Hakutulokset

  1. ÖpöNaana

    Lainkuuliainen kansalainen-SUOSITTELEN

    Hemmetin hyvä elokuva
  2. ÖpöNaana

    Kotkan Meripäivät-The Baseballs

    Odottaa kovasti hän B)
  3. ÖpöNaana

    Neuvoja eron jälkeen ja lapsen "kasvatus"

    eli muutin 1.9 omaan kämppään ja poika marraskuussa 5v on vuoroviikoin isällä/minulla. Isällään on reipasta poikaa,onhan se kyllä se koti missä asuimme yhdessä ja säännöt selvät. Minulle kun tulee niin hammasten kiristystä,rajojen koettelua jne... Oisko antaa vinkkejä miten parasta lapselle...
  4. ÖpöNaana

    Mulla on pitkä tukka=) *kuvia*

    ennen ja nyt
  5. ÖpöNaana

    kierukan poisto päivystyksessä?

    kertokeehan voiko ne päivystyksessä poistaa?sattuu ihan pirusti ja haluisin et ne ottais sen pois,aikasemmin tutkittu mistä kivut johtuu ja mitään ei löydy.Menkatkin kestää parisen viikkoa. äsken soitin päivystykseen josta töykeä nainen vastas ja sano et aika omalle alueelle ja löi luurin...
  6. ÖpöNaana

    JESH Loma alkoi!!

    2vkoa ja tänään (n.1h päästä) lähetää ajaan Kemiä kohti.-...
  7. ÖpöNaana

    Pojan allergiatestin tulos+kysymys

    kissa-paha koira-selvä hevonen-selvä koivu-selvä pöly-näkyy muutoksia Kysymys mitä tuo pöly pitää sisällään????
  8. ÖpöNaana

    Pakko myöntää,tässä Ville Valo ON aikas ihana

    http://www.youtube.com/watch?v=EOs2TSXTOkQ muuten en oo välskänny kyseisestä tyypistä
  9. ÖpöNaana

    C.S.I ja kuoliko Warrick ???

    mitä miksei tänään tuu sitä?????
  10. ÖpöNaana

    milloinhan terve päivä????

    28.2-2.3 oksenteli poika 10.3 alko uusix mutta ripulin kera.Ripulit ja örppäys loppu keskiviikkona ja torstaina nousi kuume joka edelleen päällä kovan yskän kera... Hitto!Ois kiva olla terveenä,poikaki itse piru ko viikon jo kotona ollu... noloa olla töistäkin pois :ashamed:
  11. ÖpöNaana

    vatsatauti ja siivous

    poika yrjönny ja ripuloinu matoille ja lattioille tiistaiyönä.samana yönä tolulla moppasin ja nakkasin matot lumihankeen.eilen vetasin lattiat vielä desinfioivalla ja matot pyykätty.poika ei oksenna/ripuloi enää. Pitääkö vielä kerran lattit luututa vai riittäkö nuo...eli tarttuukohan vielä...
  12. ÖpöNaana

    Haivenpesäke uusittu *kuva*

    en osaa olla tän kans,mut kait sitä joskus tottuu...
  13. ÖpöNaana

    Tämä asia selvinnyt jo!

    eli poika oksentaa,mul ois iltavuoro... ehdotettu että menisin töihin kun mies tulee kotiin.MUTTA eihän siinä ole järkeä että menen tartuttamaan "noroa" työkavereille ja asiakkaille. Joten kysymys kuuluu-tarvitsenko lapsen sairaslomalapun lisäksi itselle sairaslomalapun kun mies kotona...
  14. ÖpöNaana

    Ihana aamu =(

    Pojan kans herättiin 4 ,poika alko oksentaan. nyt lämpö noussut 38... Noh töihin lähtävä kohta,joten ukon herätys ja tilannetiedotus ...
  15. ÖpöNaana

    kummilahjaksi mitä?

    en haluaisi mitään niitä lusikoita tms... mutta pää lyö tyhjää että mitä keksisin pienelle pojalle???
  16. ÖpöNaana

    RELAATIOT-apuja ?

    jääkiekosta-A4-?-nhl-sopimus luonto-puu?6 avaruus-sauvaspiraaligalaksi-?5,Ufo-?7+8 viikonloppu-viikonloppuvanhempi-?9,työ-?7 auto-vaunut-?12,autoetu-?9
  17. ÖpöNaana

    lääkkeet loppuu ennen seuraavaa lääkäriä

    pojalla 17.4 astmalääkäri jolloin uusii Singulair reseptin no YLLÄTYS pojan lääkkeet loppuu jo 3.4 ja ko yritän soittaa ni "verkko varattu" tai "virhe ei yhteyttä"... eikö ne siellä päässä osaa laskea että milloin uusi aika että lääkketkin riittää?
  18. ÖpöNaana

    Nyt tatska valmis...ehkä...*kuva*

    Tietty siihen tulee jatkoa ylöspäin mutta jos nyt ton kuvan antas olla rauhassa.... ;)
  19. ÖpöNaana

    Hyvää Yötä

    kauniita ja syviä (virkistäviä) unia.... Aamulla sitten pirteinä! Tää luovuttaa nydy Heippahei :wave:
  20. ÖpöNaana

    Kuinka pitkään lapselle Dvitamiinia?

    siis minkä ikäiselle annatte vielä tippoja tai tabletteja tms... mä en nimittäin oo antanu piiiitkää aikaa ja nyt meinaa vähän nolottaa...

Yhteistyössä