Hakutulokset

  1. P

    laitetaas lemmikkien kuvia

    \ hIUKAN NÖYRYYTTÄVÄÄ PUKEA KOIRA JOHONKIN HUIVIIN.. EI KOVIN TYYTYVÄISELTÄ NÄYTÄ! :o
  2. P

    Rakausajan masennus!

    Ajattelet aivan samoja kuin minäkin, ihankuin tekstisi olisi ollut oma kirjoitukseni.Sairastuin masennukseen vuosi sitten raskausaikana...silloin minulle alkoi tulemaan pakkoajatukset(juuri nuo mitä itsekin ajattelet, ja ne olivat juuri lehtien otsikoista.)Pakkoajatukset ovat päässäpyöriviä...
  3. P

    pimahdanko pian

    \ hei hömppä äiti!! Ajattelet aivan samoja kuin minäkin, ihankuin tekstisi olisi ollut oma kirjoitukseni.Sairastuin masennukseen vuosi sitten raskausaikana...silloin minulle alkoi tulemaan pakkoajatukset(juuri nuo mitä itsekin ajattelet, ja ne olivat juuri lehtien otsikoista.)Pakkoajatukset...
  4. P

    Kyllä maailma on julmapaikka.pelottaa...

    Kun lukee iltalehtiä turunsanomia.. taas oli äiti tappanut vauvansa.Siis miksi ihmiset tänäpäivänä ovat niin sairaita?Nyt ihan vuoden aikana ollut hirveesti tällasia juttuja ja otsikoita.Sairastuin masennukseen helmikuussa -06, ja nimenomaan pelotti otsikot yms..niistä tulikin kauheet...
  5. P

    pyöräilemään?

    Meidän ukko oppi ajamaan pyörällä pari kk sitten,eli ollessaan 1v8kk.
  6. P

    hei kaikki!

    ajattelin vain sanoa....Moiiiiiiii :wave:
  7. P

    Pöntön pienentäjä..

    Ostettiin tänään sellanen pöntön pienentäjä(vai millä nimellä sitä kutsutaankaan?) Milloin potulta pöntölle? -Minkä ikäisille te olette sellaisen hankkineet?
  8. P

    kivet maistuvat

    \ Tää meidän 1v10kk vauveli :o ,syö hiekkaa!!! Vaikka kuinka kieltää,niin eikös lado oikein kahta kauheemmin sitä suuhunsa... Luulis maistuvan pahalle :x
  9. P

    Koulutuksesi?

    \ Minä myös =)
  10. P

    millä perusteella lapselle nimi?

    \ Minun nimeni tuli melk.samoin.Äitini hoiti erästä nimistäni tyttöä ja päätti että jos joskus saa tytön niin nimeksi tulee se.
  11. P

    millä perusteella lapselle nimi?

    Pojan toinen nimi tuli työkaverin ukin nimen mukaan =) Tytön nimet ehdotti mummo.
  12. P

    Meidän tyttö

    Tuleva kokki..ehkä =) Meidän 1v9kk ikäinen "taapero" kokkailee kanssa joka päivä sapuskat omassa huoneessaan,pienellä liedellään,niin itselleen kuin isille ja äitillekkin :D ..joskus jopa näyttää syövän ja juttelevan jonkun näkymättömän kanssakin?! Tätä kokkausta on harrasteltu jo puoltoista...
  13. P

    Uusi taapero ilmoittautuu

    Tervetuloa joukkoon sekalaiseen :wave:
  14. P

    ahditus töihin menosta

    ...Valvoin viime yönä puolille öin ja välillä hiljaa itkeä tihrutinkin..mietin sitä että "kohta"pitäisi muksut päiväkotiin laittaa :ashamed: .No tämä "kohta"on 8kk päästä,mutta nyt jo ahistaa niin maan mahottomasti että!!(muksut silloin 2,4v ja 1v) En ymmärrä miksi nyt jo panikoin ja ahistun ja...
  15. P

    kasikolmoset

    täällä kans yks kasikolmonen...lapsia 2
  16. P

    Kertokaas

    Meillä kova sana on Tuomas veturi filmi.. sitä jaksaa kattoa montakin kertaa päivässä..ja osaa jo itekkin laittaa videot päälle ja leffan pyörimään =)
  17. P

    ikuista yöheräilyä?

    Voisin kirjoittaa samoin meidän 1v7kk jäppisestä-ilman sitä vesipulloa :/
  18. P

    1v8kk ja uusi vauva

    Meidän "muruilla" ikäeroa 1v4kk. Kirppu nyt 3kk+ ja tähän mennessä kaikki mennyt hyvin. Esikoinen tietää että vauvaa pitää silittää vieläkin hellemmin kuin esim:äitiä ja isiä,vauvaa pitää varoa eikä sitä saa hakata,nipistää,purra tms.. Olen jättänyt myös muksut keskenään ja katsonut salaa mitä...
  19. P

    Mitä mieltä Opel Vectrasta...

    Meillä oli kakstonninen opel vectra vm-91 ja vikaahan oli sähköviasta vaikka sun mihin..se auto se söikin meidän säästöt :/ Muuten tykkäsin tosi paljon ajettavuudeltaan siitä ja kulki kuin unelma...silloin kun oli kunnossa ;)

Yhteistyössä