kierukan poisto päivystyksessä?

kertokeehan voiko ne päivystyksessä poistaa?sattuu ihan pirusti ja haluisin et ne ottais sen pois,aikasemmin tutkittu mistä kivut johtuu ja mitään ei löydy.Menkatkin kestää parisen viikkoa.

äsken soitin päivystykseen josta töykeä nainen vastas ja sano et aika omalle alueelle ja löi luurin korvaan :eek:
ongelmahan se että meillä ei omalle alueelle annetta lääkäriaikoja vaan nekin ohjataan päivystykseen.seuraava vapaa aika neuvolan puolelta viikon päässä.OIKEASTI pitääkö mun nyt vaan kärsiä kivuista vai marssinko sinne polille??? GRRRR
 
vieras
Kyllä sen voisi itekin repaista pois, siis teoriassa, mutta koska et välttämättä tiedä, milloin se ei olekaan normaalisti tulossa pois, niin sen takia ei kannata mennä itse vetämään, varsinkin kun sinulla on ollut selittämätöntä kipuilua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
painu suoraan päivystykseen soittamatta, ja sano ettet pysty oleen kipujes kanssa :snotty: niin mä varmaan tekisin... jos kerran ei huolita omalle lääkärille..
näin mäkin jo suunnittelin ja jos se töykee nainen vastaanottamassa ni saatanpa kysyä nimen että tiedän kenestä valitan :whistle:
juu ens viikolla pääsis neuvolaan ja omalle lääkärille meillä ei edes anneta aikoja.tosiaan sen takia soitin päivystykseen että oisin kuullut kuka lääkäri siellä on "en mä sitä sulle kerro puhelimessa"
halusin siis tietää ettei siellä ole ne jotka ei suostu naisten alapäitä tönkimaan...
 

Yhteistyössä