Hakutulokset

  1. L

    E-pillerit raskauden aikana.

    Eli mitä vaikutuksia pillereillä voi olla alkioon/sikiöön? Esim. jos ei tiedä olevansa raskaana ja jatkaa pilsujen napsimista? En siis itse epäile raskautta, mutta haluaisin kovasti tietää.
  2. L

    seksiapua!

    miten saisi seksielämään intoa.eli asetelma on niin et mies haluu minä en.tuntuu et ei ole rohkeutta ja huumoria kun en oikein tykkää kun seksin jälkeen mies sanoo viimestään seuraavana päivänä et olipa emäntä kiimassa ym ym.se jotenki saa noloksi.pitäiskö olla et ei ota kuuleviin korviin...
  3. L

    Mitä haaveilette?

    Minulla ja miehellä vielä haaveena et saisimme pienen asunnon etelän auringon alta!! Tähän mennessä kaikki toiveemme ovat kivasti toteutuneetkin. Viimeinen toive oli talo järven rannalta ja nyt se nousee sinne kovaa vauhti.Muutamme uuteen kotiin helmikuussa.
  4. L

    TERVO!!!

    Onko täällä ketään Tervosta? Ollaan muuttamassa Tervoon ensi vuoden alussa. Olisi kiva saada sieltä uusia ystäviä. Olen täältä Savosta kotoisin , mutta aina melkein asunut jossain muualla.Eli olen siis äiti 31 vee. Lapset ovat 1 vee tyttö ja 3 vee poika. Nyt kaikki joilta löytyy naurua ja...
  5. L

    ihana oma koti

    Meillä nyt talo järven rannalla hehtaarin tontilla, mitä on pitkään haaveiltu. Meillä alkaa nyt sitten se "hidas" vaihe eli sisätyöt. Mutta aivan ihanaa käydä talolla ja nähdä se paikka ja talo. Kyllä tämä on meidän unelma!
  6. L

    Taas kävimme

    tontilla ihmettelemässä ja suunnittelemassa sitä talon paikkaa.Nyt se on sitten varmistunut että rakentaminen alkaa!!Jippiii!! Saadaan viimeinkin se oma talo järvenrannalle. Mutta kyllä se jokusen vuoden vie ennenkuin kaikki on pihassa laiteltu kuntoon, mutta eipähän aika tule pitkäksi.
  7. L

    Ei enää vaippoja

    Meillä on 2½ vuotias poika joka käytti vielä yövaippaa, päivällä ei tarvinnut vaippaa enää ollenkaan. Nyt viikko sitten jätettiin vaan kokonaan vaippa pois, eikä poika ole kertaakaan pissannut petiin yöllä!! Eikä edes herää pissalle koko yön aikana vaan aamulla sitten kipaisee potalle ja...
  8. L

    KUOPIO!!!

    Onks kettään savosta???
  9. L

    Ystävyys

    Täällä tosi moni kertoo kuinka kaipaa ystäviä itselleen.Sama koskee myös minua. Olen asunut Suomen ulkopuolella lapsuuden.Sitten kun muutimme takaisin Suomeen jäi hyvä ystävä sinne toiseen maahan.Piti ruveta etsimään uutta ystävää. Sellainen löytyikin ja pääsin hänen kanssa samalle luokalle...
  10. L

    MAKEMAMMA HOI!

    Missä päin Kuopiota asustelet?Minkä ikäinen olet? Minä myös muuttanut Kuopioon eikä ystäviä liiemmin.Ikää on 30v.
  11. L

    nukuttaminen?

    Onko antaa hyviä neuvoja kuinka saisi 2 ½ v. lapsen nukahtamaan yksin sänkyynsä??Hyvät neuvot olisi tarpeen! Meillä nukuttaminen kestää n. 1-2 tuntia.Täytyy istua pojan sängyn vieressä koko aika.Siinäpä se ilta sitten meneekin...
  12. L

    PAPA kokeesta?

    Onko kellään ollut muutoksia papa kokeen tuloksessa? Mitä tehdään jos tulos on 3??

Yhteistyössä