Täydellinen äiti...

Palstan mammojen mielestä täydellinen äiti on...Tässä pari esimerkkiä joita olen huomannut täältä.(ei ole mun mielipiteitä)

-Leikkii lasten kanssa kokoajan eikä esim. istu koneella kun lapset ovat hereillä.
- tekee ruuan alusta asti itse, kuorii perunat jne. ei käytä puolivalmisteita
- ei käy saunassa alakerrassa, jos lapsi nukkuu yksin yläkerrassa, koska jotainhan voi sattua
- lasta ei jätetä yksin sekunniksikaan edes toiseen huoneeseen
- lapsi ei saa itkeä yhtään omassa sängyssä ettei vaan tule eroahdistusta

tässä esimerkkejä joita olen huomannut...jatkakaa...:) ja tää on sit ihan huumorilla.
 
"vieras"
No kaikki muut täsmää muhun mutta kyllä mä nyt toiseen huoneeseen voin vauvan jättää,jos itse käyn muualla. En pidä itseäni mitenkään täydellisenä,mun mielestä noi on aika perusasioita..
 
- tekee listoja toisten "täydellisyyksistä"

anteeksi,olin kai vähän ilkeä. olen vain kyllästynyt siihenkin, että tällä palstalla saa heti sen "täydellisen äidin" leiman, jos vaikka pyyhkiikin sen keittiönpöydän heti ruokailun jälkeen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23192758]No kaikki muut täsmää muhun mutta kyllä mä nyt toiseen huoneeseen voin vauvan jättää,jos itse käyn muualla. En pidä itseäni mitenkään täydellisenä,mun mielestä noi on aika perusasioita..[/QUOTE]

Ja lisäys vielä että en LEIKI lasteni kanssa,mutta oon läsnä siinä kuitenkin. Muksu voi leikkiä autoillaan keittiössä kun tyhjään astianpesukonetta,mutta harvemmin syvennyn lehteen tai netissä surffailuun lasten ollessa hereillä.
 
- vie 12-vuotiaan hiekkalaatikolle ja seisoo vieressä ettei vain mitään satu.
- on hoitanut parisuhteensa ja kaikki älyllisten impulssien tarpeensa seuraavaksi 20 vuodeksi ennen lasten syntymää, jotta voi keskittyä lapsiinsa.
- katsoo, että lapsi ei tarvitse muita aikuisia ihmissuhteita kuin Pyhän Äidin. Isä on siinä rajalla, saako olla olemassa. Isovanhemmat, enot, kummit, tädit, ystävät sen sijaan ovat Äidin mielestä lapselle tarpeettomia.
;)
 
- vie 12-vuotiaan hiekkalaatikolle ja seisoo vieressä ettei vain mitään satu.
- on hoitanut parisuhteensa ja kaikki älyllisten impulssien tarpeensa seuraavaksi 20 vuodeksi ennen lasten syntymää, jotta voi keskittyä lapsiinsa.
- katsoo, että lapsi ei tarvitse muita aikuisia ihmissuhteita kuin Pyhän Äidin. Isä on siinä rajalla, saako olla olemassa. Isovanhemmat, enot, kummit, tädit, ystävät sen sijaan ovat Äidin mielestä lapselle tarpeettomia.
;)
Tää oli hyvä:)
 
"jee"
- vie 12-vuotiaan hiekkalaatikolle ja seisoo vieressä ettei vain mitään satu.
- on hoitanut parisuhteensa ja kaikki älyllisten impulssien tarpeensa seuraavaksi 20 vuodeksi ennen lasten syntymää, jotta voi keskittyä lapsiinsa.
- katsoo, että lapsi ei tarvitse muita aikuisia ihmissuhteita kuin Pyhän Äidin. Isä on siinä rajalla, saako olla olemassa. Isovanhemmat, enot, kummit, tädit, ystävät sen sijaan ovat Äidin mielestä lapselle tarpeettomia.
;)
Loistava lista.
 
