Voiko yksi kokonainen perhe vaan yhtäkkiä hävitä...???

Mä oon viikkotolkulla yrittänyt saada yhtä mun ystävää puhelimitse kiinni, ei mitään toivoa. Ei myöskään oo mesessä jne.. sen mies oli pyytänyt meiltä rahaa lainaan joskus parisen viikkoa sitten, soittanut jostain vieraasta numerosta mutta ei maininnut, olisiko niiltä mennyt puhelimet itseltään mykäksi. Mieskään ei saa kiinni enää tuota mun ystävän miestä... Eilen kävin niiden oven takana, kukaan ei avaa ovea. Mä olen suoraan sanottuna vähän :eek: . :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:30 Riivinrauta kirjoitti:
No aikas tylsää jos ei uskalla sulle vastata :/

Ne pelkää että oot karhuumassa nyt sit niitä rahoja.
Ei kun ei meillä ollut lainata niille sillon kun pyysivät, ja ennenkin ovat olleet meille velkaa joten vaikka oisivat lainanneetkin meiltä sillä hetkellä, tietävät kyllä ett meille voi maksella sitten kun on sellainen tilanne.

ja puhelin on ikäänkuin kiinni, tai siis edes hälytä.. ei tosin sano ettei yhteyttäkään saa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:29 NeitiNasu kirjoitti:
Mä oon viikkotolkulla yrittänyt saada yhtä mun ystävää puhelimitse kiinni, ei mitään toivoa. Ei myöskään oo mesessä jne.. sen mies oli pyytänyt meiltä rahaa lainaan joskus parisen viikkoa sitten, soittanut jostain vieraasta numerosta mutta ei maininnut, olisiko niiltä mennyt puhelimet itseltään mykäksi. Mieskään ei saa kiinni enää tuota mun ystävän miestä... Eilen kävin niiden oven takana, kukaan ei avaa ovea. Mä olen suoraan sanottuna vähän :eek: . :/
Meidänkin tuttava perhe on kadonnut...savosta....lapsetkaan eivät ole hoidossa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:34 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:31 rva De Maflen kirjoitti:
Olisiko ne lähteneet vaikka ulkomaille lomailemaan? :eek:
Ei todella, sen verran tiedän että ei niillä olisi varaa lähteä näin pitkäksi aikaa juuri nyt.
Tunnetko ketään joka tuntisi heidät myös? Jos voisit kysyä, tai vaikka naapureilta? Sanot että olet huolissaan kun ei ole näkynyt eikä kuulunut aikoihin... Pitäähän se selvittää mistä on kyse.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:36 scilla kirjoitti:
Jos perhe on lähtenyt sukulaisiin pitkän matkan päähän?
Niiden sukulaiset on täällä. Mä en oikeasti tajua tätä.. toisaalta, eilen saattoi olla vähän huono päivä käydä: en tiennyt sitä vielä silloin kun kävin mutta myöhemmin näin että lehdessä oli yksi vanha juttu etusivulla joka niiden perhettä kosketti, joten... Mutta oishan ne voineet mulle edes oven avata. Tai ilmoittaisivat edes, mistä ne saa kiinni jos liittymät on sulussa tai jotain ettei tarvis olla huolissaan. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:38 rva De Maflen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:34 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:31 rva De Maflen kirjoitti:
Olisiko ne lähteneet vaikka ulkomaille lomailemaan? :eek:
Ei todella, sen verran tiedän että ei niillä olisi varaa lähteä näin pitkäksi aikaa juuri nyt.
Tunnetko ketään joka tuntisi heidät myös? Jos voisit kysyä, tai vaikka naapureilta? Sanot että olet huolissaan kun ei ole näkynyt eikä kuulunut aikoihin... Pitäähän se selvittää mistä on kyse.
Mä oon soitellut meidän kaikki yhteiset tutut ja ystävät läpi, eikä kukaan tiedä mitään. Mä en tajua, taidan vielä tänään käydä varmuuden vuoksi.
 
scilla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:39 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:36 scilla kirjoitti:
Jos perhe on lähtenyt sukulaisiin pitkän matkan päähän?
Niiden sukulaiset on täällä. Mä en oikeasti tajua tätä.. toisaalta, eilen saattoi olla vähän huono päivä käydä: en tiennyt sitä vielä silloin kun kävin mutta myöhemmin näin että lehdessä oli yksi vanha juttu etusivulla joka niiden perhettä kosketti, joten... Mutta oishan ne voineet mulle edes oven avata. Tai ilmoittaisivat edes, mistä ne saa kiinni jos liittymät on sulussa tai jotain ettei tarvis olla huolissaan. :ashamed:
Saisitko mitenkään yhteyttä näihin sukulaisiin ja kysyisit heiltä, milloinka ovat perheestä jotain viimeksi kuulleet.

Asuvatko kerros- vai rivitalossa? Voisiko ikkunasta kurkkia? Ja onkohan ikkunaverhot liikkuneet?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:43 scilla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:39 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:36 scilla kirjoitti:
Jos perhe on lähtenyt sukulaisiin pitkän matkan päähän?
Niiden sukulaiset on täällä. Mä en oikeasti tajua tätä.. toisaalta, eilen saattoi olla vähän huono päivä käydä: en tiennyt sitä vielä silloin kun kävin mutta myöhemmin näin että lehdessä oli yksi vanha juttu etusivulla joka niiden perhettä kosketti, joten... Mutta oishan ne voineet mulle edes oven avata. Tai ilmoittaisivat edes, mistä ne saa kiinni jos liittymät on sulussa tai jotain ettei tarvis olla huolissaan. :ashamed:
Saisitko mitenkään yhteyttä näihin sukulaisiin ja kysyisit heiltä, milloinka ovat perheestä jotain viimeksi kuulleet.

