Hakutulokset

  1. Ellastiina

    Toivotut taaperot '09

    Ihania uutisia täällä! Onneksi olkoon Lion! Mahtavaa!!! :flower: Haltiallakin alkaa olla jo loppuraskaus! Joko odotat malttamattomasti pientä nyyttiä kotiin? Eipä tällä palstalla juuri enää tule käytyä. Ei ole aikaa enää roikkua netissä. Meillä neiti 2v.7kk ja poju kohta 8kk. Neiti on...
  2. Ellastiina

    Toivotut taaperot '09

    Lionille peukkuja piinailuun! Toivottavasta tärppää!!! Hilmalle onnittelut tuplaraskaudesta!!! Wautsi... Pantsulle onnittelut pikkuneidin syntymän johdosta!!! Meidän pikkumies syntyi sitten etuajassa 4.10. Synnytys yllätti meidät kesken reissun, joten siitä tulikin sitten seikkailu...
  3. Ellastiina

    Toivotut taaperot '09

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaan! Aina silloin tällöin olen täällä käynyt lukaisemassa kuulumisia, mutta aika harvakseen niitä kesällä näytti tulevankin. Harvat ovat hetket kotona tietokoneen ääressä. Joko Pantsun perhe on muuttanut? Mikä se sun laskettuaika olikaan? Lempiruuasta oli...
  4. Ellastiina

    Toivotut taaperot '09

    Mäkin olen ollut täysin poissa 2+ palstalta ties kuinka kauan... Onnittelut Millikselle! Ihania uutisia!!! Aika samanlaisia kuulumisia täällä kuin Pantsulla: töitä, kotitöitä ja lapsen hoitoa. Onnellista kuitenkin! Vauvelin odotus on mennyt ok. Joitakin ongelmia ilmeni, mutta onneksi ne...
  5. Ellastiina

    Toivotut taaperot '09

    Heissan... Huomaan, että töihin paluun jälkeen on tullut vähemmän käytyä 2+palstalla. Samanlaisia pohdintoja näkyy olevan muillakin kuin itsellänikin: koska pitäisi siirtää isompaan sänkyy, minkälaiset välikausivaatteet jne... Blastokystä on viisi päivää viljelty alkio. Mun raskaudet ovat...
  6. Ellastiina

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Ritza: voimia! Toivon vielä kovasti, että veritesti osoittaisi matkustajan olevan vielä kyydissä! Leppis: Blastokysta on viisi päivää viljelty alkio. Mulla oli punktio torstaina ja siirto oli tarkoitus olla tiistaina. MUTTA sitten alkio näytti maanantaina siltä, että pitäisi siirtää, joten...
  7. Ellastiina

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Tsemppiä ReNulle siirtoon huomiselle! Toivottavasti kyytiin lähtee sitkeä kaveri! Meilläkin oli tänään varhaisraskauden ultra. Kaikki näytti olevan hienosti. Viikkojakin oli juuri sen verran kuin mitä olin arvioinu eli 7+0. LA tulee oleman päivän erolla sama kuin esikoisella oli LA. Saas...
  8. Ellastiina

    Lapsettomuushoidot läpikäyneet kakkosen odottajat

    Täytyypäs vähän nostaa tätä pinoa, kun on vajonnut niin alas... Tänään oli ultra ja siellä näytti olevan kaikki kunnossa. Olin arvioinnut viikotkin ihan oikein eli tänään on 7+0. Kyllähän se taas mieltä kevensi... Nyt sitten odotellaan NP -ultraa, joka on 12.4. Eskoisesta emme osallistuneet...
  9. Ellastiina

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Onnittelut Cattus ja Haave! Hieno juttu! Hienoa myös että ReNu pääset siirtoon! Mua varoiteltiin, ettei pidä testata liian aikaisin, sillä hoidoissa käytetyt hormonit voivat aiheuttaa plussan. Luulisin kuitenkin, että tarkoittivat siis irroituspiikkiä. Ei kai ne muut... Mutta kyllä mä tiesin...
  10. Ellastiina

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Ai, Orgalutrat on edelleen loppu! Multa jäi yksi käyttämättä. Viidestä meni siis neljä. Tämä siis tammikuussa tapahtunutta... Silloin soittelin Yliopiston Apteekkiin ja sieltä niitä vielä löytyi yksittäispakattuja. Huono juttu, jos tilanne ei ole parantunut! Huoliskohan ne TAYS:lla tuon yhden...
  11. Ellastiina

