Hakutulokset

  1. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Enie: Kyllä se kantoliinan asento on melko hurja. Itse esikolla käytin paljon ensimmäisen puolen vuoden ajan ja nytkin on vauva ollut siinä jo muutaman kerran. Se asento on sellanen linkkuveitsen olonen, että polvet on melkeen suussa.. :laugh: Jostain syystä se kai on kuitenkin lapselle ihan...
  2. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Tica: Sun teksti oli melkeen kuin mun kirjottama. Esikon takia itkettää välillä kun tuntuu, että on taantunut joissakin asioissa ihan vauvaksi ja just nukahtaminen on ihan mahdotonta ollut. pukea pitää aina itkun kanssa ja yleensä vielä poika on ihan löysä makarooni.. :kieh: Onneksi ei oo...
  3. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Meille saa päivittää syntymäpäiväksi 8.1.2010 klo 8.42 3580g ja 47cm Tyttö syntyi suunnitellulla sektiolla (rv 38+6) ja sai heti täydet 10 pistettä. Kaikki meni hyvin ja nyt ollaan kotona ihmettelemässä toisiamme. Rhea ja Aava 3+vrk
  4. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Ilmoitan vaan, että huomenna aamulla klo 8.00 on sektioaika. Tyllerö edelleen perätilassa ja päätin, etten kokeile alatiesynnyttämistä, joten veitsen alle mennään. Onnea kovasti jo kaikille nyyttinsä saaneille! Olispa se jo itelläki ohi! Ja väpälle suuret onnittelut tulevasta...
  5. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Yritetäänpä nyt muistaa edes puolet.. :D Niinuskalle ja muille tarvitseville rutistuksia! Itellä ainakin tunteet pinnassa kokoajan, joten varmasti vaikeaa nyt käsitellä raskaita asioita. Meillä myös hautajaiset edessä keskiviikkona ja tiedän, että itkeä vollotan, vaikka kyse on miehen...
  6. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Jospa sitä pitkästä aikaa kirjottais jotain. Oon taustalla lukenut välillä, mut tuntu, ettei mulla mitään sanottavaa oo niin en oo sitten kommentoinut.. Yhtenä kappaleena siis olen edelleen ja toivottavasti tilanne pysyy samana ens vuoteen saakka. Olotila on pääasiassa ollu ihan jees, mut 2v...
  7. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

    Onnea Hipkukalle ja pikkuisille paljon voimia kasvamiseen! :flower:
  8. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

    Pitkästä aikaa. Oon välillä käyny vilkaseen, mutta ei yksinkertasesti oo aikaa kirjottaa. Täällä ainakin aletaan pikkuhiljaa voida paksusti. Maha on tosi iso ja näkyy hyvin. =) Huomenna sinne sokerirasitukseen ja sit tiistaina lääkärille kuulemaan tuomio. :o Vaivoista: Mulla eka raskaus...
  9. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    :wave:
  10. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    :wave:
  11. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Kärähdin sokereista. Rasitukseen siis 2vko:n päästä. Ottaa niiiin päähän, etten taaskaan jaksa kommentoida mitään. Lisäks painoa oli tullu omasta mielestä ihan liikaa ja sekin vituttaa. Rhea ja Möhkis 23+2
  12. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    4D:ssäkin kaikki oli vaavilla edelleen hyvin. Tyttöä edelleen lupasi, joten eiköhän siihen ole nyt uskominen. Oon niin häpi kun tyttö oli kovasti toiveissa. Muuten ultraus oli pieni pettymys kun lääkärillä oli kiire ja Möhkis piti kädet niin visusti nassun edessä, ettei saatu kunnon kuvia...
  13. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Tervetuloa uusille! :wave: Täällä tulee päivässä yli 3 sivua tekstiä, ja mun on ainaki ihan mahdoton pysyä kärryillä siitä, kuka sano mitäkin. :o zaaralle ja J.t:lle isot rutistukset! :hug: Mä kärsin ihan jatkuvista harkkareista ja kylkien venymistuntemuksista, joten en kykene tässä...
  14. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    :wave:
  15. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Rv 22+0 Poks! :heart:
  16. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Hengissä, mutta ei oo jaksanu istua koneella. Täällä jo hiukan mieliala kohonnut, mutta ihan tosi tosi tylsää kaikki tällä hetkellä. Mulla alkoi nyt jo nenä vuotamaan verta.. esikoista odottaessa alko vasta joskus rv 30+. :snotty: Ens viikon 4D:tä ja Jyväskylän reissua odotellessa...
  17. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Paskat.. kirjotin pitkät pätkät ja netti kaatu. En kyllä kirjota uudestaan.
  18. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    iiris-: En oikeen itekkään oo varma mikä mättää.. mikään ei vaan huvita. Mies potee masennusta, eikä sitä saa innostumaan mistään. Ihan perus hommatkin on hirveetä käden vääntöä. Lisäks en tunne tätä pinoa yhtään omakseni toisin ku esikoista odottaessa. Poika otti takapakkia nukkumis asioissa ja...
  19. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    :/
  20. Rhea

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Laitanpas vaan nopsaa puoliväli masukuvan. Josta siis jo viikko aikaa. Sex: Nou tänx. Oon muutenki kauheen laiska asian suhteen.. :ashamed: Kyllähän se sitten menee kun on alkuun päästy, mutta se alottaminen on niin raskasta. :laugh: Lisäks mulla tuppaa pyllynposket kramppaamaan näin...

Yhteistyössä