Hakutulokset

  1. Kissu

    nyt tarvitsen teidän apua!!!

    Kiitos paljon vastauksista Pikku Piru sekä Ainokatti. Olen miettinyt tässä parin päivän aikana, että miksi ollaan vielä yhdessä. Kait siinä on se, että kun on hyvä päivä ni sitte se on todella hyvä päivä. Saan itse haluamaani hellyyttä haleja pusuja ym. Tyttö nauraa räkättää ku isi päristää...
  2. Kissu

    nyt tarvitsen teidän apua!!!

    Eli homman nimi on tää: Mies 32 minä 22, seurusteltu 3 vuotta, tytär 1v. Meidän elämä on aina ollu ylä ja alamäkeä, mutta itsellä (kait myös miehellä) alkanu mitta täyttymään koska nykyään riidellään tai joudutaan sanaharkkaan noin 6 päivänä 7:stä. Olen aika laiska tekemään...
  3. Kissu

    Heinäkuiset 2006

    Jep. Tyttömme syntynyt 5.7.06.
  4. Kissu

    paha maitotiehyt tukos

    Sen verran tuosta sapsun jutusta, et mulla lapsi ei suostunut imemään 4 päivään rinnasta, jonka seurauksena meni tiehyet tukkoon. Soitin kätilöopistolle ja kysyin apua, niin sieltä sanoivat että rinta pitää saada kokonaan tyhjäksi, jotta pilaantunut maito lähtee pois.. Näin mulle kerrottiin...
  5. Kissu

    Kotiäiti ja Juhliminen

    Hienoa et mun kysymykseni on herättänyt keskustelua edes vähän. Joten en ole ainoa ketä mietitytti toi juttu.... =)
  6. Kissu

    Miksi nykyajan aidit ovat itsekkäitä!

    Jatkan äskeistä kirjoitustani. Kukin tekee tavallaan asioita..jotkut syöttävät kaupan ruokia 2 vuoteen toiset tekevät alusta alkaen kaikki itse. Sitten on kasvissyöjiä ja lihansyöjiä.. Eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin kritisoida toisten perhe-elämää? Minusta siinä EI OLE tippakaan...
  7. Kissu

    Miksi nykyajan aidit ovat itsekkäitä!

    oon vierestä seuraillut tätä keskustelua. Eikö kukin saa taplata tavallaan. Jotkut rentoutuvat kylvyllä, toiset lukemalla, treenaamalla naama irvessä, tv:tä katsomalla, tanssimalla, juomalla muutamat tai vetämällä pers... Kunhan oma rentoutuminen ei haittaa lapsen elämää, kuten kylpyyn mennessä...
  8. Kissu

    paha maitotiehyt tukos

    Olen samoilla linjoilla äiti-83 kanssa. Kuumaan suihkuun, saunaan, tai kylpyyn. Sormenpäillä hieroo niin paljon kun kestää hieroa. Sattuu todella paljon, mutta on sen vaivan väärti. Huomasin itse millon oli hyvä hetki alkaa hieroa oli kun maitoa alkoi hieman tulla kun olin ollut kuumassa...
  9. Kissu

    Heinähiput 2006

    Heippa! Kiva et täältä löytyi tällainen ryhmä, olisin mielelleni liittynyt siihen.. kiva kirjoitella tekemisistä muiden kanssa kun kokevat melkein samoja asioita.. :D Eli liittäisitkö 5.7.2006 3200g/51cm Jenna Mari syntyi rv 40+4 :wave:
  10. Kissu

    Kotiäiti ja Juhliminen

    Kiitos vastauksista. Oon alkanu epäilee itteäni, mutta antaa olla. Olen mielestäni hyvä äiti, se riittää.
  11. Kissu

    Ystäviä liikkumaan kesäkuntoon!

