamatta kotiin, siis ihan kuulumisia vaan, kun täällä kuitenkin odotta 5 tenavaa... ? vai odotanko mieheltä liikaa?
viimeks ei kyl soitellut kun kuulemma aika meni niin nopeaa, onko miehillä oikeasti noi putkiaivot??? kuka mamma jättäis lapset isälle ja ei soittais koko viikonloppuna kotiin?
 
Meillä in tällänen uusperheen kokeilu, eli ei asuta virallisesti yhdessä, mut aina ollaan samassa paikassa. Meillä jos ukko lähtee poikien kanssa esim mökille vkolopuksi, niin eipä toi pahemmin soittele, ellen erikseen siitä mainitse. Tietää kyllä et mulle on tärkeetä edes välillä soittaminen, joten onki hienosti oppinu soittamaan kotiin. Ja jos on pidemmän aikaa reissussa, niin soittaa joka päivä, ja silloin jo omasta tahdosta kun sillekin tulee ikävä..
 
uskomatonta
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:
no me ollaan kanssa oltu 15v yhdessä ja lapsiakin on...eli josko hän ajattelee että mä pärjään lasten kanssa kotona ilman soittojakin..
niinpä,mut naiset ei vaan voi olla soittamatta kotia ja kysellä kuulumisia.. mä en ainaskaan! melkosia noi miehet,ku ne pystyy tuohon. mä haluaisin ainaki tietää lasten kuulumisia!!
 
Meillä minä taidan olla se huonompi soittamaan kun reissussa olen :ashamed: Tai minun reissut on yleensä sellaisia, että ohjelmaa on aamusta iltaan ja mies sitten enemmän vaan hengailee kavereitten kanssa. Mutta mie luotan, että mies pärjää kotona lasten kanssa, ollaanhan tässä oltu yhdessä jo 12 vuotta ja lapsetkin on jo "isoja" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehet.. ensiksikin ne unohtaa puolet asioista ja sitten ne ei edes ajattele..
no tolta musta tuntuu... meinaan viimevuonna oli kivat tappelu minun osaltani kun oli ekassa reissussa eikä muistanut soittaa ja kun toiseen reissuun heti läks niin sanoi että mä sitten soittelen... :D
ja arvaa vaan soittiko...
 
Jos minun mies olis jossain viikonlopun eikä sillä kiinnostais mitä meille kuuluu, niin |O
Eihän kyse ole siitä että miehen olis pakko soittaa, mutta jos ei edes haluais... :headwall:
Yhtään vuorokautta ei olla oltu toisista kuulematta, töistäkin mies soittelee aina jos vaan ehtii, ihan kyselläkseen mitä meille täällä kotona kuuluu.
 
minä olen "kouluttanut" mieheni siihen että kerran päivässä on ilmoittauduttava jos on reissussa. vuosia siihen meni mutta nyt on oppinut. myös senkin jos ratkaisevasti myöhästyy aiemmin sovitusta niin on soitettava.

mä en kestäis huolehtia ja murehtia et onko jotain sattunut jos toisesta ei kuulu mitään. tekstiviestikin riittää.
 
vieras
Jos mies on työkyvynylläpitoviikonlopussa tai muussa menossa viikonlopun, saa olla rauhassa. samoin itse en välttämättä soittaisi. En ymmärrä, miksi pitäisi tietää miten menee. ehtiihän sen kuulla. (käy tosin ehkä joka toinen vuosi jossakin...) Mutta periaatteessa mielestäni normaalia olla soittamatta.
 

Yhteistyössä