PAPA kokeesta?

Jos on luokka 3, niin sitten otetaan koepaloja ( kolposkopia ) ja niiden tuloksista riippuu jatkotoimenpiteet. Jos ei ole syöpäsoluja, niin sitten sähkösilmukkahoidolla postetaan ne huonot solualeeet . Sitten vielä kontrollipapa uudestaan.
 
mulla oli raskauden alussa papa 2 ja kun synnytyksen jälkeen jälkitarkastuksessa otettiin uudestaan se oli lk3. Syynä oli kondylooma ja kun se poistettiin niin nyt on ollu lk1. Paitsi eihän se papilloomavirus koskaan elimistöstä häviä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 21:26 lady kirjoitti:
Täytyy nyt toivoa ettei syöpäsoluja löydy!!Mitään kondyloomaa mulla ei ole koskaan todettu, joten ei se silloin sitä voi olla.?
Kondylooma on hyvin yleinen, ja saattaa olla oireettomana naisella vaikka miten pitkään, joten ei sitä voi poissulkeakaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 21:26 lady kirjoitti:
Täytyy nyt toivoa ettei syöpäsoluja löydy!!Mitään kondyloomaa mulla ei ole koskaan todettu, joten ei se silloin sitä voi olla.?
Ei minullakaan ollut kondyloomaa todettu ennen kuin tuo papa oli lk3...voi olla elimistössä vuosia,eikä välttämättä huomata muusta kuin papakokeesta.
 
Iva2
Ahaa...Eli kondulooma vaikuttaa papa kokeeseen. Olipas hyvä tietää!Mun ex miehellä on kondulooma eli se voi olla mullakin. Ja viimeksi oli jotain tulehdusta tai jotain papassa...Kontrolli puolen vuoden päästä.
 

Yhteistyössä