Hakutulokset

  1. A

    mynämäeltä ystäviä?

    ollaan just muutettu ja en tunne ketään, olisi kiva tutustua äiteihin ja lapsiin :) minä olen 23 vuotias kotiäiti ja poika on 1v9kk ja toinen on tulossa, laskettu aika helmikuussa. Laittakaa yv:tä tulemaan :)
  2. A

    hepatoosista

    jos ekas raskaudes ollu ni mitkä on prosentit et on toises odotukses kans
  3. A

    6kk vauvan päivärytmi

    moikka kummoinen ten vauvoilla toi päivän rytmi. meil poka herää 7.30-8.00 yleensä. ja syö kun ollaan vaippa ja aamupesut tehty. menee 9.00-9.30 torkuille. sose ja maito klo. 11.00 torkuille yleensä 13.00, sose ja maito 14.30 ja torkut klo 16.00-17.00 riippuu miten noi aikasemmet päikkärit on...
  4. A

    kauhee vauvakuume

    moikka. toisesta kuumeilen. esikoinen 6kk ja tän kuun lopus ois tarkotus jättää ehkäisy. sit ois lapsilla pieni ikäero. vähän vaan pelottaa et jos vaikee raskaus niin miten jaksaa esikoisen kans kotona,mutta täytyy ajatella positiivisesti. mitä mieltä te muut pienestä ikäerosta. korkeaa kuumetta...
  5. A

    mites teijän 6kk vauvat

    moi.siis poika koht 6kk ja yöunille menosta on tullut helvettiä, käytiin lääkäris tänään tarkistamas korvat ja ei mitään ollut,siis poika itkee ja nukahtamiseen menee 2-3 tuntia tai sit aluks voi nukkuu 20min ja herää itkemään.onko hampaita tulossa, ennestään 2 ala hammasta. nyt lääkäris...
  6. A

    voiko olla hampaat mitkä kiusaa

    mulla 5kk poika ja on kaksi alahammasta mutta onkohan lisää tulossa kun nyt viikon verran iltaisin kun pitäisi mennä yöunille nukahtaa mutta sitten puolentunnin päästä herää ja itkee kovasti ei rauhoitu tuttiin kun hetkeksi ja jos poistun huoneesta alkaa kova itku, rauhoittuu syliin, nälkä ei...
  7. A

    lastenhuoneen sisustus

    moikka. ollaan muutamassa kolmioon tällä viikolla ja pitäis pienen pojan oma huone sisustaa, kertokaa hyviä kauppoja missä kivaa tavaraa lastenhuoneeseen.
  8. A

    ihan mielenkiinnosta kyselen

    minulla on 5kk poika ja haluisin ihan mielenkiinnosta kysellä kuinka monet päiväunet nukkuu ja mihin aikaan menee yöunille ja herää aamulla =)
  9. A

    miten jaksatte

    moikka. meillä on 5kk poika ja vauvakuume kova, kysyisin miten jaksatte taaperon ja pienen vauvan kanssa. toisen lapsen yritys ois tarkotus aloittaa muutoman kk sisällä.
  10. A

    milloin kääntyy

    moikka minulla 4kk poika eikä käänny vielä selältä vatsalle eikä toisin päin, eikä vielä varmaan kiirettä olekkaan.haluan vaan uteliaisuuttani kysyä milloin teidän vauvat kääntyneet?
  11. A

    vauvan kakka

    poika 4kk ja kakka ihan kirkkaan keltaista ja löysää, onko normaalia.
  12. A

    4kk kuulo

    auttakaa olen huolissani meillä oli tänään lääkäri neuvola ja katotiin reakoiko poika ääniin mutta hän ei reakoinut vaan katsoi kummissaan lääkäriä. mutta mun mielestäpoika kyllä kuulee kun säihähtää jos joku niistää tai esim aivastaa. ja kyllä on seuraavainen muuten. kertokaa jotai hyviä...
  13. A

    4kk ruokailut

    moikka. kuinka monta kertaa teijän 4kk vauvat syö päivässä siis ei yötä mukaan. meijän poika syö 5 kertaa ja neuvolan suositus 6 kertaa mutta en saa mitenkään 6 syöttökertaa päivään kyl joskus menee hermot neuvolan kanssa ku tuntuu että heijän neuvot on ainoot oikeat, meijän poika syö 3 1/2...
  14. A

    poskella näppyjä

    moikka.eli meidän pojalla on poskella näppyjä tai semmoista ihan pientä punaita,poika saa korviketta tuttelia ja nyt viikko sit siiryi nan korvikkeeseen mutta ei vaikutusta ja saa maissi ja peruna porkkana velliä ja ollaan hiukan maisteltu soseita mutta nyt en ole antanut soseita muutomaan...
  15. A

    4kk päiväunet

    moikka. monetko päiväunet teijän 4kk vauvat ottaa?
  16. A

    kertokaa miten te toimitte

    eli meillä poika saa aamumaidon 200ml ja sitte päivisin syö soseita ja siihen heti päälle saa 120ml maitoa ja saa vielä ilalla ennen kun saa iltavellin niin saa 200ml maitoa. kertokaa että annateko heti maidon soseen perään ja kuinka paljon annatte maitoa soseen jälkeen. tai yleensä teidän...
  17. A

    soseet ja maito

    poika on nyt kolme viikkoasyönyt soseita ja saa aina siihen maitoa päälle. kuinka paljon te muut annatte maitoa soseiden päälle.
  18. A

    soseen alottaminen

    moikka. meilläpoika 3,5kk ja 4kk kauden iässäolen ajatellut ruveta soseisiin totuttamaan, miten ootte toimineet ootteeko antanut aamu ja iltavellin ja sit päivällä soseita ja maitoa siihen päälle, vai miten se menee?
  19. A

    vellistä kysymys

    hei. kuinka paljon annatte velliä päivässä tai että kuinka monta kertaa? meillä vauva 3,5kk ja on jo tottunut velliin hyvin eikä masuvaivoja ja olen antanut aamusin ja iltasin ja väliajat maitoa.
  20. A

    mitä tämä on?

    odotan siis esikoista, mulla tuli semmosta rusehtavaa limaa aika runsaaasti missä oli verta mukana? rv 34 nyt menossa.

Yhteistyössä