Au Pairista kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
juu ota semmoinen thai tyttö au pairiksi :LOL: :LOL: :LOL:


*anteeksi oli pakko* :snotty:

Heh heh, täytyy myöntää että miestä jouduin taivuttelemaan tällä ajatuksella :LOL:
Tosiasiassa meille vois tulla joku 18 v. Pablo B)
No ei kai, ihan tosissani olen tämän asian kanssa...
 
Meillä on parhaillaankin au-pair. Tilanne on hiukka eri kun asutaan ulkomailla ja meillä on Suomalainen tyttö. Vähän ilmeisesti riippuu maasta paljonko maksetaan taskurahaa (en ole aivan varma tuosta). Espanjassa minimi 50? /viikko. Tokihan jokainen voi myös maksaa enemmän jos haluaa. Tietysti sitten ruoka ja asuminen tuohon päälle. Kyllä se jonkin verran nostaa esim. ruokakuluja. Sitten tietysti jos käydään ulkona syömässä tai jossain reissussa tai tehdään jotain ekstraa, niin kulut maksetaan me. Paljon huonoja kokemuksia on tutuilla ollut, mutta myös hyviäkin. Esim. meillä on tällä hetkellä aivan loistava tyttö, josta lapsi ja myös me itse pidämme
Itse en ottais ikinä ketään, joka eka kertaa lähtee ulkomailla suoraan äidin ja isän luota. Niissä tulee yleensä ne suurimmat yllätykset.
Haastattele hakijat huolella ja mieti oletteko valmiita siihen, että kotonanne asuu täysin "vieras" ihminen. Vaikka kuinka mukava tyttö tai poika olisi, niin oma perhe on aina oma perhe.
Meille tämä on tällä hetkellä paras ja järkevin vaihtoehto ja uskon, että uusi tyttö tulee tämän lähdettyä
 
tinka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
juu ota semmoinen thai tyttö au pairiksi :LOL: :LOL: :LOL:


*anteeksi oli pakko* :snotty:
Uskallan veikata, että on käytännössä mahdotonta saada thaimaalaista au pairia.
EU/ETA-alueen ulkopuolelta on mahdollista hommata au pair. Vaatii vaan enemmän paperihommia ja todistelua siitä, että kyseessä on kulttuurivaihdossa oleva au pair, eikä lasten/kodinhoitaja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tinka:
EU/ETA-alueen ulkopuolelta on mahdollista hommata au pair. Vaatii vaan enemmän paperihommia ja todistelua siitä, että kyseessä on kulttuurivaihdossa oleva au pair, eikä lasten/kodinhoitaja.

Thaimaalaisnaisten on todella vaikea saada Suomeen edes parin viikon viisumia, ja siksi tänne ei Thaimaasta pääse au pairiksikaan. Yhden sortin rasismia tämäkin :(
 

Yhteistyössä