Hakutulokset

  1. C

    Minkä kokoinen talvihaalari teidän 3-vuotiailla pojilla on?

    Ei välttämättä. Meidän pojalla oli myös viime talvena 98 cm haalari ja nyt 104 cm. Joku toinen olisi sijassani saattanut ehkä ostaa jopa sen 110 cm:n, mutta mielestäni se oli liian iso eikä isossa haalarissa ole mukava olla.
  2. C

    Minkä kokoinen talvihaalari teidän 3-vuotiailla pojilla on?

    104 cm Reimatec ja menee koko talven, ainakin uskoisin niin.
  3. C

    KAIKKI MAMMAT AUTTAKAA! Hääpaikka minulle ja miehelleni!!!

    http://www.finnicakymenlaakso.fi/kirkot/kirkko.php?id=27
  4. C

    VOI KYYNEL!!!!!! :'(

    Niin ja eikös se dr. Green myös kuollut siihen syöpään? Tehiksestä on kyllä "tapettu" hahmoja enemmän kuin laki sallii!
  5. C

    VOI KYYNEL!!!!!! :'(

    Niin ja se vielä siinä, kun se lähti sieltä katolta alas kadulle, koska ei kyennyt menemään lähelle sitä helikopteria, kun mielessä vanha onnettumuus (käsi) ja mitä käykään... saa kopterin niskaansa. |O
  6. C

    Jos toisten ajatukset pystyisi lukemaan, montako läheistä olisi vielä vierelläsi? :D

    Haha, toi mies lähtis varmaan viivana :laugh:
  7. C

    VOI KYYNEL!!!!!! :'(

    Mä olin silloin ihan sika vihainen ja pettynyt kun Romano kuoli ja aika pian sen jälkeen lopetin koko sarjan katsomisen. Mihin Pratt kuoli?
  8. C

    Elkää jättäkö niitä lapsia autoon yksin

    Siis miten jotkut voi olla.... että ihan käyntiin jätti auton :o
  9. C

    jos kaksi koiraa lähtee yhdessä karkureissulle..

    :attn: Onks nää hauvelit löytyneet?
  10. C

    Käytkö lasten kanssa shoppailemassa? Miten onnistuu?

    Myös minä käyn 3-vuotiaan kanssa kaupoissa (jos on pakko, mieluummin yksin). Hyvin sujuu jos rattaat on mukana. Otan pojan mukaan shoppailuun. Esim. kysyn hänen mielipidettään vaatteista :D
  11. C

    paras hampurilainen minkä oot syöny?

    Harvey's -ketjun pekonihampurilainen :p Harmi vaan, että joutuis menemään Kanadaan asti sitä hakemaan... Samalla reissulla vois hakea Wendy*sistä curlie fries :p :p
  12. C

    laihdutuksesta taas....

    Sellainen maitovalmiste, ikäänkuin rahkan ja raejuuston risteytys. Saatavana erimakuisia, puolukka on mun suosikki :p Rakenne tosin vaati kyllä ainakin multa alkuun vähän totuttelua, mut tässä on aika paljon proteiinia ja pitää hyvin nälkää.
  13. C

    laihdutuksesta taas....

    Rahkaa ja hedelmiä, cottifruttia, raejuustoa ja vihanneksia. Tai sitten omena ja banaani tms. Näillä mulla lähtee nälkä.
  14. C

    Kuinka pukeudutte ulkoillessanne Etelä-Suomen "talvisäässä"?

    No ei. Kyllä tota ihan vedenpitävänä myydään. http://www.torstai.com/lfashion/torstai/torstaiwww.nsf/vwpages/C554558CBA73A744C2256F500049490B?OpenDocument&Expand=1.3
  15. C

    Kuinka pukeudutte ulkoillessanne Etelä-Suomen "talvisäässä"?

    Minulla on tuollainen: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=417066&shopId=10006&findPath=true&compartmentId=10046&categoryId=10447&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay Täysin vedenpitävä ja mukavan ohut. Ei tule hiki suojasäälläkään. Ja...
  16. C

    jos kaksi koiraa lähtee yhdessä karkureissulle..

    Kuule tutun koirat olivat lähes viikon karussa ja kova pakkanenkin silloin oli. Toinen oli lopulta mennyt johonkin taloon kun ei jaksanut enää huidella. mitä koiria nämä karanneet ovat?
  17. C

    G: Lisäätkö kaupassa hedelmäpussiin/irtokarkkipussiin lisää punnituksen jälkeen?

    Ei juma, siis omalla naamallaan tv:ssä tällaisen asian jakoi? :laugh: Voi vaimo parka.
  18. C

    G: Lisäätkö kaupassa hedelmäpussiin/irtokarkkipussiin lisää punnituksen jälkeen?

    Siis tekeeks joku oikeasti niin? Sehän on varastamista! Oliks siinä ohjelmassa sitten tästä jotain?

Yhteistyössä