Ovulaatiosta...

Olisin kysynyt onko kenelläkään kokemusta, mikä on mahdollisuus tulla raskaaksi jos lopettaa pillerit sinä päivänä kun on ovulaatio(yhdyntä ollut samana päivänä), eikä syö levyä loppuun? Entä miten seuraava ovulaatio jos kuukautiset alkavat aikaisemmin, koska en ole syönyt pilleri levyä loppuun?
 
Mun käsittääkseni pillerit kyllä vaikuttaa vielä jonkin aikaa kehossa, vaikka niitä ei popsisikaan. Niiden teho kyllä laskee, mutta en usko että olisit tullut raskaaksi samana päivänä kun ne lopetit. Ja täytyy vissiin odottaa että kierto tasaantuu, ennenkun voi laskea ovis päivää.

Mutta plussaonnea sulle!
 
virkku
Mulle kävi about noin... Söin tosin minipillereitä ja olin syönyt niitä viimeisten menkkojen jälkeen reilun viikon. Sitten vain päätimme jättää ehkäisyn pois kesken kierron. = / Yllätys oli todellakin melkoinen, kun seuraavien kuukautisten oletettuna alkamispäivänä tein testin ja plussahan sieltä tuli. Tulin NOIN helposti raskaaksi! Raskaus ei ikäväksemme kuitenkaan jatkunut kuin viikolle 6, jolloin sain keskenmenon. Tiedä sitten mikä sen aiheutti... Keskenmenon jälkeen kroppa "huili" yhden kuukauden ja seuraavista kuukautisista raskauduin jo uudelleen.
Se vain on niin, että toiselle raskautuminen on todella helppoa ja toiselle taas äärimmäisen vaikeaa.
 

Yhteistyössä