Hakutulokset

  1. C

    Pahoiltee?

    Missä päin suomea taivutetaan sana pahoillaan = pahoiltee? Esim. Mä olen tosi pahoiltee. Tuli vaan mieleen ku radiosta kuulin, en ole koskaan kuullut kenenkään sanovan noin.
  2. C

    Mä haluan vauvan...

    ...mutta en ton miehen kanssa :( Pikku pattitilanne :headwall:
  3. C

    Puolipäivähoito ja hoitoraha

    Tietääkö kukaan miten käy, jos vei lapsen osa-aikaiseen tai puolipäivähoitoon, miten kela rokottaa vanhemmalle maksettavaa hoitorahaa? Esim jos lapsi on 2 päivää viikossa tarhassa, niin saako silloin esim puolet hoitorahasta? Vai eikö mitään? Vähän on kinkkinen tilanne, kun pitäisi...
  4. C

    Menee hermot tohon anoppiin!!

    Olin tänään lääkärissä. Lapsi oli isänsä kanssa kotona. No, kun tulin kotiin siellä olikin anoppi pojan kanssa eikä äijää näkynyt missään. Sitten alkoikin se vakio rallatus, oli vääränlaista sukkaa, kakat housuissa ja niin kauhean kovaakin on aina vaan voi voi millä sen nyt saa paranemaan...
  5. C

    Au Pairista kokemuksia?

    Mä haluaisin meille au pairin. Onks kellään ollut? Mitähän se tulis kustantamaan?
  6. C

    Haluisko joku siivousintoilija...

    ...tulla meille siivoamaan? :D Tarjolla olis 400 neliötä kaaosta, koirankarvaa, pölyä ja roinaa siivottavana. Pari vessaa ja pyykkivuori. Niin ja ikkunatkin pitäis pestä vissiin joskus :kieh: mä en jaksa
  7. C

    Outoa käytöstä sulhaselta

    Oltiin tuossa tuttavapariskunnan häissä ja alko ällöttää sulhasen flirttailu :o Ei ollu eka kerta mutta että kehtaa vielä omissa häissään. Nolo.
  8. C

    Mitä tää on?! Tahallaan lihotusta?(video)

    Tsekatkaa mitä löysin youtubesta. näitä on siellä vaikka kuinka paljon. Näyttäis, että nuoret muijat lihottaisi itseään tahallaan! Ekaks luulin että joku antaa vaan varottavan esimerkin, mutta noissa muissa oli enemmän tarinaa tukemaan tota lihotusteoriaa. Voiks tää olla näin :o hullut...
  9. C

    Merimiespata

    Täällä yks kehnokokki... Osaisko joku neuvoa, miten saisin aikaiseksi samanlaista merimiespataa kuin se Bonan Junior-purkista saatava? On meinaan tosi hyvää, mut vastaavisa ruokaohjeissa on aina jotain kikkailua ja ihme ainesosia. Kiitos :)

Yhteistyössä