    Lapsettomuushoidot läpikäyneet kakkosen odottajat

    Olipas hyvä Emily, että sait ajan siihen kontrolliultraan! Aika pelottava juttu oli varmaan kuulla synnytyksen jälkeen, vaikka kaikki päättyikin hyvin. Kyllähän tähän kakkosraskauteen liittyy hyvin erilaiset fiilikset kuin ekaan. Samoja mietteitä hieman mietin kuin Pantsukin. Tuntuu, ettei...
  12. Ellastiina

    Lapsettomuushoidot läpikäyneet kakkosen odottajat

    Tervetuloa Pantsu! Mulla on ollut kuvotusta lähes päivittäin. Jo ennen raskaustestin tekemistä oli kuvotusta, joten plussa ei kamalasti yllättänyt. Nyt on jo vähän närästänyt, mitä olen ihmetellyt myös (onko kuitenkaan tässä vaiheessa vielä raskaudesta johtuvaa). Kohtutuntemuksia on myös ja...
  13. Ellastiina

    Lapsettomuushoidot läpikäyneet kakkosen odottajat

    Kiva, että olette löytäneet tienne tänne! Emilyn raskaus onkin jo mukavan pitkällä! Ja Raitapaitaisellakin on jo riskiviikot takana. Ihana juttu! Mä joudun ihan laskemaan, että millä viikolla ja päivällä tässä mennään, mutta taitaa nyt olla 5+0 (lasken hedelmöittymisestä). Ultra TAYS:lla...
  14. Ellastiina

    Toivotut taaperot '09

    Kiitos onnitteluita. :-) Plussa tosiaan tuli. Sitä ekaa ultraa odotellessa... Paha olo on ollut jo tosi varhaisessa vaiheessa. Onnittelut Pantsulle ultrakuulumisista sekä työpaikasta! Wau! Ihania asioita! Voimia vatsatautiin, sitä on liikkellä. En olisi puheenkehityksestä huolissani suotta...
  15. Ellastiina

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Aloitin odotuspuolelle pinon... Jospa sinne tiensä löytäisivät täältä pinosta raskautuneet ja raskautuvat... Tirlittan: Kiitos!
  16. Ellastiina

    Lapsettomuushoidot läpikäyneet kakkosen odottajat

    Ajattelin aloittaa tämmöisen uuden pinon kaikille, joila on taustalla lapsettomuushoitoja joko esikoisen tai kakkosen kohdalla tai molempien. Itselläni raskaus todella alussa, mutta käynnisellään keskustelua... Meidän esikoinen on 1v.3kk. Jos kaikki menee hyvin niin sisarus syntyy...
  17. Ellastiina

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Kiitos onnitteluista! Kävin tänään ostamassa toisen testin vielä, kun kehottivat klinikalta. Haluavat olla varmoja, ettei irroituspiikki aiheuta plussaa (tosin myönsi, ettei se ole todennäköistä kun punktiostakin oli jo reippaasti yli kaksi viikkoa). Aamulla taas sen verran huono olo, että en...
  18. Ellastiina

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Tiiti: Älä vielä lannistu vaan testaa uudestaan pp14. Ekassa IVF:ssä testasin juuri pp 11 ja sain negan, jota sitten itkin pari päivää. Testasin kuitenkin vielä uudestaan pp14 ja se olikin plussa. Silloin ei oltu alkiota viljelty pitkään kuten meidän tapauksessa nyt oli tehty. Lohtuhali sinne!
  19. Ellastiina

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Vieläkin kädet tärisee. En ole kyllä ikinä jännittänyt testaamista näin paljon! Testikin oli näköjään mennyt vanhaksi jo viime vuonna... Ainoa mikä kotoa löytyi. Plussa kuitenkin tuli! Vähän hailakka vielä, mutta plussa kuitenkin! Huoh, toivottavasti raskaus jatkuu hyvin myös. Pakko...
  20. Ellastiina

    Toivotut taaperot '09

    Anselmiinatar: Joo, meillä neiti lähti kävelemään aika tasan 1v.3kk. Muskarissa oli lapsi, joka oli syntynyt samana päivän ja käveli jo 9kk... Silloin syksyllä se tuntui vähän huolestuttavalta. Mutta ei sitten lopulta, kun lueskelin kuinka yleistä se itse asiassa on että on reippaasti yli vuoden...

Yhteistyössä