    Eli kaikki mammat ym muut ihmiset koillis-helsingin seudulta, jotka haluavat saada ittensä kesäkuntoon, mutta haluaisi saada kaveria mukaan jonka kanssa liikkuu. pankaa viestiä tulemaan. kirlauta@welho.com Itse olen 22 vuotias 9 kk ikäisen tytön äiti pihlajistosta, joka haluaisi lähteä...
  12. Kissu

    Malmilta ketään?

    Asustellaan perheen kanssa Pihlajistossa. Ikää minulla 22 vuotta ja tyttäremme on 9kk. Olisi tosi mukava saada uusia ystäviä varsinkin kun tytöt ovat samanikäisiä. Postia minulle voi laittaa kirlauta@welho.com
  13. Kissu

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    :wave: Täällä olisi 85 syntyny 9kk tytön äiti Helsingistä. Olisi ihan kiva saada muista samanikästen lasten äideistä kirjottelu ym. kahvittelu seuraa. Minulle voi lähettää postia kirlauta@welho.com Koskas muuten olisi mammojen 85 tapaaminen? Onko ollu suunnitteilla? Mistäs päin meitä täällä on?
  14. Kissu

    Perheen menot, kuka maksaa?

    Minun tulot ovat kotihoidontuki ja miehelläni tuplasti enemmän. Vuokra puoliksi+muut yhteiset laskut, lapsen ruuat kustannan minä (koska saanhan minä huikeat 100e lapsilisää...), mies laittaa rahansa..en edes tiedä mihin.. koskaan ei ole rahaa?! isommat hankinnat ovat aina laskettu tarkasti...
  15. Kissu

    Kotiäidit, auttaako mies...

    Meillä mies auttaa siivoamisessa jos sovitaan päivä ajoissa ja kun viikon verran muistuttaa joka päivä, suututtamatta, nalkuttamatta, niin ehkä sitte voi siivous alkaa. Usein se on tappelua. Kotitöistä ollaan jaettu ainoastaan pyykinpesu (minä) ja astioitten pesu(mies). Lakanat vaihdetaan...
  16. Kissu

    ystävä juhlii liikaa

    Tee heti ystävällesi selväksi pelisäännöt. Itselläni oli HUOM! oli ystävä joka lapsen ollessa 3 vuotta alkoi viettää ns.baarielämää. Päiväkännit lapsen ollessa tarhassa, mies tai ystävät hakivat lapsen tarhasta ja vie kotiin. Monta kertaa viikossa ulkona, välillä tuli kotiin yöksi ja välillä ei...
  17. Kissu

    yksilapsiset!

    Tämä on 3:sti eronneen miehen suusta: "Jos haluatte parisuhteen kestävän, niin älkää tehkö lapsia iähaarukalla ikäero 2 vuotta tai vähemmän". Syynä tähän oli että parisuhde joutuu paljon koetukselle pienen lapsen kanssa.. edessä oleva uhmaikä, yht.aikaiset sairastumiset (joskus...
  18. Kissu

    Kotiäiti ja Juhliminen

    Monta kertaa te muut kotiäidit käytte ulkona juomassa/tanssimassa kuukaudessa? Itse käyn noin 1-2 kertaa kk, ja välillä tulee huono omatunto asiasta. Mieheni ei juo ollenkaan, mutta näinä iltoina kun itse lähden niin tyttömme menee hoitoon mummilaan tai jos mieheni haluaa, niin jää hänen...
  19. Kissu

    Kotiäiti ja Juhliminen

    Monta kertaa te muut kotiäidit käytte ulkona juomassa/tanssimassa kuukaudessa? Itse käyn noin 1-2 kertaa kk, ja välillä tulee huono omatunto asiasta. Mieheni ei juo ollenkaan, mutta näinä iltoina kun itse lähden niin tyttömme menee hoitoon mummilaan tai jos mieheni haluaa, niin jää hänen...
  20. Kissu

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Itse olen 22, mieheni 32 ja tyttömme 9kk. yhdessä oltu 3 vuotta

Yhteistyössä