Hakutulokset

  1. PeggyBundy

    kaupan ilmoitustaululla nähtyä...

    Myydään rotwailer narttu koliikkivauvan takia...mä en ymmärrä!
  2. PeggyBundy

    Mulla on niin paha mieli...

    Mies ei ole toivottanut edes hyvää äitienpäivää. Lapset 4 ja 2v toivat mulle kukkia pihalta ja kortit jotka olivat hoidossa tehneet ja 4v toi itse tehdyt leivät. Ihania ovat! Mutta mies ei edes saanut persettään ylös sohvalta. Mä oon itkenyt koko päivän ja miehen kanssa ollaan vältelty...
  3. PeggyBundy

    Asiallista keskustelua rintojen suurentamisesta....kiitos!

    Olen viikon päästä menossa suurentamaan nämä ajokoirankorvani ja ottaisin mielelläni vastaan kokemuksia (hyviä ja huonoja) operaatiosta. Ja mielipiteitä muutenkin...Kiitos etukäteen!
  4. PeggyBundy

    Ruokalista....

    Voisiko joku ihana ihminen kehitellä mulle viikon ruokalistan kuudelle hengelle ja mieluiten maidoton kokonaan. Olen kyllästynyt näihin samoihin ruokiin jota pyöritän...
  5. PeggyBundy

    Mun menot ei oo minkään arvoisia...

    Tai siis ei mulla ole omia menoja ollenkaan kun mies ei oo koskaan kotona. Jos mulla on menoa niin aina täytyy ottaa lapset mukaan...
  6. PeggyBundy

    Kierukasta akne???

    Onko muilla tullut aikuisiällä akne joka mahdollisesti johtuu kierukasta? Ja jos on ottanut kierukan pois niin onko helpottanut? Mun naamassa on tälläkin hetkellä neljä julmetun kipeetä finniä + pientä näppyä. Kiva juttu kun yli kolmekymppisenä on naama tässä kunnossa. Oon myös käynyt excuviance...
  7. PeggyBundy

    Täydellinen äiti...

    Palstan mammojen mielestä täydellinen äiti on...Tässä pari esimerkkiä joita olen huomannut täältä.(ei ole mun mielipiteitä) -Leikkii lasten kanssa kokoajan eikä esim. istu koneella kun lapset ovat hereillä. - tekee ruuan alusta asti itse, kuorii perunat jne. ei käytä puolivalmisteita - ei...
  8. PeggyBundy

    Blogeja...

    Varmaan täällä ollutkin, mutta laittakaapas suosikkibloginne pinoon...
  9. PeggyBundy

    Kuvia kylppäreistä...

    Laittakaas kuvia kylppäreistänne, saunoista ja wc:stä. Ideoita kaivattais, kun ostamassamme talossa nää kaikki menee remonttiin. Ja vinkkejä myös vastaanotetaan:) Kiitos!
  10. PeggyBundy

    Keksikääs koiralle nimi...

    joka alkaa I:llä. Ja uros olis kyseessä.
  11. PeggyBundy

    Kävin läpi tytön vaatteita mitä vien kirpparille...

    ja pelkästään bodyja oli yli 30kpl. Tyttö on nyt 8kk ja pieneksi jääneitä siis vien myyntiin. Kauheasti muutenkin pieneksi jääneitä vaatteita ja muuta vauvatavaraa. En muista et pojilla olis ollut noin paljon kaikkea. Oon vissiin kolmen pojan jälkeen ollut aika innoissani tytöstä:)
  12. PeggyBundy

    Kyllä anopit on sitten " ihania".

    Meillä oli puhetta koirista ja sanoin, että mies haluisi meille mopsin ja itsekkin tykkäisin ajatuksesta. Anoppi oli hetken hiljaa ja sanoi että: Kun pyydetään lapsi ja koiravahdiksi, niin minä(siis anoppi) en sitten kuulu siihen yhtälöön. Koiran pitää olla koiran kokoinen kuulemma. Ei...
  13. PeggyBundy

    Täytyyköhän mun lopettaa imetys???

    Tyttö 7,5kk puree ainoalla hampaanalulla mua kokoajan tissistä. Sattuu ihan sikana! Tähänkö se nyt sit loppuu :/
  14. PeggyBundy

    Jos lapsesi olisi kiusaaja...

    niin ottaisitko kiusatun vanhempiin yhteyttä, jos koulusta olisi kaikkien osapuolten kotiin asiasta ilmoitettu? Ihmettelen vaan, kun kukaan ei oo muhun ottanut yhteyttä...mä kyllä itse nimittäin ottaisin, jos oma lapsi kiusaisi /olisi kiusannut jotakin. Vaikka koulussa on asiat sovittu, niin mun...
  15. PeggyBundy

    Kiusaamisesta?

    Mitä tekisitte tälläisessa tapauksessa? Elikkäs poika on ala-asteella pienessä koulussa n.60 oppilasta. Kuulunut ennen neljän pojan porukkaan joka on ns.kovisjengi tai mitä moni ihannoi. Nyt ei halua enää kuulua porukkaan vaan mielummin leikkii/pelailee välitunnilla. Nyt sitten tämä kovisjengi...
  16. PeggyBundy

    Muita pientenlasten äitejä, jonka miehet tekee paljon töitä?

    Mun mies on yrittäjä ja ehtii olla lasten kanssa n.2h päivässä ja välillä ei sitäkään. Yleensä viikonloput vapaat, mutta silloinkin on paljon tallissa jne. Oon onneks jo tottunut, mut välillä tää käy aika raskaaks. Ei oo edes tukijoukkoja lähistöllä. Onneks isommista lapsista on jo vähän apua...
  17. PeggyBundy

    Uniongelmia 2v kanssa....

    Miten saan 2,4v pojan pysymään yön sängyssään? Herää n.2krt yössä ja tulee viereen. Ekalla kerralla jaksan yleensä laittaa pojan takaisin omaan sänkyyn mutta aamuyöstä päästän jo viereen. En pysty ison mahani kanssa olemaan pojan sängyssä(rv 34) ja heti kun nousen viereltä poika havahtuu ja...
  18. PeggyBundy

    Tietääkö kukaan?

    Koska alkaa Emmentaali?
  19. PeggyBundy

    Vaikeita 2 vuotiaita?

    Onko muilla? Meillä alkoi kaikki ongelmat tutin pois jättämisen jälkeen n.kk sitten. Ei saada poikaa nukkumaan. Tänäänkin nukunut vaan tunnin päiväunet hoidossa ja nyt yritin saada nukkumaan olemalla vieressä 45min. pyörii ja hyörii jne. vaan sängyssä ja sitten tulee pois. Päivisin kiukuttelee...
  20. PeggyBundy

    Lahden yksityinen äitiysneuvola

    Kukaan käynyt? Kokemuksia? Ja kenellä kävitte?

Yhteistyössä