Hakutulokset

  1. V

    Hyvät vaunut lyhyelle?

    mä olen 150cm ja Teutoniat ovat olleet aivan ihanat :) Riittää säätövaraa, ja muutenkin matalat. Silti mieskin tykkää niitä työntää.
  2. V

    kysymys kuukautisista

    Olisin kysynyt, että voiko olla raskaana jos on nyt kolme päivää ollut ihan pientä vuotoa. Normaalisti minulla olisi nyt ollut kuukautiset näihin aikoihin.
  3. V

    pillerit pois

    Meillä myös jätettiin pillerit pois kesken liuskan tossa pääsiäisen aikoihin, sen jälkeen tuli normaalit vuodot, mutta edelleen odottelen luomumenkkoja.. Yhden raskaustestin olen jo tehnyt eli kuukautiset eivät voi olla poissa siitä syystä.. Kohta en kyllä malttaisi enää odotella - tulisivat nyt...
  4. V

    Vaunut pienee tilaan

    meillä on teutonian mistralit (yhdistelmät), ja menivät heittämällä pienen kolmiovisen volkswagen polon peräkonttiin :), siis tosi helposti!
  5. V

    sydän äänet

    minulla kuului neuvolassa vauvan sydänäänet dopplerilla rv 7+3. :) (täti varoitti etukäteen, ettei saa huolestua, jos eivät kuulu).
  6. V

    Imetys sektion jälkeen

    minulla ei mitään imetysongelmaa sektion jälkeen :) kolmantena päivänä nousi maito, niin että sitä todella oli joka paikassa. Vauvalle ei ehditty edes antaa juuri lainkaan lisämaitoa. Täysimetin 6kk, ekan kerran vauva edes maistoi korviketta ollessaan 9kk vanha. Osittain imetin 13kk. Alussa...
  7. V

    Millaiset siteet jälkivuotoon?

    \ alatiesynnytyksestä ei ole kokemusta, mutta sektion jälkeen jälkivuoto kesti 6 viikkoa, ja varsinkin alussa sitä tuli TODELLA paljon.
  8. V

    Teutonia Mistral

    meillä on mistral sport. aivan huiput yhdistelmät! ei mitään valittamista, pois en vaihtaisi. Meillä on pehmeä kantokoppa.
  9. V

    äitiyspakkaus

    \ no jos tulee tällä viikolla, niin erittäin varmasti on 2006 pakkaus. Kun eihän ne kuvat ole vielä Kelan sivuillakaan vaihtuneet...
  10. V

    Ä-Päivärahan Määräytyminen

    \ mä en tosiaan tiedä ? mutta sieltä sanottiin, että laskevat sen mukaan, mikä on minulle paras, ja laskivat sitten sen ansiosidonnaisen mukaan.
  11. V

    Ä-Päivärahan Määräytyminen

    äippäraha ei ole välttämättä vähintään ansiosidonnaisen verran! (muistaakseni on 86%). Minulla on jo kahdesti ollut tilanne, että olen ollut ansiosidonnaisella työttömänä kaksi kuukautta ennen äitiysloman alkua. Ekalla kerralla olin ennen sitä parin kuukauden työttömyyttä ollut töissä puoli...
  12. V

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    meiän neitillä oli toissapäivänä 5kk neuvola. 7200 ja 68cm, päänympärys 44,5. veti kunnon herneet piikistä eikä enään yhtään ollu neuvolatädin kaveri vaikka aluksi niin hymyili ja teki temppuja...mua silti itketti enemmän se piikki...pikku vauva :'( jeps, tuolla hän alkoi iltapäivä unilta...
  13. V

    katsokaa...kaikkea sitä voi...

    no huh huh...
  14. V

    Missä olet 7.7.2007

    Töissä =) siis soittamassa
  15. V

    Tupakoinnin salailu

    Miten ihmeessä sitä voi kutsua niuhottamiseksi, jos mies polttaa salaa? Siis valehtelee asiasta, koska on luvannut olla polttamatta? Eihän siinä vaimo ole niuho, vaan mies on valehtelija! Ja asiaan... minullakin mies lupasi lopettaa tupakoinnin. Tehtiin ihan sopimus, että mies sijoittaa...
  16. V

    vauva9kk,imetys ja uusi raskaus

    meillä esikoinen oli 9kk, kun tulin uudestaan raskaaksi. Imetin vielä non 5 kertaa/vrk, myös öisin. (menkat kyllä alkoivat 6kk synnytyksestä, vaikka vielä täysimetin)
  17. V

    suunniteltu sektio,kokemuksia

    pakko sanoa, että vaikka minunkaan sektio ei ollut huono kokemus, niin oli se paljon rankempi kuin edellä kirjoittaneilla. En tosiaan voinut hoitaa vauvaa heti. En koko sairaalassaoloaikana, enkä heti kotonakaan. Imetin vain, ja hoitsut/mies teki muun. Minulla ei ollut kipupumppua, se...
  18. V

    Ovulaatiosta...

    Olisin kysynyt onko kenelläkään kokemusta, mikä on mahdollisuus tulla raskaaksi jos lopettaa pillerit sinä päivänä kun on ovulaatio(yhdyntä ollut samana päivänä), eikä syö levyä loppuun? Entä miten seuraava ovulaatio jos kuukautiset alkavat aikaisemmin, koska en ole syönyt pilleri levyä loppuun?
  19. V

    miten pian sektion jälkeen esim.vaunuajelulle?Autoilemaan?

    Mä vaunuttelin noin parin viikon kuluttua (mutta oli talvivauva, joten sen takiakin piti odotella), sitä ennen kävin yksin ihan vähän kävelemässä. Ekoilla kerroilla tosiaan vain korttelin ympäri, ja siitä lisäsin kerta kerralta matkaa, kunnes pian jo ulkoiltiin tuntikausia. en yhtään muista...
  20. V

    Mitkä tuplat?

    \ tämä olikin uutta.... eli ilmeisesti suomalaiset vaunukauppiaat huijaavat väittämällä, ettei kannata tilata ulkomailta sen takuun takia (joo, bisnestähän se on). Noh, ei harmita tuo 50 euron ero, mutta hieman isompi summa jo harmittaisi. 3xäippä, tosiaan, on ne Teutoniat leveämmät myös...

Yhteistyössä