Kuinka nopeasti kaavintaan?

Keskiviikkona todettiin että ei ole sydänääniä, seuraavana päivänä pääsin kaavintaan (sain itse valita joko lääkkeet tai kaavinta), tästä kiitos ainoastaan ihanalle hoitajalle Porvoon gynen polilla. Muuten en olisi kestänyt, olisi mennyt seuraavaan viikkoon.

Soita ihmeessä ja yritä päästä heti!
:hug:
 
havaittiin meidän pikkuisen sydän pysähtyneeksi.
Tosin omalta osaltani edessä oli synnytys, jolloin sain samantien lääkityksen ja synnytys oli kahden päivän päästä...
Mutta kyllä ainakin keskussairaalassa naistentautien polilla asiat hoidetaan samana päivänä, näin olen kuullut.
Kummallista jättää näinkin traumaattisen asian kokeva potilas odottamaan. Voimia sinulle :flower:
 
myy
Seuraavana päivänä menin naistentautienpolille ja vaadin päästä heti kaavintaan. Odotin pari tuntia ja pääsin. Lähete oli ultralääkäriltä mukana.
Lääkkeillä tehtyä keskeytystä tuputtivat, mutten suostunut.
 
pinkie
Mulla kesti 2 vkoo päästä kaavintaan, ja se aika oli kyllä ihan yhtä he..tiä!
Kaavinta tehtiin nukutuksessa, mistä kyllä selvisin 5 minuutis, ja sit pari tuntia odottelua osastolla ennen kuin sai lähteä kotiin. Kotona sit ne kaikki vasta iski tajuntaan.. Vieläkään ei oo päässy "normaalien kirjoihin"! Se 2 vkoo odottamista oli niin hirveetä!
 
Minulla todettiin keskytynyt km rv 12+4, sikiö vasta rv 7+6, sain ajan viikon päähän. Mulla kuitenkin alkoi vuoto ja kamalat kivut 4 päivää km:n toteamisen jälkeen, jolloin sitten tehtiin kaavinta.

Mä en todellakaan ymmärrä, miksi sitä kaavintaa ei voi heti tehdä, kamala odotella :(

Osanottoni
 

Yhteistyössä