"äitix2"
- tekee listoja toisten "täydellisyyksistä"

anteeksi,olin kai vähän ilkeä. olen vain kyllästynyt siihenkin, että tällä palstalla saa heti sen "täydellisen äidin" leiman, jos vaikka pyyhkiikin sen keittiönpöydän heti ruokailun jälkeen.
JEE, mä olen täydellinen :) Koska minä pyyhin aina ruokapöydän heti ruokailun jälkeen.

Hmm...vai oliko niitä muitakin "mittareita"? :)

ps. vitsillä tääkin
 
"jello"
...korostaa omaa erinomaisuuttaan että saa päteä elämässään edes jossakin asiassa.

Epätäydellisemmät ottavat äitiyden rennommin ja tekevät sen omannäköisesti ja oman perheen tarpeiden mukaan.
 
Murmelissa
- kasvattaa kaikkia kulmakunnan muitakin lapsia kovalla ja tietoisella otteella koska muut äidit eivät osaa yhtään mitään!

- lastensuojelun puhelinnumero pikavalinnassa
 
- Täydellinen äiti ei myöskään juo ruokaviiniä, saunaolutta saatikka mitään humalahakuisesti.
- Täydellisen äidin lapset eivät katso televisiota (poikkeuksena discovery channel kerran viikossa ennaltasovitun minuuttiaikataulun mukaan).
- Täydellisen äidin lapset luistelevat, hiihtävät, laskettelevat, retkeilevät, uivat, ratsastavat, pelaavat jalkapalloa, sählyä ja koripalloa päivittäin ennen lounasta. Iltapäivällä he sitten leikkivät vapaasti klo 12.17-16.42, koska täydellinen äiti ei halua liian tarkkaan ohjelmoida heidän arkeaan.
 
Jes. Riippumatta siitä haluaako kukaan perheestä edes mennä ulos (sisällä voisi leikkiä yhdessä, leipoa, askarrella jne), tuo ulkoilu kun on jokapäiväinen velvollisuutemme. Niin lapsille kuin aikuisillekin.
Ulkoilu on Tärkeää!
Jos se jää kerran välistä vaikka äidin keuhkokuumeen vuoksi, niin lapsen tulevaisuus on ikuajoiksi menetetty: Väjäämättä hänestä kasvaa ylilihava antisosiaalinen sohvaperuna, jolla peräpukamia ja itsetunto-ongelmia.
 
-sillä aikaa kun lapset nukkuu pitäisi kuoria niitä perunoita ja porkkanoita päivän ruokaa varten sekä tehdä vielä vauvalle ämpäritolkulla soseita pakkaseen. Ja pestä pyykkiä ja siivota ettei aika ole sitten lapsilta pois.
 
Ulkoilu on Tärkeää!
Jos se jää kerran välistä vaikka äidin keuhkokuumeen vuoksi, niin lapsen tulevaisuus on ikuajoiksi menetetty: Väjäämättä hänestä kasvaa ylilihava antisosiaalinen sohvaperuna, jolla peräpukamia ja itsetunto-ongelmia.
Ja ennenkaikkea se mustavalkoisuus kaikessa. Yksikin pieni lipsuminen linjasta niin peli on menetetty. Joko ulkoilet joka päivä tai sitten olet aina sisällä. Joko teet lapsellesi itse ruuat joka ikinen päivä tai syötte pelkkiä eineksiä. Joko hoidat itse lapsesi 24/7 huolimatta omasta kunnostasi ja ympärillä olevista halukkaista hoitajista, tai sitten hoidatat lapsesi kokoajan muilla eikä sinun olisi kannattanut lapsia ikinä hankkiakaan. Sitä rataa.
 
"vieras"
- ei mene töihin ennenkun lapsi/ lapset ovat muuttaneet pesästä
- huolehtii omien asioidensa lisäksi myös naapurien asiat
- ostaa lasten vaatteet merkkiliikkeistä, ei tiedä mikä Lassie on
 

Yhteistyössä