Menee hermot tohon anoppiin!!

Olin tänään lääkärissä. Lapsi oli isänsä kanssa kotona. No, kun tulin kotiin siellä olikin anoppi pojan kanssa eikä äijää näkynyt missään.

Sitten alkoikin se vakio rallatus, oli vääränlaista sukkaa, kakat housuissa ja niin kauhean kovaakin on aina vaan voi voi millä sen nyt saa paranemaan (oli kyllä ihan löysää...) Niin ja nälkäkin oli lapsella kauhea, mitähän se kellokin jo on... jne jne...

Siis voi &%#&=""#¤%#666¤#&/"?"¤ |O |O |O |O

Mun teki niin mieli kysyä että sano nyt vielä kaikki muut asiat samaan syssyyn, mikä mun lapsenhoidossa sun mielestä mättää!
Siis oikeesti mä en kestä! Sen mielestä mä en näköjään sais poistua kotoa mihinkään. Kuvottaa vielä tollanen ihme surkutteleva äänensävy. Onneks lapsi ei ole vanhempi. Tajuais vielä ja ihmettelis moista puhetta...
 
Aloitus tuntuu tänään pahalta, sori kun en jaksa olla myötätuntoinen.

Anoppini on joutunut sairaalaan, vatsahaava tihkuttaa, muisti pätkii ja mieli on sekava sairaalan kalpeissa huoneissa. Meillä on omassa perheessä hirmu nuhakuume, emme voi lähteä sen takia käymäänkään, ja anoppi ei ole edes tätä kuukauden ikäistä vauvaa vielä nähnyt.

Appi, jota anoppi hoitaa kellon ympäri, on sijoitettu hoitokotiin ja on myös sekava jouduttuaan eroon vaimostaan. Huoli on kova.

Piika-äiti
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Aloitus tuntuu tänään pahalta, sori kun en jaksa olla myötätuntoinen.

Anoppini on joutunut sairaalaan, vatsahaava tihkuttaa, muisti pätkii ja mieli on sekava sairaalan kalpeissa huoneissa. Meillä on omassa perheessä hirmu nuhakuume, emme voi lähteä sen takia käymäänkään, ja anoppi ei ole edes tätä kuukauden ikäistä vauvaa vielä nähnyt.

Appi, jota anoppi hoitaa kellon ympäri, on sijoitettu hoitokotiin ja on myös sekava jouduttuaan eroon vaimostaan. Huoli on kova.

Piika-äiti
Erittäin ikävää, että teillä näin ja toivotaan jonkinlaista helpotusta. Tosin tämä ei kuulu ap:n asiaan.
 

Yhteistyössä