VOI KYYNEL!!!!!! :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Candy Cane:
Mä olin silloin ihan sika vihainen ja pettynyt kun Romano kuoli ja aika pian sen jälkeen lopetin koko sarjan katsomisen.

Mihin Pratt kuoli?
Silloin kun Romanolta lähti se käsi, niin mä aivan oikiasti järkytyin, kun se tapahtui. Siis tapa kuinka se tapahtui! :eek: :$ Ja kyllä mä olin pettynyt, kun hän kuoli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Candy Cane:
Mä olin silloin ihan sika vihainen ja pettynyt kun Romano kuoli ja aika pian sen jälkeen lopetin koko sarjan katsomisen.

Mihin Pratt kuoli?
Silloin kun Romanolta lähti se käsi, niin mä aivan oikiasti järkytyin, kun se tapahtui. Siis tapa kuinka se tapahtui! :eek: :$ Ja kyllä mä olin pettynyt, kun hän kuoli.
Niin ja se vielä siinä, kun se lähti sieltä katolta alas kadulle, koska ei kyennyt menemään lähelle sitä helikopteria, kun mielessä vanha onnettumuus (käsi) ja mitä käykään... saa kopterin niskaansa. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Niinkun oikeesti vai leikisti??

*vihasena täällä :headwall: :headwall: :headwall: kun ei tullutkaan HOUSE! :kieh: *
Tv:ssä.
Canalilta tulee :) Ihan tiedoksi vaan jos tosi kova ikävä on ;)
Mä tahdon 3kauden ja 4kauden levyinä :/ TAHDON NE NYT! :saint: Mutta ei, ei oo...
(Kiitos vinkistä)

 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Candy Cane:
Mä olin silloin ihan sika vihainen ja pettynyt kun Romano kuoli ja aika pian sen jälkeen lopetin koko sarjan katsomisen.

Mihin Pratt kuoli?
niin minäkin. ja harmitti kans kun se yks lääkäri (yrittää muistaa nimee..) kuoli aivosyöpään. :|
 
effa
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Candy Cane:
Mä olin silloin ihan sika vihainen ja pettynyt kun Romano kuoli ja aika pian sen jälkeen lopetin koko sarjan katsomisen.

Mihin Pratt kuoli?
niin minäkin. ja harmitti kans kun se yks lääkäri (yrittää muistaa nimee..) kuoli aivosyöpään. :|
Mark Greene tai jotain sinne päin.
 

Yhteistyössä