Hakutulokset

  1. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    Moi, taas kaikille pitkästä aikaa:wave: HalleB Pahoittelut täältä taas, mutta sitäkin lämpimämmät!! on se kummaa tuo epäonnisuus ja epäoikeudenmukaisuus. Iloksi Välillä minäkin olen pysähtynyt miettimään juuri noita asioita että onko tämä vauvan teko käymässä sittenkin ihan pakkomielteeksi...
  2. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    Eilen pp12 puhdas nega testattu joten toivonkin sen mukana heitetty roskiin ja menkkoja odotellaan. Päätettiin miehen kanssa että pas hoito vielä tähän perään jos vaan sulatuksesta selviävät ja viimeinen IVF hoito sitten tän vuoden loppuun tai jopa ensivuoden puolelle. Huomenna vielä...
  3. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    :hug:HalleB voi ei. Nyt vaan lepäilet ja paranemista sinne täältä lähettelen. Toivotaan että pääsette suunnitelmien mukaan siirtoon ennen kesätaukoa!!
  4. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    oho Halleb jotain on tosiaan tapahtunut. toivotaan että myöhäinen kiinnittyminen!!!! Luulisi ottä kohdun ulkopuolisessa olisi jo tuo aiempikin verikoe näyttänyt hurjempaa lukemaa.. Menkat kyllä ihmetyttää... mutta ei se mikään uusi juttu ole että voi olla vaikka olisinkin raskaana.. Tällä...
  5. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    Efva Kiitos onnentoivotuksista sitä nyt tarvitaankin rutkasti!! kysillä sanottiin että keskimääräisesti 7 alkiota punktioidaan mutta mitään puhetta ei ollut noista raskautumisista.. toivotaan että pääsen tuohon kastiin sitten =) vaikka ymmärränkin täysin nuo lomat ja koulutukset miten...
  6. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    Nonniin tänään pp 0 eli saatu kaksi alkiota kyytiläisiksi!! :heart: :heart: keskiviikkona punktioitiin 9 kpl joista 7 oli kypsiä ja noista kaikki hedelmöittyi!! paitsi yhteen oli mennyt kaksi siittiotä ja yksi oli kolmetumainen joten kolme jäi pakkaseen. nämä kaksi kyytiläistä on...
  7. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    ultra kuulumisia: pienet munasolut olivat lopettaneet kasvunsa, joten hyperin riski on nyt aika olematon, jee!! Toisella puolella neljä 12mm ja muutama 10mm ja toisella puolella kolme 12mm joten tosi rauhalliselta näytti. Ensimmäinen kerta että näin vähän soluja tulossa, mutta toivotaan että...
  8. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    Barbapörrölle pahoittelut myös täältä. Vesiheinä terve tuloa takaisin palstailemaan. Joko tiedätte moniko soluista hedelmöittyi?? Niin se on pitkä ja kivinen tie tuo adoptiokin. On tosi hienoa että kuitenkin autatte lapsia sijaisperheenä. Itse en varmaan moiseen pystyisi ja adoptiokin vielä...
  9. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    HalleB No voi hitto... kuullostaa aika pahalle jos negaa vaan näyttää, mutta ei nyt vielä luovuteta pp 10 on vielä aikas aikainen Mites Barbap ootko uskaltanut vielä tarttua testiin?? On. oikealla munasarjassa näkyi paljon pieniä ja sitten ainakin 7 kpl vähän isompia ja vasemmalla oli...
  10. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    Kaikille neganneille kunnon VOIMA :hug: Barbap elähän nyt vielä heitä kirvestä kaivoon.. toivoa vielä on :heart: vaikka ymmärrän hyvin että toivottomalta tuntuu kun pakkaa kunnon menkkakivut... Mites HalleB mikäpäivä meinasit testata? vai odotatko verikokeisiin saakka? Tällä...
  11. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    Monica83 suurinpiirtein 1000 € luokkaa on tuo yksi hoito lääkkeinensä ja polimaksuineen.. riippuu vähän tosiaan lääkkeistä korjatkaa jos jollain on tarkempia laskelmia tehty.. onneksi se lääkekatto täyttyy melkein tosta eka hoidosta niin samana vuonna toinen hoito onkin sitten huomattavasti...
  12. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    Wau mitä uutisia HalleB ja Barbap!! minä täällä peukutan teidän puolesta että molemmat on sitten synnärilläkin samaan aikaan :D :heart: :heart: Muskotti Super onnittelut :heart: täällä toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja tulehhan välillä kertomaan kuulumiset! On. Menkkakipuja olis vaikka...
  13. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    HalleB no oikeestaan ei oo hirveesti lisääntynyt, ainakaan vielä *toivoo sormet ristissä* no empä oo häitten jälkeen mihinkään sukukarkeloihin kauheen hanakkaan lähtenytkään =) Kaikkein eniten on kysellyt mieheni juuri esikoulun aloittanut serkku joka lähes aina tuppaa kysymään että millon...
  14. I

    * Hoidot KYS 2011 *

    Heips:wave: Tällähän on monella piinapäivät menossa, täällä peukuttelen kaikkien teidän puolesta!! Taas pitkästä aikaa palailen keskusteluun mukaan. Tässä pikainen esittely meistä jos joku ei tunnista nimimerkkiä tutuksi :) ollaan siis pariskunta minä 27 ja mies 28 taustalla...
  15. I

    Hoidot Kysillä

    Peppis Ei voi muuta kun toivoa jaksamista :heart: Mulla on niin mieli maassa kun voi olla. Eikä mitään tietoa milloin seuraava hoito on. Sanoivat vaan viimehoidon epäonnistuttua että joskus keväällä... viime viikonloppu oli kyllä rankka tuli kolme raskausuutista... miten kaikki voikaan...
  16. I

    Hoidot Kysillä

    Hertta millä lääkkeillä menitte ekaan hoitoon ja ovatko nyt tehneet muutoksia tähän hoitoon??
  17. I

    Hoidot Kysillä

    Muskotti ei ollut sen kummemmin puhetta muuten kuin että täytyy vaan isommilla annoksilla mennä vaikka hyper riski olisikin suuri, mutta minä ainakin toivoisin että ei menntäisi samoilla lääkkeillä ja siitä aion sanoa sitten kun on se suunnittelukäynti keväällä. Vesiheinä Aivan todella...
  18. I

    Hoidot Kysillä

    Niin ja HalleB on kyllä aika outoa puhetta ollut lapsettomuuslääkäriltä liekkö heillä mitään koulutusta siihen tai yleensäkkään empaattista ihan omaa järkeä kohdata lapseton ihminen. Meille kun pyydettiin että siirtäisivät kaksi solua niin vastaus oli että "teillehhän tulee sitten kaksoset...
  19. I

    Hoidot Kysillä

    ei ollut onnea täälläkään suunnalla... Vesiheinälle:hug: Täällä minä silmät turvoksissa. Meilläkään ei yhtään solua ollut hedelmöittynyt... suoraan sanottuna nyt vituttaa mutta ei mahda mitään meillä edellisestä hoidosta hedelmöittymisprosentti oli 50. Keväällä taas sitten uuteen...
  20. I

    Hoidot Kysillä

    Punktiosta kotiuduttu ja mieli aika maassa... Tuntuu että lääkäreiden liiallinen pelko että jos mulle tuleekin taas hyper jarrutti liikaakin tätä hoitokertaa, hirvee sanoo mutta täysin siltä tuntuu.. kuten kerroinkin jo että mulla soluja oli kasvamassa mukava määrä mutta lopussa piikitin tosi...

Yhteistyössä