Hakutulokset

  1. T

    KIITOS KANSSA IHMISET!

    Kannattaa päästää kovimmat paineet pois niin alkaa kestämään. Ei siihen suihkeita tarvita.
  2. T

    projekti vaimolle vierasta

    Voishan se onnistua luvan kanssa, mutta ei kauhean mustis voi olla. En tiedä voi olla parempi ettei kokeile.
  3. T

    Kuinka tärkeä?

    Minusta on tullut vähän seksiriipuvainen niin tärkeä siitä on tullut. Minä teen usemmiten aloitteen.
  4. T

    Liian herkkä klitoris?

    Kyllä miestä pitää opettaa kuinka klitorista pidetään hyvänä, ei sitä mies voi muuten oppia, että miten sitä pitäis nuolla ja hieroa. Mä olen oppinut että kun aloitetaaan on se paljon arempi mutta juuri ennen orkkua se kestää jo melkein mitä vaan.
  5. T

    Mies ei voi koskea

    minun taas halut lisääntyi raskausaikana,vaimo oli mielestäni erittäin kiihottava raskaana, meinas mennä jatkuvaksi rakasteluksi
  6. T

    Kuinka usein haluat ja kuinka usein saat?

    Saan aina kun haluan,noin 10 kertaa viikossa.Ikää 41 vaimo 37.
  7. T

    nukkumaan meno yhtä helv...

    Sama meininki 4 v pojan kanssa jo 1,5 vuotta. Yhtä h...vettiä on mutta hengissä kaikki osapuolet selvinnyt tähän asti.
  8. T

    Anteeksi rakas mieheni

    Miehesi ansaitsisi paljon parempaa.
  9. T

    yh-isä

    Hei. Jos kiinnostaa tutustua n. 40v. yh.iskään, niin tässä oiva mahdollisuus. Olen kotoisin 05 alueelta. Perheeseeni kuuluvat 10v. poika ja kissa. Päivät kuluvat työssä käyden, arkirutiinit hoituvat niinkuin vain yh.perheessä voivat, mutta yksinäisyys ahdistaa aika ajoin. Jos kiinostaa...

Yhteistyössä