Hakutulokset

  1. S

    ruokailusirkus

    onko teän muiden muksut yhtä hankalia syömään ku meän?itse syönti ei kiinnosta vaan kaikkea ohjelmaa pittää olla
  2. S

    Kiinnostaako Oriflamen jälleenmyynti?

    Hei ! Olisitko kiinnostunut Oriflamen jälleenmyyntityöstä? Itse olen ollut nyt 10kk yhteyshenkilönä ja olen kovasti tykännyt. Tämä on hauskaa hommaa ja tässä saa paljon uusia ystäviä. Tätä voi pitää hauskana harrastuksena, mutta kyllä tästä silti käteen jää jotain pientäkin, vaikka pitäisi...
  3. S

    Kuinka nopeasti kaavintaan?

    Elikkä kuin nopeasti te olette päässeet kaavintaan, kun ultrassa on todettu kuollut sikiö? Minulla on nyt neljäs paivä menossa eikä ole vielä aikaa tullut.
  4. S

    kuiva päänahka

    hei! tytölläni on todella kuiva ja hilseilevä päänahka olisiko kenelläkään tiedossa jotain hyvää hoitoa nahalle?
  5. S

    3-vuotiaan pissa vahingot

    hei kaikki! itselläni on 3,5 vuotias tyttö jolla on melkein tavaksi käynyt pissa vahingot. aina kun hän on menossa vessaan pissalle niin joka kerta pissaa on jo ehtinyt housuun. olemme yrittäneet selittää hänelle että menisi ensin istumaan potalle ja sitten vasta pissaisi eikä silleen että ennen...
  6. S

    Jos ei laihdutus onnistu

    Niin kannattaa hakea apukonsteja, mutta hyviä. Weight Wise laiduttaa varmasti jos vaan noudatat ohjeita. Syödäkin saa ihan reilusti.(on netissä)
  7. S

    tyhmä kysymys mutta kysyn kuitenkin

    Jos minun painoisella ihmisellä arvioidut kulutettavat kalorit on päivässä 2000kcl niin tarkoittaako se että jos syön sen mutta en yli niin laihdun? Aattelin vaan että kun puhutaan ettei saa syödä liian vähänkään muuten ei laihdu?! Mietin kun joka päivä kalorit jää kuitenkin reippaasti alle...
  8. S

    Mariannekakku?

    Olisko kellään kuivakakkuohjetta johon tulee Mariannerouhetta?

Yhteistyössä