Hakutulokset

  1. E

    tuore kehitysvamma diagnoosi

    heippa ossinäiti. Tulevaisuudesta. 9-12 vuotias tosiaan osaa jo vaikka mitä. itse olen töissä kehitysvammaisten asuntolassa jossa on juurikin tämän tapaisia asukkaita,aivan mahtavia ihmisiä. He ovat siis lapsia aikuisen vartalossa,tekee ruokaa ohjattuna,pesee pyykkiä,täyttää tiskikonetta ja...
  2. E

    Carena Double Swing,kokemuksia?

    eipä saa,ainoastaan naama meno suuntaan.koppa tietysti on työntäjään päin mutta ratasosa ei..
  3. E

    Useamman synnytyksen kokeneet vastatkaa, please....

    mä taasen voisin sanoa että vaikeimmat synnytykset on ollut numerot 4 ja 5.. synnytyksiä siis yhteensä 5. lasten painot taas on mennyt toisin päin,eka 4020g,toinen,3915g,kolmas 4110g,neljäs 3898g ja viides 3850g..kolmannessa synnytksessä istukka meinasi jäädä kiinni just ennen kun lähettiin...
  4. E

    Carena Double Swing,kokemuksia?

    meillä on. ihan super hyvät ja näppärät.meillä ollut päivittäin käytössä maaliskuusta saakka eikä vikoja ole ilmennyt. menee ketterästi kasaan eikä paina paljon nostaa auton kyytiinkään. ainut mitä olen miettinyt on tuo koppa että jos on keskitaven vauva ja tarvitsee toppapuvun lisäksi...
  5. E

    herquleksen tuplista kokemuksia...

    itsellä ajatuksena oli myös nuo herqulekset, meillä siis tyttö 1.vee ja vauva tulossa maaliskuussa. käytiin katselemassa ja kokeilemassa mutta yllätyksekseni olivat aivan liian pienet tälle isommalle,siis jalka tila oli 6cm lyhyempi kuin esim.emmaljungissa,ei siis voida ajatellakaan näitä...
  6. E

    paniikki iskee.. ei liikeitä tunnu vieläkään..

    moikku! itse odotan viidettä ja en voi sanoa että olisin tuntenut liikkeet ennen viikkoa 18..melkein huolissani olin asiasta mutta kyllä ne sieltä tuli ja nyt tuntuukin että vauveli ei nuku ikinä...istukka on ylhäällä ja vähän takaseinässä..
  7. E

    10kk/yöunet

    kaihoilla muistelen niitä aikoja kun toiset lapset on ollut pieniä ja nukkunut..nyt on tyttö 10kk ja koskaan ei vielä ole yötään nukkunut :/ paremmin rupesi nukkumaan kun luovuttiin pinniksestä ja laitettiin jatkettavaan mutta siltikin herää joka yö vähintään sen 2 kertaa joskus huutaa joskus...
  8. E

    käynnistetty synnytys..tarttis tietää jotakin..

    omasta puolesta voin kertoa että toivon että tämän viidennen saan synnyttää ilman käynnistystä. kolme luomulla ja sitten tämä edellinen käynnistettiin ja sitä ei kyllä luomulla vedetty,kaikki kivunlievitys oli aivan tervetullutta..luulen kyllä että siihen vaikutti myös se että aivan alusta...
  9. E

    te kenellä ollut tai on HEMATOOMA, olisi kiva kuulla kokemuksia siitä :)

    jahas..itsellä raskausviikkoja nyt 12+1 ja jo viime viikolla vuosin TODELLA paljon verta ja hyytymiä tuli mukana,kävin lääkärissä, kaikki ok. sama toistui maanataina ja taas lääkäriin,tällä kertaa äitipolille saakka.vauvalla edelleen kaikki ok ja sanoi että näkyisi pieni hematooma joka näyttää...
  10. E

    Milloin tavalliseen sänkyyn?

    Meillä tyttö nyt 9kk ja on nyt pari viikkoa nukkunut tavallisessa sängyssä. tilanne tosin oli se että tyttö ei nukkunut pinnasängyssä ollenkaan vaan nukkui meidän välissä. nyt kun on typyn sänky meidän sängyn ja seinän välissä niin on nukkunut omassaan kaikki yöt=) mikä tietysti antaa meille...
  11. E

    meilailu kamuja

    ja puistokavereita olis kiva löytää..ystäväpiirissä ei vauvallisia löydy joten olisi kiva saada uusia ystäviä ajatusten vaihtoon ja ulkoilemaan.. nuorin tyttö nyt 8kk, itse olen 28.v., mies 37.v., naimisissa ollaan ja keski-uudellamaalla asustellaan.kaiken ikäiset ja näköiset ottakaan toki...
  12. E

    miten pärjäätte rahallisesti?

    vaunut,sänky ja isompi turvaistuin ostettu uutena. kaukalo ollaan säästetty esikoiselta. vaatteita ostin sekä uutena että käytettynä. minä kotona ja mies töissä. vuokralla asutaan, koko ajan kyllä katsellaan omaa kotia,jospa löytyis sellain meidän perheen koti. hyvin pärjätään mutta ei kyllä voi...
  13. E

    Vauvan ja lasten vaatteiden pesu

    pesen vauvan vaatteet erikseen..isompien lasten vaatteet meidän muun pyykin mukana.. olen pessyt kaikkien lasten vaatteet vauva aika erikseen n.pari vuotiaaksi saakka..
  14. E

    vesirokko..

    meillä tytöllä 7kk vesirokko päällä nyt..eilen siis huomattiin että sitähän se..muita joilla ollut noin pienenä? onko kuinka kivutomasti mennyt ohi? montako päivää nuita pilkkuja tulee vai voisko ajatella että ei niin kovasti tulisi,nyt niitä siis kasvoilla melko monta,kädessä yksi ja jalassa...
  15. E

    Alkuraskauden ultra ja mitä näkyi?

    meillä kanssa tuo tuulimuna/kohdunulkoinen täytti juuri 7kk! viikkoja oli 6+5 kun tämä ultra tehtii.. siitä viikon päästä näkyi jo kunnolla kaikki ja vastasikin juuri niitä viikkoja kuin piti.. oli vaan niin huono laite..tai ultraaja..ei antanut mitään toivoa edes siitä että olisi ihan normaali...
  16. E

    sisarusistuin vaunuihin?

    samaa kyselin tuola toisella palstalla kun ajattelin sellaisen hommata mielummin kuin tuplarattaat niin vastaukseksi sain että ei ole,ovat kuulemma todettu vaarallisiksi koska muuttavat vaunujen painopistettä.. meillä ollut joskus ykkösen ja kakkosen kanssa sellainen ja mielestäni ihan todella...
  17. E

    Millaisia uusperheitä "täällä"?

    1. Minä 28.v.,mies 36.v. Minun kolme lasta edellisestä liitosta,miehen kaksi lasta edellisestä ja meidän yksi yhteinen nyt 7kk tyttö ja yrityksessä on toinen yhteinen vielä. Naimisissa ollaan. 2. Ongelmia tottakai alussa ollut mutta ei mitään maata kaatavaa. ne on kuitenkin ihan odotettavissa...

Yhteistyössä