Hakutulokset

  1. R

    Onko kirppis-ketjua?

    Kauan täältä pois olleena kyselen että eikö täällä ole enää kirppis-ketjuja ollenkaan missä saisi myydä itselleen ylimääräistä ? Vai onko se kielletty...
  2. R

    Mikä tämän MARIMEKKO PUSSUKAN / KUOSIN nimi on ? KUVA ON

    Ennenkuin kysyn Marimekon asiakaspalvelusta, kysyn ensin teiltä , mikä on tämän Marimekko pussukan kuosin nimi on ja mielellään suunnittelijan nimikin ? Aijaa.com - 7577353.jpg Pussukan koko 17 cm x 17 cm Pussukan sisäpuolella pohjassa on lappu: Marimekko Made in Finland Olen...
  3. R

    MUISTAAKO JOKU VEIKKAUKSEN LOTTO POTKUPUVUN ?

    Niitähän valmistettiin ilmeisesti vain 100 kpl. Mikä vuosi se oli ? Omani jäi käyttämättä ja ajattelin siitä nyt vihdoin luopua . Mitä siitä vois pyytää tai tiedättekö mihin hintaanniitä on ostettu. Kyseessä kuitenkin harvinaisuus, jossa laput kiinni. Tutta-merkkiä.
  4. R

    MARIMEKKO TIETÄJÄT, APUA MIKÄ ON TÄMÄ KUOSI * kuva *

    KUKA osais auttaa, mikä on tämä kuvassa oleva Marimekon kuosi nimeltään ? Miltä vuodelta mahtaa olla ja kuka vois olla suunnittelija ? http://www.aijaa.com/v.php?i=5642479.jpg Kiitos avusta !
  5. R

    Tietääkö joku nimeä tälle MIKA PIIRAISEN jakulle MARIMEKKOA * KUVA MUKANA *

    Eli tälle takille kaipaan nimeä : http://www.aijaa.com/v.php?i=4363822.jpg Kiitos avusta !
  6. R

    Onko kukaan käynyt Haniassa Plataniaksen rannikolla Kreikassa, hotellimme Santa Helena .

    HEI ! Olisi kiva kuulla ja jakaa kokemuksianne kyseisestä paikasta ! Milloin kävitte ja mitä piditte ! Rehellisiä vastauksia ja vinkkejä kiitos. Meillä lapset 3 ja 6 v ja matka-ajankohta lokakuussa 2009 !
  7. R

    Tietääkö joku nimeä tälle lelusarjalle, hevosia ? * KUVA MUKANA *

    Mulla on muutama tällainen heppa / hippo jolla on hiuksia ja ovat balleriinoja tai muita tanssijoita. Pieniä ja yksi iso eli äiti, jota ei näy kuvassa. Lelut kai jostain 90-luvulta , kun joka eläimen selässä lukee Made in china 1992 M.I.I. http://www.aijaa.com/v.php?i=4225625.jpg...
  8. R

    SIRKUS-aiheisia / SIRKUS-teemaan sopivia lauluja ?

    HEI APUJA... pää lyö tyhjää. Kevätjuhlassa ehkä olisi kiva sirkusteema ja siihen sopivia lauluja kaipaan. En keksinyt äkkiseltään nyt muuta kuin laulun sirkuskulkue ja elefanttimarssi, jotka voisivat sopia aiheeseen. Mitkä teidän mielestä voisivat olla kivoja lauluja ja joihin...
  9. R

    KESÄLLÄ OULUJÄRVELLE , mistä mökki !!

    Hei ! Olisiko teillä hyviä kokemuksia Oulujärven matkailusta, mistä olette löytäneet kivan mökin mukavuuksilla Oulujärvenrannalta? Meillä 4 henkinen perhe. Yksityiseltä haluaisimme mieluiten vuokrata. Leirintäalueella kun ei ole tarpeeksi yksityisyyttä tai omaa rauhaa. Laittakaa...
  10. R

    MILTÄ SIVULTA LÖYTYIKÄÄN KUVIA VANHASTA ÄITIYSPAKKAUSTEN SISÄLLÖSTÄ ?

    Mulla kun on joku 70-luvun makuupussi äitiyspakkauksesta ja tahtoisin tietää miltä vuodelta se on . Siinä on keltaista, oranssia ja ruskeaa, nallekuvioita. Tietääkö kukaan ?
  11. R

    Kävimme Naantalin kylpylässä lomalla, ei ollut LASTENALLASTA !!!

