HUUTO.NETISTÄ, oletteko törmänneet hupi-huutajiin ?

Mä olen tehnyt yli 230 kauppaa ja nyt tais sattua kohdalleni hupi-huutaja.

Kohde joka sulkeutui jo 16.1 on edelleen lunastamatta. Ostaja ei ole vastannut yhteenkään viestiini ja olen silti huomannut hänen huutaneen muitakin tuotteita ja saanut jopa palautteenkin mun kohteen sulkeutumisen jälkeen.

Milloin yleensä laitatte tuotteen uudelleen huudettavaksi ? Päätin että odottelen vielä tämän viikon ja sitten laitan negaa palautetta ja uudelleen huudettavaksi.

Näytti tällä huutajalla olevan ainakin 7 negaa palautetta, 3 nautraalia ja pistearvo 30 .

Harmittaa vaan kun kuitenkin kiva tuote ja 17 e olisin saanut....
 
On noita osunut kohdalle.
Jos ei vasraa viesteihin, puheluihin jne mutta on silti aktiivinen huutiksessa, laitan viikon kuluttua uudestaan myyntiin. Jos vei ole aktiivinen huutiksessa,odotan kaksi viikkoa. Negan annan aina hupihuutajille.
 
vieras
noin 400 kauppaa tehtynä (vajaassa puolessa olen ollut ostajana) ei oo hupihuutajia vielä tullu, yksi lunastamaton huuto olisiko sitten hupihuutaja kun vastaili kovasti ja ilmoitti aina milloin maksaa, sitten huomasin että palautteita oli tullut pariin viikkoon noin 10 negatiivistä samasta asiasta)

Mulla on nyt itsellä tilanne että oon maksanut huudon puolitoista viikkoa sitten pe ja myyjältä tuli viime tiistaina (viikko sitten viesti että sori et on kestänyt on ollut sairaana postitan huomenna, kirje pitäisi tulla ja ei oo vielä näkynyt) KOSKA te hermostutte?
 
Mulla on kauppoja reilu 900. Oiskohan 5 hupihuutajaa sattunut kohdalle, joista ei kuulunut mitään. Itse olen laittanut negatiivisen palautteen noin 2 viikon kuluttua. Tätä ennen olen laittanut vielä kyselyn aikooko lunastaa huutoaan. Yksi hupihuutaja oli aivan uskomaton. Palautteita muistaakseni oli noin 50, kuitenkin lle 100. Ensin oli jonkin verran positiivisia palautteita ja sen jälkeen pelkkiä negoja lunastamattomista huudoista.
 

Yhteistyössä