Hakutulokset

  1. T

    Kiinassa valmitetuista lastenvaatteista löytyi suuria myrkkypitoisuuksia!!! EN uskalla enää ostaa Reimaakaan kun eikö sekin tehdä

    totta, sekin kannattaa kysyä aina valmistajalta. Noissa liikkeissä kuitenkin ollaan hyvin perillä siitä, mistä mikin tulee...
  2. T

    tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen kysäistä

    erittäin outo keskustelu.... mutta ehkäpä maijonia peesailen, huomaanhan itsekin joskus että joku mies on komea, vaikka oma onkin paras ja rakkain!
  3. T

    Kiinassa valmitetuista lastenvaatteista löytyi suuria myrkkypitoisuuksia!!! EN uskalla enää ostaa Reimaakaan kun eikö sekin tehdä

    olen tilannut myllymuksuistakin, IHANIA vaatteita ja taatusti kotimaisia. aiempaan "joopa joo":lle vielä kommentoin, että ymmärrän kyllä ainejäämät vähitellen lähtee pesuissa (enkä silti aio kiina yms halvantyövoiman riistoa kannattaa), mutta vaarallisilla maaleilla maalatuissa leluissa ne...
  4. T

    Minkälaisessa asunnossa asutte, koko+herkut?

    ihan pian omassa kolmiossa -jee =)
  5. T

    Kiinassa valmitetuista lastenvaatteista löytyi suuria myrkkypitoisuuksia!!! EN uskalla enää ostaa Reimaakaan kun eikö sekin tehdä

    meidän tuttava sai ihottuman, palauttivat sohvat!!!! tää alkaa olla aivan kammottavaa.
  6. T

    Kiinassa valmitetuista lastenvaatteista löytyi suuria myrkkypitoisuuksia!!! EN uskalla enää ostaa Reimaakaan kun eikö sekin tehdä

    katso leluista täältä Mattelin sivuilta: http://www.safety.mattel-online.com/finland.htm
  7. T

    Kiinassa valmitetuista lastenvaatteista löytyi suuria myrkkypitoisuuksia!!! EN uskalla enää ostaa Reimaakaan kun eikö sekin tehdä

    näinpä. meille tulee vaatteita täältä, kangas suomalaista myös. käykeepä katsomassa: http://www.autionneule.fi/01_01_fin.php
  8. T

    Kenelläkään ollut myyräkuumetta?

    onko tämä se sairaus minkä voi esim mullasta saada? täytyy googlata...
  9. T

    siis mistä nuo lapset voi keksiä kaiken mahollisen tolloilun?!!

    hui, loistavaa, hyvä tietää mikä miuta odottaa kunhan tuo alkaa kävellä!
  10. T

    miten juhlistatte hääpäiväänne?

    1-v oltiin ihan kotona makkarissa, 2-v oltiin kamalassa kuumeessa molemmat :( ja nyt 3v on tulossa, kotona vissiin vaavan kans.
  11. T

    Näkiköhän poika enkelin tmv....?

    SULOISTA, mäkin haluan sellaisen tontun kun mies yövuorossa!
  12. T

    keskeytetty y...... Varma?

    meillä ei kyllä tarvii kun ukon tulla ajatuksissa ja jo tärppää, että tuo ei toimis.... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  13. T

    mihin ehkäisyyn luotat?

    tuota, tuolhan oli joskus ketju missä aika moni sanoi että kumista huolimatta tullut raskaaksi -ja siis siten ettei itse todellakaan ole huomannut et olis kumi rikki tms. käynyt eli ts. mikään ei liene 100% tapa... ja meillä on kans niitä sitkeitä ja pitkäikäsiä pikku-uimareita vissiin...
  14. T

    Kuparikierukan laitto ja menkattomuus.

    mulle ne sanoi, että menkkojen jälkeet tai sitten kun on tehty nega raskaustesti... ettei vahingos laita JOS raskaana... että käsitin et voi laittaa vaikkei menkkoi oiskaan.
  15. T

    Ärrhh! Käykö teillä koskaan näin?

    mitä on makaronivelli?
  16. T

    Tätä kauhua en tahtoisi kellekkään

    AP:lle: hanki juu valoja ja mitä vaan isompia koiria jotka haukkuu kovaa -voihan ne olla ihan lempeitäkin kuten berninpaimenk. tai nöffejä tms. yleensä se koko riittää pelottamaan. ja tuohon edel viitaten. Istuin kerran junassa kaverin kanssa aika täydes vaunussa niin siihen käytävälle tuli...
  17. T

    "Luomuapua" kakan tulemiseen

    minä täällä taas tarjoan sitä vyöhyketerapiaa... sillä saatiin meidän masut sekä mun että vauvan kuntoon :)
  18. T

    saatteko te muut "sätkyjä"kun aina kaikkien olisi saatav vauvanne syliin?

    Tuota mä tein ihan selväksi että meidän pojalla PITÄÄ olla ruokarauha. Siinähän kävi niin että kun menin imettämään niin tuli lauma perässä, että ei me häiritä, ollaan ihan hiljaa. Totesin vain että me mennään nyt kaksistaan syömään ja sitten voitte ihailla pientä... sinne jäivät kaikki kolme...
  19. T

    Onko kellään Lindexin bodya 56cm?

    mä sain 27cm kun ei ollut päällä :)

Yhteistyössä