Hakutulokset

  1. V

    tarjoilu vinkkejä otetaan vastaan=D

    pitäis järjestää aikuisten synttäribileet :D ja ihan sellasta helppoa kivaa helposti syötävää tarjottavaa pitäis keksiä,,,mutta mun pää lyö tyhjää nyt et mikä olis sellanen kiva setti :xmas: salaatit ja patongit ja muut pikkusuolaset on ihan ok,,mutta olis kiva saada joku uus vinkki tai...
  2. V

    millä saan mustekynän pois kangas sohvasta???

    kaikki vinkit kehiin,,,, 2,5v toteutti taiteellisen näkemyksensä valkoiseen sohvaan,,,kyllä ketutti,ja oikeestaan vielläkin :/
  3. V

    tulin moikkaa pitkästä aikaa..

    vaikka kukaan mua tuskin muistaa :( mutta ne jotka muistaa niin mun elämä on nyt kunnossa ja voin alkaa uuden :)
  4. V

    aloitin kehon puhdistuskuurin,,

    arvatkaa millä?? sitä saa ostaa luontaistuotekaupasta :D
  5. V

    kerroin erostani teille aikasemmin jo

    nyt on tilanne se että mies muuttaa pois ensikuun alussa,,piinaa jatkuu vaan,,ei jätä mua rauhaan,eilen olin töissä 15h ja siitäkin keksi syyn riitaan. kuinka jaksan nämä viikot? tuuppii ja haastaa,,en lähde mukaan moiseen,pysyttelen taka alalla,, niin ja niille jotka sivutti tämän asian...
  6. V

    joko olette alottanut mattojen pesun?

    minä olen,,kolme jo pesty,,viellä olis muutama iso jäljellä :D
  7. V

    onko kellään kokemusta tuholaistorjunta firmasta rentokil?

    meillä ampparit vallanneet takapihan terden seinät ja katon,ei pystytä olee ulkona kun amppareita parveilee aivan kamalasti,lapset pelkää ja hitto kun ne on isoja :o ei ole herhiläisiä,,,
  8. V

    minä avaudun teille.

    olen tullut tieni päähän tässä vaiheessa elämää.viimeiset mustelmat rinnassa todistaa sen. En tiedä miksi ja miten olen jaksanut tätä niin kauan,toisaalta ei kauan vain 5vuotta mutta paljon se on ottanut minusta. Nyt aloitan toisen kerran elämän uudestaan mutta matkaan on tullut kaksi lasta...
  9. V

    joko olette tehneet kesä suunnitelmia?

    meillä tälläset pienten kanssa puuhamaahan ja isojen kanssa särkänniemeen
  10. V

    mun pää hajoo kohta,en jaksa

    tää säätö eron kanssa on kamalaa,mutta jos jään suhteeseen sairastun itse henkisesti
  11. V

    tein jotain sellasta mistä vannotin etten koskaa tee

    ja menin kirjautuu lärvikirjaan :D voi velli,,,, :kieh:
  12. V

    paula oli homeessa

    vaikka päiväykseen aikaa reilusti,kamala karvainen möllikkä mulkoili 5v tytön purkista :x
  13. V

    katsotteko silläsiisti ohjelmaa?

    minä katson on oikeestaan pakkomielle,ammatti tauti vissiin :D saan kauhistella kamalia asuntoja,,,,
  14. V

    tarviiko ruotsinristeilyllä lapsi passin?

    tai jonkun muun kuvallisen systeemin?
  15. V

    irstas kysymys

    tuli mieleen kun yks kaveri kerto että sen toosa pörisee kun saa takaapäin :) niin onko tämä kovinkin yleistä kun ukon kanssa sitä naureskellaan nyt kovasti,ei sitä että kaveria vaan sitä vaivaa ja koomisuutta siinä tilanteessa :D ja pliis,älkää ymmärtäkö mua väärin,en juorua...
  16. V

    maanantain kunniaksi,mikä on teidän nousukänni biisi?

    omaa en ole viellä keksinyt että mikäs olis,hassu kysymys radio rokilla muutenkin on :D ja sitten kaikille viisastelijoille,kirjoitin tahalleen ton rokin väärin :xmas:
  17. V

    teetkö itse munkkeja vapuksi?

    vai ostatko kaupasta valmiita? minä teen itse,siinä onkin kiva ilta puhde :D
  18. V

    mites se pääsiäinen meni?

    me käytiin tivolissa ja 2v innostu ihan tosissaan hurvittelee :) syöty on hyvin ja oltu ulkona.ihan kiva neljän päivän vapaa töistä.
  19. V

    koristeletteko pääsiäiseksi

    samalla tavalla kuin vaikka jouluksi,eli joka paikassa noitia,munia,tipuja,pääsiäis liinoja ym.... meillä on lasten tekemät askartelut esillä ja ohrat ei muuta :)
  20. V

    kumpaa laitoit kasvaa? ruohoa vai ohraa

    meillä ohraa kahdessa eri astiassa,toisen toi 5v p-kodista :)

Yhteistyössä