Hakutulokset

  1. W

    mutismi

    kukka tosi miellelläni kuulisin lisää kokemuksia =) Kävimme yksi päivä eeg:ssä (varmuuden vuoksi), tyttö pelkäsi kovin piuhojen laittoa päähän ja ihme ja kumma hän puhui =) Hän sanoi ei saa, ottakaa pois, en halua. Tunsin suurta ahdistusta että nyt kun hän puhuu ja ilmaisee itseään vieraiden...
  2. W

    mutismi

    \ Onko osannut kertoa että miksi puhetta ei tule?
  3. W

    Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

    Merkkaan.... :D Ihania kakkuja :p ( taitaa aika monella olla TW kakkukuvut käytössä :whistle: kiva! :D )<br><br>
  4. W

    mutismi

    \ Ei olla sen kummemmin asiaa mietitty. ei ole eroa taustalla eikä muutakaan selkeää syytä. Lapsi on vain kovin herkkä muutenkin (jos esim toinen lapsi itkee tai satuttaa itsensä hän menee itse kovin "vaikeaksi" hyvä ettei ala itsekkin itkemään toisen puolesta. Jos näkee toisella laasarin...
  5. W

    mutismi

    \ Lapsi aloitti päiväkodin vajaan 2 vuotiaana (1½-v sitten), silloin puhe oli kovin "omaa" puhetta joukossa oli kyllä oikeitakin yksittäisiä sanoja. Lapsi on luonteeltaan kovin herkkä ja ujo. Päiväkodin alku oli kovin itkuista (imetin häntä vielä silloin joten oli kovin kiinni minussa. Koskaan...
  6. W

    mutismi

    Lapseni sai diagnoosin tänään "valikoiva mutismi". Onko ketään jonka lapsella sama diagnoosi? Onko helpottanut missään vaiheessa? Mitä apua/tukea lapsi sai?Saa?
  7. W

    Voiko yksi kokonainen perhe vaan yhtäkkiä hävitä...???

    Huoltomies kävi tuttavani perheen luona. Naapurilta kuulin että oli poliisitkin käynyt myöhemmin...en tiedä mitä on tapahtunut....ei sieltä ole kyllä ketään tuotu pois :o (eli minä en ole ap, kyseessä ei sama perhe kuin ap:n perhe) Toivottavasti ap olet jo saanut tietoa perheestä.<br><br>
  8. W

    Voiko yksi kokonainen perhe vaan yhtäkkiä hävitä...???

    \ En rohkene kun ei ole varmuutta että jokin olisi hullusti...taidan pyytää huoltomiestä menemään sinne kämppään kurkkaamaan....heillä ei ole postilaatikkoa mistä edes voisi huudella sisään...
  9. W

    Voiko yksi kokonainen perhe vaan yhtäkkiä hävitä...???

    Minun tuttava perheen nainen on ollut töistä poissa kolmatta viikkoa, ei kunnon selitystä. Ei näy valoja, naapurit eivät ole nähneet heitä.... :'( Heidän sukulaisiaan en tunne....mitä minä voisin tehdä? Mites ap? joko olet saanut selvyyttä perheestä?
  10. W

    Voiko yksi kokonainen perhe vaan yhtäkkiä hävitä...???

    \ joo minun tuttava perhe on myös kadonnut maan alle. Eivät vastaa puheluihin, verhot ikkunoissa, kukaan yhteisistä tutuistamme ei ole saanut heitä kiinni. Meidän lapset on samassa päiväkodissa ja lapsia ei ole näkynyt hoidossa. Meinasin itse soittaa naisen työpaikalle.... ja tää nainen ei...
  11. W

    Voiko yksi kokonainen perhe vaan yhtäkkiä hävitä...???

    \ Meidänkin tuttava perhe on kadonnut...savosta....lapsetkaan eivät ole hoidossa...

Yhteistyössä