minä avaudun teille.

olen tullut tieni päähän tässä vaiheessa elämää.viimeiset mustelmat rinnassa todistaa sen. En tiedä miksi ja miten olen jaksanut tätä niin kauan,toisaalta ei kauan vain 5vuotta mutta paljon se on ottanut minusta.

Nyt aloitan toisen kerran elämän uudestaan mutta matkaan on tullut kaksi lasta lisää,olen siis karmea neljän lapse yh. mielessä ei ole kuin rauha jonka saan kunhan saan olla lasteni kanssa,ei miestä,isää tai isäpuolta.Vain me viisi naista joilla olisi hyvä olla.

kamala velka päällä tsemppaa tekemään töitä koska halusin pitää lapsilla turvallisen kodin ja kasvu ympäristön,mutta sekin hymyilyttää,me voidaan kohta paremmin,minä voi ja lapset sen mukana.Onneksi työpaikassani ymmärretään.

Olen erittäin toiveikas tulevaisuuteni suhteen, saan päättää itse,ei tarvitse ottaa toista huomioon,saan elää lapsille.
En tiedä miten tämän kirjoituksen päättää, mutta nauttikaa elämästä, jos ette niin muuttakaa sitä!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
:hug: Tekstisi saa jopa hymyilemään; sinussa on päättäväisyyttä muuttaa sitä mikä ei ole tarpeeksi hyvin ja vahvistaa sitä joka jo on hienosti.... te pärjäätte kyllä, naisenergialla! :D :heart:
siinä se paras energia on, meissä naisissa :D olemme parempaa kuin redbul!!!
 
myös kokenut
Voimia ennen kaikkea huoltajuuden ja tapaamisten järjestelyihin jne. Väkivalta ja alistaminen ei välttämättä suinkaan lopu eroon, muuttaa vaan muotoaan.
Mun oli helppo lähteä, mutta kun piti lapsia antaa väkivaltasen isän tapaamisiin niin itkin kuin pieni vauva kotonani ja kyttäsin kelloa koska saan aarteeni takaisin kotiin.

Joten voimia ihan LOPPUUN asti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja myös kokenut:
Voimia ennen kaikkea huoltajuuden ja tapaamisten järjestelyihin jne. Väkivalta ja alistaminen ei välttämättä suinkaan lopu eroon, muuttaa vaan muotoaan.
Mun oli helppo lähteä, mutta kun piti lapsia antaa väkivaltasen isän tapaamisiin niin itkin kuin pieni vauva kotonani ja kyttäsin kelloa koska saan aarteeni takaisin kotiin.

Joten voimia ihan LOPPUUN asti!
sen tiedän varmasti että isä ei satuta lapsia,rakastaa niitä ja koskaan ei ole ollut aikomustakaan moiseen,väkivalta kohdistui vain minuun! Mutta voi tuntea sun tuskan, ja pahan olon vaikka olet vaan netissä, joskus tuntuu että pahaolo on sakeempaa kuin mikään puuro,,
 
saman kokenut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Alkuperäinen kirjoittaja myös kokenut:
Voimia ennen kaikkea huoltajuuden ja tapaamisten järjestelyihin jne. Väkivalta ja alistaminen ei välttämättä suinkaan lopu eroon, muuttaa vaan muotoaan.
Mun oli helppo lähteä, mutta kun piti lapsia antaa väkivaltasen isän tapaamisiin niin itkin kuin pieni vauva kotonani ja kyttäsin kelloa koska saan aarteeni takaisin kotiin.

Joten voimia ihan LOPPUUN asti!
sen tiedän varmasti että isä ei satuta lapsia,rakastaa niitä ja koskaan ei ole ollut aikomustakaan moiseen,väkivalta kohdistui vain minuun! Mutta voi tuntea sun tuskan, ja pahan olon vaikka olet vaan netissä, joskus tuntuu että pahaolo on sakeempaa kuin mikään puuro,,
koskaan satuttanut lapsia fyysisesti, mutta muuten oli julma, puhui minusta alentavasti, haukkui, liittoili lasten kanssa jne.
Sitä tarkoitin, että väkivalta vain muutti muotoaan..
Mutta toivon sydämestäni teille parempaa! Ja mulla arvet jo kiinni, lapseni ovat jo isoja ja eivät ole enää alttiita isälleen ja hänen manipulointeihin.
 
Tulette kyllä varmasti pärjäämään, olet hyvän päätöksen tehnyt lasten parhaaksi. Myös he kärsivät vaikkei väkivalta ole suoraan heihin kohdistunutkaan.

Tulette pärjäämään. VOIMIA prosessin läpiviemiseen. :hug:
 
olen tullut tieni päähän tässä vaiheessa elämää.viimeiset mustelmat rinnassa todistaa sen.


Toivon,että sinä jaksat. Olet tehnyt täysin oikean päätöksen. Kaikki meistä miehistä ei ole luotuja yhteiselämään.. :ashamed:
Jaksa tielläsi, sinun itsesi ja lastesi vuoksi. :hug:
 

Yhteistyössä