    Olimme siis lomalla ensi kertaa Naantalin kylpylässä, joka on viiden tähden kylpylä ja paljon kehuttu kaikin puolin ja kuitenkin Muumimaailman läheisyydessä. Mutta mutta... kylpylästä puuttui lasten allas ihan kokonaan. Kellukkeita kyllä oli, mutta kuvittelin että noinkin laadukkaassa...
  12. R

    G: Käytätkö nestesaippuaa vai palasaippuaa?

    Mä en osaa pestä esim. käsiäni muulla kuin nestesaippualla ! Eli meillä käytetään käsien pesuun ja suihkussa nestesaippuaa. Meidän mielestä helpompaa.
  13. R

    Onko muilla tiskikone ruvennut pesemään pelkästään kylmällä vedellä ?

    Meillä AEG Favorit. Ostettu v.2004. Nyt ei kuumenna vettä enää ollenkaan. Tiskaa vaan kylmällä vedellä ja eihän ne puhdistu, varsinkaan rasva :$ Onko muilla ollut vastaavia ongelmia ? Mies tilasi aamulla koneelle korjaajan, joku siihen pitää vaihtaa, mutta koneeseen tulee osat...
  14. R

    Osaisko kukaan suositella kivaa mökkiä Kuopion lähistöltä kesäksi ?

    Niin siinäpä se tulikin, eli kokemuksia kivoista mökeistä Kuopion läheltä. Mieluiten sellainen joka ei kuulu mihinkään leirintä-alueeseen eli olisi vuokrattavissa yksityisiltä. Jos vaikka teidän joku tuttava vuokraa on alan yrittäjä, niin laita YV:tä. Täältä olisi perhe tulossa lomaileen ...
  15. R

    ÄKKIÄ ANTTOLASSA

    Päivän paras uutinen, tämä ilmestyy dvd:nä, niinku mä oon odottanut sitä uusintana !!! http://www.finnkino.fi/dvd/2052/
  16. R

    Kannattaako ostaa stepperi ? Onko turha vai hyvä ?

    Ajattelin että vois ostaa stepperin kun ei joka päivä pääse lenkille. Vois samalla polkea / kävellä kun katsoo tv:tä tai kävellä sillä aikaa kun lapset nukkuu. Jos tehostais liikettä esim. käsipunteilla. Ja se menis kuitenkin säilytykseen vaikka sängyn alle. Vai onko stepperi ihan turha...
  17. R

    KULTAKERAMIIKAN tuotteista tietävät !

    Onko vanhemmissa Kultakeramiikan tuotteissa pohjassa pelkästään merkintä KK ? Olen saanut yhden vaalean hieman ruskea pilkullisen kuppiparin lahjaksi vuonna 2000 ja kaivoin ne nyt kaapin perältä ja pohjassa on merkintä KK . En ole pitänyt aiemmin niitä mitenkään laadukkaina ja nytkin olen...
  18. R

    HUUTO.NETISTÄ, oletteko törmänneet hupi-huutajiin ?

    Mä olen tehnyt yli 230 kauppaa ja nyt tais sattua kohdalleni hupi-huutaja. Kohde joka sulkeutui jo 16.1 on edelleen lunastamatta. Ostaja ei ole vastannut yhteenkään viestiini ja olen silti huomannut hänen huutaneen muitakin tuotteita ja saanut jopa palautteenkin mun kohteen sulkeutumisen...
  19. R

    ELOVENAN HAASTEKILPAILUUN MUKAAN ! Voitetaan yhdessä

    Haluaako joku mun tiimiini voittamaan kesämökin koko kesäksi arvo 5000 e! Laita YV:tä ja sähköpostisi niin haastan sinut mukaan ja voidaan voittaa !!! Katso linkki : http://www.raisiogroup.com/asp/system/empty.asp?P=559&VID=default&SID=800005633213437&S=1&C=22572
  20. R

    Palstalaisten oma niksi-nurkka

    Kerro oma arkipäivän niksisi jonka olet mieluiten itse keksinyt. Minä aloitan : Perunankuoret ym jätteet tiskialtaasta saa helposti kaavittua pois biojäteastiaan voi/leviterasian kannella. Helppoa ja siistiä. ;)

Yhteistyössä