Asuvatko kerros- vai rivitalossa? Voisiko ikkunasta kurkkia? Ja onkohan ikkunaverhot liikkuneet?
Kerrostalossa, verhot oli eilen ainakin kiinni kun kävin.. keskellä päivää mutt se voisi olla niille kyllä ihan tavanomaistakin. :/ Kyllä mä aion jostain ne penkoa, eihän voi kertakaikkiaan nelihenkinen perhe häipyä olemattomiin. Piste. :ashamed: :kieh: :/ :(
 
Saitko yhteyden perheen isän/äidin omiin vanhempiin tai sisaruksiin?

Mikäli asuvat kerrostalossa, niin ota yhteyttä isännöitsijään/talonmieheen josko he kävisivät tarkistamassa ettei ole mikään hätänä.

Jos oikein huolettaa voi katoamisilmoituksen tehdä poliisille.
 
scilla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:46 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:43 scilla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:39 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:36 scilla kirjoitti:
Jos perhe on lähtenyt sukulaisiin pitkän matkan päähän?
Niiden sukulaiset on täällä. Mä en oikeasti tajua tätä.. toisaalta, eilen saattoi olla vähän huono päivä käydä: en tiennyt sitä vielä silloin kun kävin mutta myöhemmin näin että lehdessä oli yksi vanha juttu etusivulla joka niiden perhettä kosketti, joten... Mutta oishan ne voineet mulle edes oven avata. Tai ilmoittaisivat edes, mistä ne saa kiinni jos liittymät on sulussa tai jotain ettei tarvis olla huolissaan. :ashamed:
Saisitko mitenkään yhteyttä näihin sukulaisiin ja kysyisit heiltä, milloinka ovat perheestä jotain viimeksi kuulleet.

Asuvatko kerros- vai rivitalossa? Voisiko ikkunasta kurkkia? Ja onkohan ikkunaverhot liikkuneet?
Kerrostalossa, verhot oli eilen ainakin kiinni kun kävin.. keskellä päivää mutt se voisi olla niille kyllä ihan tavanomaistakin. :/ Kyllä mä aion jostain ne penkoa, eihän voi kertakaikkiaan nelihenkinen perhe häipyä olemattomiin. Piste. :ashamed: :kieh: :/ :(
Aika uskomattomaltahan tuo kuulostaa.

Tämä on nyt ihan kamala ajatus, mutta käydessäsi oven takana raotitko postiluukkua? Näkyikö iso postikasa? Hmm, haisiko mikään? Mikään paha? :ashamed: :snotty:
 
Kuulostaa kyllä aika karmaisevalta :eek: Onko he ennen "kadonneet" tuollalailla?entä mitenkä puhelimet,ovatko aikasemmin ollu suljettuina? Mut tuo etteivät lapsetkaan ole olleet hoidossa ni pistää kyllä miettimän :/
mene ihmeessä käymään tänäänkin ja tosiaan kyse joltain naapurilta jos oikeesti huolestuttaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:49 scilla kirjoitti:
Aika uskomattomaltahan tuo kuulostaa.

Tämä on nyt ihan kamala ajatus, mutta käydessäsi oven takana raotitko postiluukkua? Näkyikö iso postikasa? Hmm, haisiko mikään? Mikään paha? :ashamed: :snotty:
En raottanut postiluukkua kyllä, soittelin vaan kelloa. Mutta meen vielä uudelleen, jos sattuivat ehkä vaan olemaan jossain juuri silloin. Mutta silti: mä en voisi olla ilmoittamatta itsestäni kavereille, jos numero vaihtuu tms, ollaan kuitenkin oltu tosi läheisesti tekemisissä molemmat perheet keskenämme, joten ei mitään hyvän päivän tuttavia vain olla. Mietityttää vaan, kun ei sitä rahaa ollut meillä lainata.. eikä mies ollut kysynyt mihin olisivat tarvinneet, kun eivät itse kertoneet. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:54 mörökölli kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aika karmaisevalta :eek: Onko he ennen "kadonneet" tuollalailla?entä mitenkä puhelimet,ovatko aikasemmin ollu suljettuina? Mut tuo etteivät lapsetkaan ole olleet hoidossa ni pistää kyllä miettimän :/
mene ihmeessä käymään tänäänkin ja tosiaan kyse joltain naapurilta jos oikeesti huolestuttaa
Tää oli eri juttu, mä en tiedä onko näiden esikko ollut tarhassa vai ei: meidän lapsilla on eri päiväkodit. Mutta ellei niistä ala kuulumaan, aion kyllä mennä kyselemään sitäkin. Varmaan kaikki pitävät mua ihan pimeänä, kun löytyvätkin kaikki ihan kunnossa, mutta kun ei voi tietää ikinä... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:56 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:54 mörökölli kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aika karmaisevalta :eek: Onko he ennen "kadonneet" tuollalailla?entä mitenkä puhelimet,ovatko aikasemmin ollu suljettuina? Mut tuo etteivät lapsetkaan ole olleet hoidossa ni pistää kyllä miettimän :/
mene ihmeessä käymään tänäänkin ja tosiaan kyse joltain naapurilta jos oikeesti huolestuttaa
Tää oli eri juttu, mä en tiedä onko näiden esikko ollut tarhassa vai ei: meidän lapsilla on eri päiväkodit. Mutta ellei niistä ala kuulumaan, aion kyllä mennä kyselemään sitäkin. Varmaan kaikki pitävät mua ihan pimeänä, kun löytyvätkin kaikki ihan kunnossa, mutta kun ei voi tietää ikinä... :ashamed:
Tuskin pitävät pimeänä, itse ainakin olisin onnellinen jos tietäisin että joku todellakin välittää meistä NOIN paljon. =)
 

Yhteistyössä